26-10-2018, 23:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2020, 22:53 PM ja muutjaks oli Marko.)
Tegemist on levinud aparaadiga (iga paari kuu tagant mõni müügis), seega otsustasin oma parendusi jagada, ehk on kellelegi abiks.
Süle raam on tehtud vinkelrauast. L-profiil siis moodsamalt. Kuna see on üks p a s k materjal, siis oli minu kätte jõudmise hetkeks juba vähemalt 5 kraadi algasendist mööda, lisaks paendus iga tööliigutuse ajal veel natuke lisaks. Tüdinesin ära ja asendasin kaks vinklit nelikanttoruga. Tegelikult muidugi tegin kahe lisajupiga algse materjali nelikanttoruks. Pildil need mustaks värvitud osad. Saagimine on pärast seda puhas lust, ei mingit paendumist enam.
Ketast katva turva?kiige pärast oli süle sees saeketta pilu 10+ sentimeetrit. Väiksemate juppide poolitamisel päris ohtlik, korra sain tunda ka
Kiige oli enne minu kätte jõudmist mittevajalikuks hinnatud ja eemaldatud, seega tegin ohtliku ava väiksemaks. Vana olukord valgete täppidega.
Überlaiad "neegriveljed" paigaldasin kohe peale soetamist, mitu aastat tagasi. Seepärast oli vaja uuele konstruktsioonile auk sisse lõigata, muidu jäi saetava materjali mõõt häbematult pisike. Veljed on suvalised vanema Fordi piduritrumlid, mis toorelt originaalrataste külge keevitasin. Malmi saab väga lihtsalt terasega ristata, lihtsalt keevitad ja palvetad, et prõksu ei käiks....
Operatsioon oli vajalik, kuna originaalis allolevad rattad ei nõustunud veerema ei murul, ei graniidipurul. Lisaks muutus töölaua kõrgus mulle jupi maad paremaks.
Süle õigekspaenutamisel oli heaks abimeheks GAZ21 latt-tungraud. Töötab ka külili väga hästi.
Kui keegi teab, mis on selle ühe kesknipliga võlli sees, võib siia kirja panna.
Loomulikult võib ka oma sama mudeli parendusi jagada.
EDIT: pealkiri lõpuks ometi parandatud
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.