26-01-2016, 13:05 PM
(26-01-2016, 13:03 PM)Hinkus Kirjutas: Viimasel Talverallil küsis mootor umbes 6 liitert õli.Eks ta kõvasti tappa ka saanud ja andis märku juba ammu,et sellest ei pääse.Hobust tuleb ju hoida.Nii,et tuleme.
[
(26-01-2016, 13:03 PM)Hinkus Kirjutas: Viimasel Talverallil küsis mootor umbes 6 liitert õli.Eks ta kõvasti tappa ka saanud ja andis märku juba ammu,et sellest ei pääse.Hobust tuleb ju hoida.Nii,et tuleme.
[
(27-01-2016, 22:22 PM)PlyVal64 Kirjutas:(27-01-2016, 16:42 PM)Indrek66 Kirjutas: Eelmäng Talveralliks:Nagu ma taipan, on tegu "selle" Põrnikaga??? Ehk tükike autospordiajalugu saab omal moel taastatud...
natuke on veel nuputamist aga kontseptsioon on juba paigas...
Ehk kunagi nägi see nii halb välja?
(28-01-2016, 11:07 AM)13piisab Kirjutas: läheme põrnikajuttudele üle
kui Indrekul tõesti Priidu viidatud "alus" (?), siis mõnd aega tagasi oli Joosepil "lõunaosariikides" sellega plaan:
http://beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=10&t=3823
(ehitusstiil: 4 cm paksune ca kilo kaaluv pahtliplönn "küljetaskult"...)
(31-01-2016, 23:06 PM)wagoneer Kirjutas: D/E 16.02 jõuab konteiner koos volvodega muugale. Kupee peaks olema koheselt sõiduvalmis. Sport universaalil on mingi kala kütuse etteandega.Ma usun, et "üldsus" oleks selle versiooniga enim nõus
(01-02-2016, 22:03 PM)AsTroSS Kirjutas: Kuna meil Wagoneeri meeskonnas on masinaid pist rohkem kui sõitjaid, tunnen huvi kas me võime kasutada nn " suusa vahetuse taktikat" , ehk paigutame rajale umbes 4 sõidukit ja siis vahetame neid.
Ehk masinaga nr1 punktis A punkti B , vahetus masinaga nr2 punktist B punkti C ,vahetus jne...
... viimase pilliga võidukalt finiśi.
(08-02-2016, 20:00 PM)enta Kirjutas: ...22. veebruar hakkab siis ettevalmistamine ülevaatuse jaoks! ...Laubal käis piloot koos kaardilugejaga ülevaatusel ära. Paari pisimärkusega loeti katse sooritatuks.