04-03-2019, 08:17 AM
Ma olen kasutanud boschi pumpasid.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
(03-03-2019, 22:34 PM)olli Kirjutas: Mul thermo top C webastol vist tsirkulatsioonipump ära surnud. Alguses võtab suure hooga tule üles, 1-2 minutit käib, siis jääb seisma. Üks kerost tulev voolik on kuum, teine aga päris külm. Samas kui auto käib, siis töötab ilusti. Imelikku häält teeb ka, ragiseb justkui. Kuidas neil nende pumpadega lood on? Kipuvad surema? Ja kas tasub mingi vuffli vastu vahetada või pigem originaal?
(04-03-2019, 08:55 AM)muska71 Kirjutas:(03-03-2019, 22:34 PM)olli Kirjutas: Mul thermo top C webastol vist tsirkulatsioonipump ära surnud. Alguses võtab suure hooga tule üles, 1-2 minutit käib, siis jääb seisma. Üks kerost tulev voolik on kuum, teine aga päris külm. Samas kui auto käib, siis töötab ilusti. Imelikku häält teeb ka, ragiseb justkui. Kuidas neil nende pumpadega lood on? Kipuvad surema? Ja kas tasub mingi vuffli vastu vahetada või pigem originaal?
pakun,et igasuguse vuffliga webasto keeldub töötamast.ja kirjelduse põhjal pump ei tööta jah.
(04-03-2019, 11:56 AM)olli Kirjutas: Tänud, siis tuleb uurima hakata! Ega muidu bosch pumbale mingit täpsemat viidet pole? Üks MB pump oli endal ka pikka aega riiulil aga sai hiljuti ühe teise projekti juures ära kasutatud. Eks uurin originaali hinda ka, aga jutud liiguvad, et see just odav kaup ei ole.
(04-03-2019, 13:54 PM)olli Kirjutas: Kellelgi on muidu head (lihtsat ja odavat) lahendust, millega jahutusvedeliku voolikuid ajutiselt sulgeda?...Kaks väikse näpu jämust puupulka. Seod ühte otsapidi nööriga/traadiga kokku. Siis paned vooliku peale ja surud kokku, nagu pähklitangid. Kokku surutud otsa seod traadi/nööriga kinni.
(04-03-2019, 11:56 AM)olli Kirjutas: Tänud, siis tuleb uurima hakata! Ega muidu bosch pumbale mingit täpsemat viidet pole? Üks MB pump oli endal ka pikka aega riiulil aga sai hiljuti ühe teise projekti juures ära kasutatud. Eks uurin originaali hinda ka, aga jutud liiguvad, et see just odav kaup ei ole.
(04-03-2019, 13:54 PM)olli Kirjutas: Tänud! Kellelgi on muidu head (lihtsat ja odavat) lahendust, millega jahutusvedeliku voolikuid ajutiselt sulgeda? VW manual näitab selliseid tööriistu, aga pole kusagil poes näinud midagi sellist. Pitskruviga olen proovinud, ei õnnestu hästi + võtavad palju ruumi.
(04-03-2019, 13:54 PM)olli Kirjutas: Tänud! Kellelgi on muidu head (lihtsat ja odavat) lahendust, millega jahutusvedeliku voolikuid ajutiselt sulgeda?Naelatangid ja kummiriba, lõikeosa on muidugi soovitav vähe ümaramaks lasta. NB! sobib ka pidurivoolikutele kui ei taha tervet süsteemi õhutama hakata.
(26-02-2019, 12:26 PM)pontu6 Kirjutas: Kuna webasto ei ole kaugeltki keerulisem seadeldis autos, siis üht- teist annab seal kontrollida küll. Esiteks, et nii pluss kui miinus oleks ahju peal olemas. Edasi, et ahi üldse midagi teeks, on vaja käivitust. See peaks olema suuremas pistikus juhe nr 1. Pole küll sellesse eraldi kunagi süvenenud, kuid juhtimine peaks toimuma massiga. Seega, kui läbi kontroll lambi (mitte LEDi) sinna massi anda võiks midagi toimuda.natuke targem ja teada see,et ahi ise korras ja viga auto elektris.kusagilt kere ja aku vahelt tuleb toide kaitsmetesse,aga + netu,tõümbasin juhtme pooleks ja otse akule ja ahi tegi häält.keila pakiautos rain testis ära ahju ja toimib.tal kohe spets juhtmestik ahjude testimiseks ja käivitamiseks peab olema see eraldi 2 juhtmega toide 12v peale ja kõrval suurde pistikusse ülemine rida parempoolne klemm mis peaks nr1 olema sinna pidavat + peale viia vaja olema.ka pulti läheb 3 juhet + ja - on puldi toide ja kolmas väljastab ahju sinna 1 klemmile toite ahju käivitamiseks.too nr1 juhe peaks must olema,hähemalt mul on ja karaini omal oli nii.homme peale tööd hakkan ahju uuesti peale panema ja katsun tööle saada.