Tuunime haagist või ehitame täitsa ise.

Kiidan ettevõtmist - mõistlikud materjalid, ületugevdamist siilis "krt, paneme ikka viiese vinkli" ei ole kerge käru korral küll vaja..

Kui lõikad tagapostide otsad kaldu põhjavineeri tasemelt maha, siis ei tohiks enam oks haarama ulatuda...

Palju selle haagise kaaluks nüüd tuleb? Üksinda vist üles ei tõsta?

See käru on mõeldud seisma garaaži nurgas püsti. Kui stabiilselt see kast püsti püsib? Või tuleb ikka ratastega seina poole keerata - raskem pool on ju põhi... Või jääb haakeseadme otsale ka toetuma?
Vasta

Kuna auto osteti alt ära, siis jäi selline klaasplastist kate üle  sobib kärule mille kasti mõõdud oleksid 220cm x150 cm  väikesed küljeaknad avanevad väikese manuaal reduktor ajamiga ülesse nagu lennuki tiivad, taga luuk avaneb ülesse.  Sobiks kõrgendatud portedega kärule suviseks reisimiseks kalale või kuhu iganes.  Kas on kellelgi mõtteid?

http://nagi.ee/photos/pildidplatsil/2429...et/378061/

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

pildid on sellised   http://nagi.ee/photos/pildidplatsil/2429...et/378061/




[Pilt: 24295311752b34_l.jpg]

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(10-09-2015, 09:11 AM)v6sa Kirjutas:  Kiidan ettevõtmist - mõistlikud materjalid, ületugevdamist siilis "krt, paneme ikka viiese vinkli" ei ole kerge käru korral küll vaja..

Kui lõikad tagapostide otsad kaldu põhjavineeri tasemelt maha, siis ei tohiks enam oks haarama ulatuda...

Palju selle haagise kaaluks nüüd tuleb? Üksinda vist üles ei tõsta?

See käru on mõeldud seisma garaaži nurgas püsti. Kui stabiilselt see kast püsti püsib? Või tuleb ikka ratastega seina poole keerata - raskem pool on ju põhi... Või jääb haakeseadme otsale ka toetuma?

Tänud!
Käisin täna töökojas, kus vanker hetkel baseerub ja üritasin siis teda tagumise otsa peale püsti ajada. Ise muidugi mõtlesin, et Võsa va valge vares kindlasti mõtles selle all midagi muud või sain ma ise valesti aru. Tahtis ehk vingerpussi teha ja mina loll nüüd pungestan siin...
Muide, mis see vingerpuss tähendama peaks? Huvitav väljend igatahes Big Grin. Mingi laen vist  Rolleyes . ...finger+pussy....

Aaa-ga mis tehtud, see tehtud ja kui tõesti ruumipuuduse all kunagi kannatama peaksin hakkama, siis lihtsalt hea teada, milliseid võimalusi valikus leidub.
Ilma porte kõrgendusteta oleks kindlasti kergem. Ma ei hakkanud end ära katkestama, kuigi kui väga suur janu oleks, saaksin üksinda tema püstasendisse viimisega nibin-nabin hakkamagi. Täna janu polnud ja nii kasutasin hoopis tali abi.
Seisab küll. Suht barlanksis on, nii et kuskile poole ise kalduma-kõndima ta niisama ei kipu. Aga lapsi selliselt ruumi asetatud käru juurde ma mängima ei lubaks! 
Samas tunduvad need tagumised sangad või puhvrid, milledele käru toetuma jääb samuti kuidagi õblukesed. Eriti nende kinnitamiseks kasutatud neetühendused jätavad hale-kipaka mulje.
Maale tagasi tuli ta olude sunnil siiski käsitsi lasta. Tali, kuramus, vedas alt Big Grin. Konks tuli aasast lahti ja polnud viitsimist treppredelit lahti rullida, et lae alla ulatuksin. Selja sain higiseks, ütleme nii. Toungue

Maas enne vineeri paigaldamist ta tagumisele otsale toetatuna ikka ei seisnud küll. Telje kinnitus on niipalju nihkesse ehitatud , et raskuskese kaalub parajalt tiisli poole. Nüüd vineeriga seisab. Aga väga haledalt. Nii seda parklasse jätta ei tohi! Väike tuulehoog ja ongi sopstigi tiisliga vastu maad tagasi.
Tühimassile lisandus seega plaadi ja poltide mass. Papreid ei viitsi autost tuua ja kas see ongi nii väga oluline. Tähtis on, et ATV seda vedada jõuaks. Selleks ta ju ostetud tegelikult saigi. Koormat rehkendan edaspidi tunde järgi Smile.
Vasta

(10-09-2015, 23:48 PM)Janka Kirjutas:   . ...finger+pussy....

