02-05-2015, 14:51 PM
Tatikat sai nooruses tehtud kõvasti.
Esimesed autod olid kõik parajad raiped.
Võibolla oli viga ka sõiduvõtetes.
Ei leidunud masinat mis üle poole aasta vastu pidas.
Mitmed osad liikusid sujuvalt ühelt mudelilt teisele ja teinekord oleks isegi aafriklased pead vangutama hakanud.
Oli autosid mida hoidis koos koormarihm või kinni keevitatud uksed jne.
Eriti eredalt on meeles et ühel mitsu space wagonil oli tagasillaks tammeplank, mootor kestis aga ümbert pudenes tükke iga sõiduga.
Japsi kered on ikka nagu nad on.
Alguses vajus üks tagumine ammort läbi.
Lõpuks kargas tagasild hoopis tuppa.
Siis tegime tunniga uue silla.
Sellest sai kõige tugevam lüli selles ketis.
Väga auklikel teedel tagant küll veits perutas aga puust sild pikendas selle masina elupäevi veel kahe kuu võrra.
Mis on vägagi arvestatav aeg kuue kuulise eluea juures
Tuli tegelikult päris hästi välja, tegu oli originaaliga võrreldes arvestatava tõstega mis parandas läbivust.
Peale selle ei jäänud sild jäigalt kere külge vaid sai lihtsalt originaalist jäigem.
Kasutasime katust ammordina. Vedasime sillaplangust kaks ristitala läbi kere katuseni ja katuse ja talade vahele panime veel tollise laua et kannaks kogu katus ja tala läbi katuse ei lööks.
Igatahes päris hea sai ja töötas.
Esimesed autod olid kõik parajad raiped.
Võibolla oli viga ka sõiduvõtetes.
Ei leidunud masinat mis üle poole aasta vastu pidas.
Mitmed osad liikusid sujuvalt ühelt mudelilt teisele ja teinekord oleks isegi aafriklased pead vangutama hakanud.
Oli autosid mida hoidis koos koormarihm või kinni keevitatud uksed jne.
Eriti eredalt on meeles et ühel mitsu space wagonil oli tagasillaks tammeplank, mootor kestis aga ümbert pudenes tükke iga sõiduga.
Japsi kered on ikka nagu nad on.
Alguses vajus üks tagumine ammort läbi.
Lõpuks kargas tagasild hoopis tuppa.
Siis tegime tunniga uue silla.
Sellest sai kõige tugevam lüli selles ketis.
Väga auklikel teedel tagant küll veits perutas aga puust sild pikendas selle masina elupäevi veel kahe kuu võrra.
Mis on vägagi arvestatav aeg kuue kuulise eluea juures
Tuli tegelikult päris hästi välja, tegu oli originaaliga võrreldes arvestatava tõstega mis parandas läbivust.
Peale selle ei jäänud sild jäigalt kere külge vaid sai lihtsalt originaalist jäigem.
Kasutasime katust ammordina. Vedasime sillaplangust kaks ristitala läbi kere katuseni ja katuse ja talade vahele panime veel tollise laua et kannaks kogu katus ja tala läbi katuse ei lööks.
Igatahes päris hea sai ja töötas.