Teema on suletud

naljanurk 2

Räägitakse, et peremees ja koer pidid ühte nägu olema. Autodega siis asi samamoodi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Võrrelge punaseid Senatoreid. Autopoodi müügile jõudes kadus odomeetrilt iseenesest 110000km. Ma imestan, et valuveljed veel all on.

LINK

EDIT: Olin nii ähmi täis postituse tegemisest, et ei suutnud isegi täpselt arvutada. Big Grin Rool jäi ka kahe silma vahele. Tundub, et Knight Rider müüb siiani.

Kas sellise rooliga kannatab Eesti Vabariigis seaduslikult sõita?!

oxygen Kirjutas:Kas sellise rooliga kannatab Eesti Vabariigis seaduslikult sõita?!
Ma ei oska muud öelda, kui taevast (ükskõik, kes seal ka ei oleks) appi kutsuda... Opeliklubis pälvis see neljarattaline samuti mõningast tähelepanu, ühtlasi nägin ma ka seda uut kuulutust, aga sellist värdaretust ma ei pannudki tähele. Ja otseloomulikult ei tohi sellise asjaga ringi sõita!

Ja väike parandus twistile: kogunisti 110 000 siiski!

oxygen Kirjutas:Kas sellise rooliga kannatab Eesti Vabariigis seaduslikult sõita?!
geniaalsuse tipp Big Grin Big Grin Big Grin
jaan tatikad pole veel surnud Big Grin
eriti tige oli jalgratta joogipudeli hoidja seal kässari juures. mõni mees arvas et vb omanik sõidab nii kiiresti et pudel ei püsi paigal.
ma oleks talle kinkinud vana klassikalise mc donaldsi topsihoidja annetuse korras, sellise neoonkollase. Big Grin
ma kardan et omanikul on raskekujuline knightrideri sündroom. aga vb on iluvõre taga ka veel see vilkuv riba ?

MINU LUBADUS et kui keegi asjapulk selle sena ostab ja soovib vahetada selle porno välja ,mis seal tehtud on siis olen nõus aitama kõigi osadega ( sisud omal laoseisus ) ja ka tööga et saaks vahetatud ruttu, seda autot võin ka aidata velgede sobitamisel ning värvitöödega. tehke midagi et selliseid asju ei korduks.
kena päeva, ma lähen uurima mis see läbisõit ikkagi on.

Mul oli kunagi vana Datsun, millele eelmine omanik oli rauasae ja drellpuuri abil peale aretanud vene sportrooli. Originaalrool oli katki saetud ja jäetud alles südamik kahe köndiga. Köntidesse ja sportrooli olid puuritud 6mm augud, millest olid läbi pandud roostetanud kuuesed poldid. Naljakas, aga see kupatus isegi toimis ja väga mugav oli sõita. Esimese ülevaatuse ajaks tuli küll õige rool muretseda, mis tundus väikese auto kohta hiigelsuur ja ebamugavalt peene pöiaga.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Huvitav Sellel teisel kuulutusel on samal masinal selline Rool
mis tollest saanud on?
Naljakas auto odomeetri kerimine maksis umbes 200 krooni.

Veidi teemast körvale, aga kas Eestis on sportroolide kasutamine autodel keelatud vöi?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

(23-03-2009, 22:30 PM)miniest Kirjutas:  Veidi teemast körvale, aga kas Eestis on sportroolide kasutamine autodel keelatud vöi?
Võtab aga lahti tehnoseisundile esitatavad nõuded ja loeb: rooliratas peab vastama sõiduki valmistaja nõuetele ja turvapadjaga rooli ei tohi suvalise "baranka" vastu vahetada. Üle 25-aastaste sõidukite puhul on elu vist natuke lihtsam, kuigi selle nimel tuleb tõenäoliselt kõvasti lahingut lüüa.

OT Lõpp.