...
Aaa-ga mis tehtud, see tehtud ja kui tõesti ruumipuuduse all kunagi kannatama peaksin hakkama, siis lihtsalt hea teada, milliseid võimalusi valikus leidub.
Ilma porte kõrgendusteta oleks kindlasti kergem. Ma ei hakkanud end ära katkestama, kuigi kui väga suur janu oleks, saaksin üksinda tema püstasendisse viimisega nibin-nabin hakkamagi. Täna janu polnud ja nii kasutasin hoopis tali abi.
Seisab küll. Suht barlanksis on, nii et kuskile poole ise kalduma-kõndima ta niisama ei kipu. Aga lapsi selliselt ruumi asetatud käru juurde ma mängima ei lubaks! 
Samas tunduvad need tagumised sangad või puhvrid, milledele käru toetuma jääb samuti kuidagi õblukesed. Eriti nende kinnitamiseks kasutatud neetühendused jätavad hale-kipaka mulje.
...

Ära üle ka mõtle... Toungue

Tiisel käib ju ka pooleks - kas selle ots ei jää maha toetama?

Need "jalad" peavad ju kandma ainult haagise enda massi, paljukest seal vajagi. Haagis kaalub vast kilot 140? Head valuveljed 155 rehviga võimaldavad veel paar kilo maha saada...
Vasta

(10-09-2015, 01:25 AM)Janka Kirjutas:  ...Sellelt viimaselt pildilt on näha, et tulede paneeli täielikult kaitsta siiski ei saanud. Väike nurk jäi katmata. Ei viitsinud lihtsalt rohkem asja juures mõelda. ...

Ma oleks lõikand samast vineerist ühe 3cm riba ja pannud raami ja suure vineeri vahele (tagant kinnipoltimise kohast). Siis vast oleks takistav riba ära kadunud.

hp
Vasta

Tühimass passis sama, mis siin: http://www.tikitreiler.ee/tooted/kastihaagised/ce200-r
Kõrgendused annavad nats juurde. Paarsada kilu võib kokku olla nüit.
Aga mis puudutab seda varianti, et lasen tiisli eest haakidest lahti, kallutan kasti taha ja siis sõidan ATV-ga iseseisvalt peale, siis võib juhtuda, et hoolimata tagumiku alla paigaldatud vineeritükist see alati ei õnnestu. Eks aeg näitab kunagi. Vähemalt eelmise käruga see nii lihtne alati polnud. Olenas kallakust ka muidugi, aga horisontaalis olles ei saanud enam hakkama. Ma kasutan atika rataste all tema transpordiks ka lisaplankusid, et põhi kindlamini vastu peaks, läbi ei painduks. Needsamad plangud rikuvad tiba raskuskeset tuues seda ollust ettepoole, sest on nõks lühemad kui käru kast.
Vasta

Led tulede hinnad kah inimlikuks muutunud,ca 12 eur tooriistamarketis.Tana installisin peale ja tulemus igati ok.Tulede umber kastid juba aastaid garaazinurgas,sai kunagi tehtud samas moodus tavalistele tuledele,aga kuna need tuled olid parras porr laksin ule uaz tuledele vahepeal.Kastid poltidega kere kuljes kinni ja kui kuhugi otsa lahen siis vaandub plekkja kuvaldaggaasi korda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta

Led tuled haagisele on kõige mõistlikum soetada Respo haagise esindusest seal maksis originaalile lähedane tuli u 45-50 euri tk. Tiki Treilerile oli see põhimõtteliselt bolt-on lahendus. Pöörake aga tähelepanu sellele, et uuemad autod ei pruugi LEDe tunnistada. Ise maadlen praegu 2015 aasta Transitiga et LEDe tööle saada.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

Väike törts takisteid vahele ja voilaaa...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Tavaliste takistitega ei toiminud,küll aga oli edu koormustakistitega ja hetkel on käsil nn toote disainimine ja skeemi mõtlemine,kuna 24 v süsteemis võivad need takistid jällegi läbi põleda. Samas lähevad koormustakistid soojaks ikka väga soojaks umbes 128 kraadi.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

  Ei saa mina sellisel moel LED-tulede paigaldamise mõttest aru.
Et kuna LED-id on nii ökonoomsed, et tuleb neile lisatakistid õhu kütmiseks juurde pookida, autokompuutri ära petmiseks?
Võtke siis asi korralikult ette: paigaldage LED-id ja tuunige kontrollsüsteemi ka, et see siis asjasse adekvaatselt suhtuks.
Vasta

(19-03-2016, 21:33 PM)tcumen Kirjutas:    Ei saa mina sellisel moel LED-tulede paigaldamise mõttest aru.
Et kuna LED-id on nii ökonoomsed, et tuleb neile lisatakistid õhu kütmiseks juurde pookida, autokompuutri ära petmiseks?
Võtke siis asi korralikult ette: paigaldage LED-id ja tuunige kontrollsüsteemi ka, et see siis asjasse adekvaatselt suhtuks.

Asi selles, et mul käib see käru nii 24 v kui 12v autode järgi ja selleks on mul LED id head. Ei pea koguaeg pirne vahetama.Transit on aga tööandja oma ning ühtlasi garantiiline pill ,seda ei ihka näppida, eriti veel elektrisüsteemi. Kuna ka Info Auto saatis murega puu taha ,siis ei jäägi midagi muud üle kui oma varandust tuunida vastavalt enda vajadustele.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

Äkkikeegi seletab lollile lahti miks need uued leedidega ei sõbrune?Võrreldes tavatuledega läheb olematu koormus taha ja peaks ju igati hää olema.
Vasta

(20-03-2016, 11:02 AM)muska71 Kirjutas:  
Äkkikeegi seletab lollile lahti miks need uued leedidega ei sõbrune?Võrreldes tavatuledega läheb olematu koormus taha ja peaks ju igati hää olema.

Kormus liiga väike ja tark elektroonika arvab, et käru ei olegi taga või on pirnid läbi põlenud.
Vasta

(20-03-2016, 11:51 AM)virks Kirjutas:  
(20-03-2016, 11:02 AM)muska71 Kirjutas:  
Äkkikeegi seletab lollile lahti miks need uued leedidega ei sõbrune?Võrreldes tavatuledega läheb olematu koormus taha ja peaks ju igati hää olema.

Kormus liiga väike ja tark elektroonika arvab, et käru ei olegi taga või on pirnid läbi põlenud.

Asi selles, et kui uue auto elektroonika ei näe takistust siis ta voolu ei annagi,kui panna talle korraks koormus peale siis hakkavad tuled põlema aga kui näiteks koormata parktulede ahelat ja jätta teised koormamata siis nigu piduri tulesid kasutad, ilmub auto armatuurile kiri, et piduri tuled on läbi. Pikk ja lohisev seletus aga loodan et saite aru.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

(20-03-2016, 12:55 PM)zurik Kirjutas:  
(20-03-2016, 11:51 AM)virks Kirjutas:  
(20-03-2016, 11:02 AM)muska71 Kirjutas:  
Äkkikeegi seletab lollile lahti miks need uued leedidega ei sõbrune?Võrreldes tavatuledega läheb olematu koormus taha ja peaks ju igati hää olema.

Kormus liiga väike ja tark elektroonika arvab, et käru ei olegi taga või on pirnid läbi põlenud.

Asi selles, et kui uue auto elektroonika ei näe takistust siis ta voolu ei annagi,kui panna talle korraks koormus peale siis hakkavad tuled põlema aga kui näiteks koormata parktulede ahelat ja jätta teised koormamata siis nigu piduri tulesid kasutad, ilmub auto armatuurile kiri, et piduri tuled on läbi. Pikk ja lohisev seletus aga loodan et saite aru.
B! Uuematel autodel võib olla lambi purunemise kontrollsüsteem, milles ei saa kasutada Led-lampe. See võib põhjustada olukorra, et lambid ei sütti üldse või kustuvad pärast hetkelist kasutamist või vilguvad ühtlaselt. Sellistel juhtudel tuleb LEd-lampide juurde ühendada takistused PLED25W, mis ühendatakse nt üks juhe parktule massjuhtmega ja teine juhe parktule +-juhtmega.
 
Selline jutuke on Tööriistamarketi lehel abistamaks LED tulede paigaldajaid.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(20-03-2016, 14:56 PM)Daff Kirjutas:  B! Uuematel autodel võib olla lambi purunemise kontrollsüsteem, milles ei saa kasutada Led-lampe. See võib põhjustada olukorra, et lambid ei sütti üldse või kustuvad pärast hetkelist kasutamist või vilguvad ühtlaselt. Sellistel juhtudel tuleb LEd-lampide juurde ühendada takistused PLED25W, mis ühendatakse nt üks juhe parktule massjuhtmega ja teine juhe parktule +-juhtmega.
 
Selline jutuke on Tööriistamarketi lehel abistamaks LED tulede paigaldajaid.

Jutt ja kirjeldus õige aga kui ülevaltpoolt loeksid siis näeksid et koormustakistitest oli juba eile juttu.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

 Kas mõlemad autod on kärutulede kontrollsüsteemiga?
Siis tuleb kärule ka natuke elektroonikat peale ehitada. Cool 
Selline, mis tööpingele vastavalt koormustakisteid kommuteeriks.
Korralikud tuled on varustatud vooludraiveritega, mis LED-i tööreziimi paigas hoiavad, need ma saan aru, on juba olemas?
Ma saan aru, et lisakoormus peab olemas olema ainult tule sisselülitamise hetkel?
Siis saaks abi suht lihtsast lülitusest, mis veidi aja pärast lisakoormused lahti ühendab. Siis poleks vaja nende mahapõlemise pärast muretseda. Iga tulegrupi jaoks oma siis.
Vasta

Moodsad ajad ja asjad meeldivad mulle aina vähem Sad
Volgal piisas tumblerist, mis veduri tuled välja lülitas Granada sabas oli lihtsalt paralleelühendus, suunarelee sai ise aru, et käru järgi ja korrigeeris vilkumiskiirust. Tänapäeval on vaja kuue juhtme ühendamiseks lisaseadet ja arvutiga programmeerimist, milleks? Selleks, et lollidelt raha ära võtta.
Ledidega käru ei tohiks kuue juhtme süsteemis mitte ühtegi autot häirida...
Pirnivahetuseks logari eemaldamise pealesundimine on juba illegaalne, loodetavasti loksuvad muud asjad ka viimaks paika.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne