26-02-2016, 23:35 PM
(26-02-2016, 21:56 PM)Gravity Kirjutas: Ma ei osanud seda mujale panna kui tõeline Tatiklus![]()
Hetkel projekt pooleli ja järgmise nädala jooksul kavatsen ära lõpetada.
Aitab 2T bensiinijoodikust ning asemele läheb kaasaegne 4T mootor(14HP) , võimsus küll tagasihoidlikum kuid kiirus polegi tähtis. Peaasi, et liiguks.
Väntvõlli leidmisega oli raskusi kuna vana Rotaxi mootor kasutab vähelevinud 1:10 koonusvõlli.
Nö põhiline asetus on paigas kuid mootori kinnitus vaja teha. Siis jääb mootor umbes 5cmi madalamale kui pildil on ning juhtsanga raam ei ole enam vastu paaki.
Eks nokitsemist jätkub igast trosside ning võib olla ka variaatori timmimisega. Orginaalmootor tegi 6500rpm aga praegu hakkab 3600 tegema. Samas proovi katsetusel lükkas rihmaseibid ilusti kokku. Elame näeme kuidas praktikas hakkab toimetama.
Üks üldskeemi pilt ning variaator omas hiilguses.
Tere,
Kui variaator viiakse üle madalamatele pööretele, tuleb selle toimimiseks vahetada vedru pehmema vastu. Variaatorivedrud on üldjuhul markeeritud erinevate värvidega, mis vastavad tugevusskaalale. Võib proovida vahetada vihid raskemate vastu. Ega siin täpset ja toimivat lahendust paku välja keegi, kõik sõltub kogu süsteemi ülekandearvudest ja parameetritest.
Puutusin korra kokku sama asjaga ja mõtlesin välja, kuidas olemasoleva vedru pehmemaks saada. See tuleks sobiva toru peal panna treipinki ja parajatel pööretel lihvkettaga ühtlaselt õhemaks lasta.
Hoiatan, et see soovitus on praktikas järgi proovimata ja võib osutuda tõeliseks JaanTatikluseks.
Tervitan, IP