Saan aru et tehnikast asi kaugel, aga ärge nüüd tulge ütlema, et naerma ei aja.Big Grin http://www.youtube.com/watch?v=p32OC97aNqc

kalkukaator
http://www.youtube.com/watch?v=oSTYprDpIeE&feature=related

Midagi uut arvude korrutamises
http://www.youtube.com/watch?v=tdvQwOhq3ik

Copy-paste põllumeeste foorumist

Uku Kirjutas:Nö. matsikeel euronõuete järgi

1. püstihull > vertikaalidioot
2. võimunälg > poliitapetiit
3. kirikurott > klerikaalnäriline
4. vallavaene > munitsipaalasotsiaal
5. avalik naine > legaalleidi
6. ninatark > nasaalgeenius
7. altkäemaks < illegaal-manuaalne investeering
8. sõimusõna > vulgaarverb
9. tühi jutt > blankomonoloog
10. juhtoinas > mänedzherjäär
11. piiluja > visuaalpervert
12. rahvuslind > natsionaalprostituut
13. talutüdruk > agraarbeib
14. puupea > dendrodebiilik
15. sitaratas > fekaalovaal
16. sõjakavalus > militaartillikas
17. keelepeksja > lingvahuligaan
18. sala-armuke > illegaalne seksuaalsatelliit
19. ilu-eedi > dekoratiivdändi
20. koosolek > oraalbhakanaal e. kõneorgia
21. loll > intellektioponent e. mõistuse suhtes opositsioonis asetsev objekt
Vot selline lugu...

EL reeglid toru valmistamiseks


* Toru tehakse pikast august, mis ümbritsetakse metall- või plastkestaga.
* Toru auk ja toru kest peavad olema ühepikkused, et auk torust välja ei ulatuks.
* Toru sisemõõt peab olema välismõõdust väiksem, vastasel juhul jääb auk väljapoole kesta.
* Torus on tarnimise ajal õhk, mis hiljem asendatakse muuga - vesi, aur jne.
* Metalltoru tarnitakse ilma roosteta. Roostega kaetakse toru töömaal. Mõned torutarnijad katavad torud roostega juba oma laos ja nii säästetakse töömaal aega.
* 153 m pikkuste ja pikemate torude kummalegi otsale kantakse tekst "Pikk toru", et kõik teaksid, et tegemist on pika toruga.
* 3,2 km pikkustele ja pikematele torude kantakse tekst "Pikk toru" ka toru keskele, et ei oleks vaja kõndida toru teise otsani kontrollimaks, kas tegemist on pika toruga.
* Torunurkasid tellides tuleb märkida, kas nurk on vasak- või parempoolne, üla- või allasuunaline. Vastasel juhul võib juhtuda, et torunurk paigaldatakse valesti.
* Torusid tellides tuleb märkida, kas tegemist on tasase maa, vastumäe või allamäe toruga. Kui allamäe toru ajada segamini vastumäe toruga, hakkab nt. vesi vales suunas voolama.

Selle peale tuleb meelde kusagilt kuuldud lugu, kuidas metallilaos uus tööline "seest täis toru" otsis. Räägitakse et sinna ta kaduski ja kusagil riiulite vahel kajuab siiani kaeblik hüüe "seest täis toru, seest täis toru".

SEEST TÄIS TORU ON KEPP

EL reeglid toru valmistamiseks: täiendatud redaktsioon

Kindlasti tuleks torude paigaldamisel jälgida ka ohutusnõudeid, et teada tuntud torutõmbetung ei tõmbaks monteerijat auku sisse. Eriti ohtlik on see juhul, kui toru siseläbimõõt on suurem kui välisläbimõõt, mille puhul on teada et auk on väljaspool toru ja võib kergemini monteerija ensasse tõmmata.
Torude puhul tuleb lisaks jälgida, et toru teine ots ei viiks teistpoolsusesse. Eriti ohtlik on see suurte torude puhul, kuhu monteerija ise sisse mahub. Roomates torus teistpoolsusesse, lasub tööandjal alati kohustus leida uus monteerija, mis toob firmale lisakulutusi. Monteerija ei tohiks ka auke ühendada ilma torudeta. Vastasel juhul, hiljem monteerides ei ole võimalik enam kindlaks teha kohta, kuhu torud panna.
Kes teisele auku kaevab see ise toru järgi läheb.
Kes istub elu aeg ühe augu äärel, see ei tea teiste torudest midagi.
Üldse sõna toru tuleb sõnast tooro, toorotama. Vanal ajal kasutati täkkude puhul.
Parem toru käes, kui auk katuses.
Isegi maailma parim toru ei suuda pangandusest õhku välja lasta.
Toru, millele unustati auk teha nimetatakse kepiks.
Kepp pole toru. Toru pole kepp. Katsu keppi teha, kui toru ei ole.

Muide sel 1. aprillil tehti meil tööjuures laomehele tüng ära, sadeti laost keermeniiti otsima. Isegi töökäsk oli korrektne...

Adrenaliinirikkad talverõõmud!
(16-04-2009, 18:03 PM)vootele Kirjutas:  Muide sel 1. aprillil tehti meil tööjuures laomehele tüng ära, sadeti laost keermeniiti otsima. Isegi töökäsk oli korrektne...
Seoses selle looga meenus üks oma töökohas olnud juhtum laotöötajate osavõtul. Kõige suurem lao ülemus saatis ühe oma mitte kõige helgema jüngri töökojast vana head kompressiooni tooma.
Nali laomehe kulul sai aga hoogu veelgi juurde, kui töömees, kellelt poiss seda kompressiooni küsis, täiesti tõsisel ilmel vastu küsis- Kas tahket või vedelat?
Mis siis ikka, kire laomehe poolne kõne ülemusele ja selle jaoks veel ootamatum küsimus- Kumba vaja, tahket või vedelat?
Viimase lõi selline asjade käik pisut roopast välja, kuid hetke pärast tuli vastus- Tahket!
Endiselt tõsine töömees otsis tööriistakapi riiulilt mitte kõige kergema kohvri ja saatis sellega poisi teele. Kui laomehe järel uks sulgus, ei suutnud muidugi enam keegi naeru tagasi hoida.
Võite ette kujtada ülemuse nägu, kui võidurõõmsa ilmega jünger talle tahke kompressiooni kuju võtnud pihustistendi tõi.

(28-04-2009, 19:57 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Seoses selle looga meenus üks oma töökohas olnud juhtum laotöötajate osavõtul. Kõige suurem lao ülemus saatis ühe oma mitte kõige helgema jüngri töökojast vana head kompressiooni tooma...

Koht:N/A,
Aeg: noorteaeg
Tegelane: noor autojuht.
Üks esimesi töid oli kohe kompressiooni järele minek. Keerati 131-l vänta ja tõdeti, et kompressiooni pole. Mine, otsi ja olgu olla.
Kuna ma ei olnud enam mitte päris roheline ja kogemus ütles, et parem silma alt kaugemale, siis krabasin kaanega õliämbri ja kadusin...
Tagasi jõudsin väga natuke enne rivistusele minekut, ulatasin "dedushkale" ämbri ja raporteerisin. Too vaatas mind juhmil pilgul ja tundis huvi, miks nii kaua? Ma siis seletasin puises vene keeles, et kogusin natukese kaupa, ikka ühe masina juurest natuke ja teise juurest. Kui "ded" ämbri kaant kergitas, röögatasin vaid "ne võpuskai", (ehk ära välja lase)... Millele järgnes üldrahvalik naerupahvakas. Ise ronisin ämbriga kapoti alla, keerasin õlikorgi maha ja valasin "kompressiooni" sisse.
Pärast seda enam kompressijat vaja ei olnud. Kui midagi valesti läks, anti kardaan õlale ja ümber garaazhide jooksma. Ringiaeg oli täpselt teada ja kogu aeg silma all kah...


Killuke rolleriklubist:
[Pilt: 1b1d5733622.jpg]
PS. Kui on liiga ropp siis palun öelge, võtan maha.

Rohkem kapotti all Big Grin

Kaks tilka vene huumorit.

"Koer koosneb hammustavast osast, liputavast osast ja käiguosast."

"Kust tulevad lapsed? - Sealt, kuhu hiljem vanemaid saadetakse."

Pöörake tähelepanu lisainfo tekstile
http://www.motors24.ee/Default.aspx?page=view&id=231476&pg=0&sort=paid
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne