06-03-2016, 00:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2016, 00:24 AM ja muutjaks oli Gravity.)
Mootorsaaniga on nüüd ühelpool. Esimesed testisõidud tehtud ja mootori vahetus õnnestus ilusti . Eks muu osa tahab veel kõpitsemist saada.
Infoks teistele. Orginaal seades variaator küll pmts töötas, et hakkas vedama kuid kiirus jäi kole väikseks. Läksin lihtsama vastupanu teed ning lisasin kaaluvihtidele raskust juurde. Nüüd haagib tühikäigust 200-300 pööret kõrgemalt "veo taha" ning lõpp kiirust oli rohkem kui väikene plats lubas proovida. Pidurid ka puudulikud ning ei tahtnud naabri aeda põrutada.
Mootori koha pealt algsed kartused nagu poole väiksema võimsusega jääb lahjaks said ümber lükatud. Kohalt rabab ka 2. käiguga ning vajalikud sõidud saab tehtud. Lõppkiirus küll kannatab aga see pole tähtis. Samas on tegemist nö vana-kooli saaniga millel ühe raamatu järgi 265kg kaalu. Peamine oleks puude vedu. Kaasaegsed saanid on tunduvalt kergemad.
Asendusmootor keeratud 3800rpmi peale ja variaator hakkas raskemate vihtidega nüüd "lõpuni käima".
Põhjaplaadiks kasutasin tugevat plastikut, sama millest põhjakaitsmeid jm tehakse. Metallplaat oleks tulnud väga raske kuna kinnituspunktid raamile on suht kaugel. 60x40 cm tuli plaat ja 12mm paks. Lisaks plastik annab natukene mängida ja vähendab vibratsiooni.
Summuti jäi mootoriga kaasas olev , millele panin eraldi kuumakindlast riidest koti peale ning siis põlv ja painduv summutitoru.
Jutu lõpetuseks kaasaegne 4T tööstusmootor on toimiv asendus kui natukene nokitseda. Mõeldud , tehtud
Infoks teistele. Orginaal seades variaator küll pmts töötas, et hakkas vedama kuid kiirus jäi kole väikseks. Läksin lihtsama vastupanu teed ning lisasin kaaluvihtidele raskust juurde. Nüüd haagib tühikäigust 200-300 pööret kõrgemalt "veo taha" ning lõpp kiirust oli rohkem kui väikene plats lubas proovida. Pidurid ka puudulikud ning ei tahtnud naabri aeda põrutada.
Mootori koha pealt algsed kartused nagu poole väiksema võimsusega jääb lahjaks said ümber lükatud. Kohalt rabab ka 2. käiguga ning vajalikud sõidud saab tehtud. Lõppkiirus küll kannatab aga see pole tähtis. Samas on tegemist nö vana-kooli saaniga millel ühe raamatu järgi 265kg kaalu. Peamine oleks puude vedu. Kaasaegsed saanid on tunduvalt kergemad.
Asendusmootor keeratud 3800rpmi peale ja variaator hakkas raskemate vihtidega nüüd "lõpuni käima".
Põhjaplaadiks kasutasin tugevat plastikut, sama millest põhjakaitsmeid jm tehakse. Metallplaat oleks tulnud väga raske kuna kinnituspunktid raamile on suht kaugel. 60x40 cm tuli plaat ja 12mm paks. Lisaks plastik annab natukene mängida ja vähendab vibratsiooni.
Summuti jäi mootoriga kaasas olev , millele panin eraldi kuumakindlast riidest koti peale ning siis põlv ja painduv summutitoru.
Jutu lõpetuseks kaasaegne 4T tööstusmootor on toimiv asendus kui natukene nokitseda. Mõeldud , tehtud
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed