01-11-2016, 14:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2016, 14:18 PM ja muutjaks oli stihl.)
(01-11-2016, 13:18 PM)aavu Kirjutas: Põhiargument oli neil: mittetäieliku põlemise tõttu läheb kolmandik bensiinist väljalaske kaudu kaduma, selleks pannakse kallid katalüsaatorid. Nemad kasutavad kogu energia bensust.
No eks ta läheb jah kaduma. Selleks on ju California saastenormide täitmiseks osadel isegi lisaõhkpumbad peale pandud ja lastakse õhku väljalaskesse lisaks, et see ülejääk sumpsis paremini ää põleks.
Aga kuidas nad seda teevad, et 1/3 põlemata ei jääks ja mootorist välja ei lendaks, see jäi arusaamatuks.
Vblla siis taotluslikult. Kuigi patendid väidetavalt on juba regatud, siis pole ju pointi varjata.
Sel Prioral ju tavaline X-flow plokikaan: