19-09-2013, 21:23 PM
On välja pakkuda T-150K täielik uus elektrijuhtmete remondikomplekt (ilma pistikuteta) Lääne-Virumaal.
(20-09-2013, 10:33 AM)kolz Kirjutas: Jõudu ja jaksu tegijale. Aga kas mitte ei peaks enne peamootori käimalaskmist käivitusmootoriga õlirõhu üles ajama. Raamatu järgi tervenisti 1-2 minutit peamootorit keerutama, enne kui võis kütte peale lasta. Reaalselt sedasi küll ei tehtud, küll aga 4-5 tuuri lasti tühjalt ringi ja siis küte peale. Starteriga see varjant langeb ju ära.
MAZE303 - Vanemat tüüpi punane 150 oli ikka tõeline iludus mida eestis tõenäoliselt pole säilinud ühtki masinat . Uuemad punased mida toodi eestisse 90 alguses on mitmel pool siiani kasutuses. hEriti haruldased on aastatuhande vahetusel eestisse toodud uut tüüpi kabiiniga sinist ja punast värvi 150 järglane HTZ-170. Tegelikult on harulduseks saamas ka see kõige tavalisem roheline T-150K kuna enamasti põllumajandusfirmade käes olnud masinaid läbi aetud ning vanarauaks viidud ja asendatud lääne tehnikaga. Seega väga meeldiv et keegi on viitsinud 150 täielikult töökorda taastada.
Mulle isiklikult, meeldib vanema ninaga T-150K rohkem.Nagu see siin:
[img Kirjutas:https://lh6.googleusercontent.com/-2xpin...201986.jpg[/img]
Aga selle projekti kontekstis pole vahet,sest meeldimine või mitte meeldimine on maitse küsimus.
(25-11-2013, 21:47 PM)nomad3334 Kirjutas: ... kui suur töö on keskliigendi pukside vahetamine ,Nu olen paaril masinal hiljuti vahetanud. Töö ei ole raske, kui pesasid ei ole "ära situtud" keevitusega - mõned panid keevisetäpid alumise ühenduse ülemisele puksipesale ja ülemise ühenduse alumisele puksipesale serva peale takistamaks puksi väljaronimist. Muidu on asi suht "lope", väljatoksimise ja sissetoksimise vaev. Enne muidugi on tarvis esi- ja tagaosa ära toestada vastavalt. Mina toestasin esiosa ära ja tagaosa liigutasin delferiga eemale, hea, et selline võimalus olemas oli .
(10-12-2013, 10:22 AM)v6sa Kirjutas:Juhtidega on...nagu paljude teiste elualade spetsialistidega, varsti kööga. Sest surevad välja. Mida aeg edasi, seda suuremaks väärtuseks muutuvad need, kes asjade olemusse suvatsevad süüvida, eriti vene masinate puhul. Kui ikka ei tea, mis "nukul kõhus" on, ega siis kaua sest masinast liikujat ole.(10-12-2013, 02:32 AM)Tift Kirjutas: ...Mis eeldavad ka toimekat juhti.
Toimekad masinad !
Hea kuulda, et keegi päntasid veel elul hoiab.
(07-12-2013, 22:22 PM)E303 Kirjutas:Mul kodukandis isegi ühel talunikul on üks uuema ninaga punane T 150K. Tavaliselt on tal taga suur metsaveo käru, aga vahetevahel teeb ka omatarbeks sügiskündi.MAZE303 -
Mulle isiklikult, meeldib vanema ninaga T-150K rohkem.Nagu see siin:
[img Kirjutas:https://lh6.googleusercontent.com/-2xpin...201986.jpg[/img]
Aga selle projekti kontekstis pole vahet,sest meeldimine või mitte meeldimine on maitse küsimus.Tsitaat:Vanemat tüüpi punane 150 oli ikka tõeline iludus mida eestis tõenäoliselt pole säilinud ühtki masinat . Uuemad punased mida toodi eestisse 90 alguses on mitmel pool siiani kasutuses.hEriti haruldased on aastatuhande vahetusel eestisse toodud uut tüüpi kabiiniga sinist ja punast värvi 150 järglane HTZ-170. Tegelikult on harulduseks saamas ka see kõige tavalisem roheline T-150K kuna enamasti põllumajandusfirmade käes olnud masinaid läbi aetud ning vanarauaks viidud ja asendatud lääne tehnikaga. Seega väga meeldiv et keegi on viitsinud 150 täielikult töökorda taastada.