K-750 M, 1965, Marko
#1

Sean siia vanakeste ritta üles ka enda uue kaaslase.

Tükk aega olen mõlnud külgkorviga tsikli ostule ja nende kuulutusi jälginud.
24. augustil sai siis mindud vaatama ühte pilli, kuulutuse sisu oli järgmine:

On pakkuda K-750m.Tehtud sõidu rattaks.Kui soovi saab sellest ka uunikumi aretada.Peal siis,uus mootor koos kõige juurde kuuluvaga,uus käikar,differ,trossid,porikad ,uued vabriku sumbutid koos sisemise leegitoruga,nagu kiuste välimine puudu ja see jäi praegu vana. Ah jah,värv koos triipudega kah uus.Triibud tõmmatud pintsliga, ilma teibita.

[Pilt: orig_21336357_4jUr.jpg]

[Pilt: orig_21336355_tfZi.jpg]

[Pilt: orig_21336359_MPMu.jpg]

[Pilt: orig_21336361_Fg0w.jpg]

[Pilt: orig_21336497_BF0X.jpg]

[Pilt: orig_21336499_5xIq.jpg]

Meeldis see, et aparaadiga on vaeva nähtud ja hind vastuvõetav ja müüa muhe vend, mis lisas vaid kindlustunnet.

Saigi siis kaup tehtud ja hakkas tee uue kodu poole.

[Pilt: large_21344511_mWee.jpg]

Kuna tsikkel sai ostetud perekonnaliikme sünnipäeva puhul, veetis ta esimese öö sõbra valvsa silma all.

[Pilt: large_21336505_64uu.jpg]

Järgmine päev reisis oma uude koju, kus võeti teda vastu suure rõõmuga, poleks arvanud, et enamsustel nägijatel läheb suu kõrvuni ja kõigil on oma meenutus rääkida seoses sellise aparaadiga.

[Pilt: large_21344483_QYmt.jpg]

1. Septenbril sai vanake rõõmsalt uuesti arvele võetud, kuna vanad dokumendid olid haihtunud ajaloo prügikasti.

Peale seda ei jäänud käed taskus istuma vaid koheselt sai asutud vanakese tervise parandamisele.

Esmalt sai soetatud kaks uut rehvi, kuna esimene oli mõraga ja korvi oma sile nig läks tühjaks. Kaks uut tagatuld koos klaasi ja tihendiga, kuna klaasid olid mõraga ja üks tihend puudu ning puuduolev väline leegikas.
(Osad on ostetud praegu kõik siinse kasutaja AXEL käest, soovitan!)

[Pilt: large_21336427_yh2e.jpg]

[Pilt: large_21336423_fGHE.jpg]

[Pilt: large_21336421_sh6M.jpg]

[Pilt: large_21336429_LXZV.jpg]

[Pilt: large_21336435_2wVX.jpg]

[Pilt: large_21336441_Ui4d.jpg]
Uus leegikas on aga teise tootja oma ja ei sobinud 1:1, lahenduseks oli otsast ca 10mm maha saagida ja asi sobis

[Pilt: large_21336443_mUbT.jpg]

Uue leegikaga:
[Pilt: large_21336447_PwPp.jpg]

[Pilt: large_21336493_dh1Q.jpg]

Vahepeal sai leiutatud ka spidomeetri valgustus, mis algselt puudus:
[Pilt: large_21336451_cBIB.jpg]

Vana vs uus rehv:
[Pilt: large_21336457_C19K.jpg]

Kuna ratas oli nagunii juba alt ära, sai teda ka väheke puhastatud, ennem:
[Pilt: large_21336459_8BUD.jpg]

Pärast:
[Pilt: large_21336461_TGLG.jpg]

Rattaid tehes sai tõstatatud ka pidurite teema, enda harimiseks:
Pidurid
Peale puhastamist ja pealekeeramist kõik toimib kenasti.

Terve vahetades aga "solvus" tagumine ja läks puruks. Selle põhjuseks oli ilmselt niplite kaitsekummi puudumine ja katkine siselohv:
[Pilt: large_21336469_Xte2.jpg]

Selle tulemusena sai kõik rehvid uued ostud - endal kindlam tunne ja teadmine.

Vana esimene:
[Pilt: large_21336473_5WHy.jpg]

Töökõigus ikka juhtub - unus kinnikeerata korvi ratta välimine mutter mis lõppes laagri surmaga:
[Pilt: large_21336485_iUO2.jpg]

Plaanis oli nagunii üks ratas lisaks osta, kuna sellel ja ka tagavaarattal polnud enam veohambaid sees:
[Pilt: large_21336487_aiir.jpg]

Külge sai ka peegel ja sõidetud ülevaatusele, mis sai läbitud edukalt ja ülevaataja rõõmsate soovitustega. Soovitas mul minna kruusateele 80nega sõitma, tulemus pidi olema see, et korviratta kodarad lähevad puruks.
[Pilt: large_21336483_fOgT.jpg]

Vahepeal sai siis sõidetud, igalpool kõik vaatavad, naeratavad ja julgemad näitavad pöialt. Seistes tullakse juurde, uuritakse mis pill on ja kaua aega võttis ehitus. Et kui kellegil on vaja positiivseid elamusi oma ellu lisaks - ostke külgkorviga mootorratas, lööge läikima ja sõitma !

Sõit on nagu Harley Davidson´iga, peale pikemaid sõite võiks kruvisid ja mutreid pingutada.
Kuna seistes tekib alla nii bensiini kui õli laike, sa uuritud seda teemat ka siit
Õlileke
Mis jällege isestas rahu, sai lisatud käigukasti õli vastavalt soovitustele ja käik läks mõnusmaks ja mootor vaiksemaks - Nagu eelmises teemas kirjutati, läks ka mul klapiklõbin vaiksemaks.
Kohaliku kaupluse ees:
[Pilt: large_21344493_0pgV.jpg]

Praeguseks on nii, et järgmise suve ilmselt pooled päevad on broneeritud, kes kõik sõita tahavad
[Pilt: large_21344495_EJES.jpg]
[Pilt: large_21336351_ToLf.jpg]

Sõitmisest veel vahepeal niipalju, et kellel puudub eelnev kogemus ja suht kergelt satub eufooriarõõmu, siis soovitan soojalt kanister bensiiniga korvi tagavaraks panna. Mul on suurest tegemise ja arendamise rõõmust kaks korda juba otsa saanud...

Kuna tegu on hobinduse ja väikese haigusega, siis pea iga õhtu on midagi nokitsetud ostust saati. Vahepeal sai puhastatud väline silindri ots.
[Pilt: large_21336367_XclH.jpg]

Pildilt on näha ka, et uus leegikas on ära põlenud. Müüa soovitas et kui nii hakkab minema, siis tuleks süütega mängida. Ma ei hakanud seda tegema, kuna pill sõidab ilusti ja pigem arvan, et ta on lihtsalt liiga õhukese seinaga, sisemine peaks olema originaal, seinapaksus on suurem ja ka ei ole põlenud nii.

Sai ka kaablitega möllatud, peal olid nö nõuka aegne kaablirüüz, mis oli hele ja hakkas kohe silma, sai need asendatud tänapäevastega:
[Pilt: large_21336365_fHxf.jpg]

[Pilt: large_21336369_FGxb.jpg]

[Pilt: large_21336371_VA4h.jpg]

ja nüüd:
[Pilt: large_21336393_VBtK.jpg]

[Pilt: large_21336385_liB6.jpg]

[Pilt: large_21336395_jrBw.jpg]

Kui sõita enam ei kannata, läheb pill garaazi kus teen kõik üleminekud termorüüzifa üle ja kõik ülejäänud saavad ka uue rüüzi ( paagialustele ei pääse niilihtsalt ligi).

Sai lahendatud ka üks ainus peavalu mis oli esmesest päevast - pidurituled.
Nimelt ostes pidurid vajutades tuli kustus, mitte ei süttinud ja häälestades kord töötas - kord mitte. Õrnalt vajutades põles, jõuga mitte.
Lahendatud sai see lühema vedruga - nüüd kõik toimib kui kellavärk.
[Pilt: large_21336397_8jFw.jpg]

Hetkel uusim kingitus on originaalne korvikate, mis kaasajal ilmselt suht haruldus juba?
enne:
[Pilt: large_21336401_jPyV.jpg]
nüüd:
[Pilt: large_21336411_aOFY.jpg]

Ja eks ta nii vaikselt areneb ....
Teema tegin, et teiste teadmisi ja õpetusi/soovitusi kuulata, et vanake ikka kauem kestaks . Et kui keegi näeb, mis pildil valesti, julgelt võib siia kirjutada. Ise olen märaganud et esilenks on uuema oma ja ka korvi porilaud ilmselt dneprilt? Vahepeal sai ka korviporika plemised kaablipesad kaetud kummipunnidega.

Järgmise arendusena on plaan leida tagumine pikk proilaud, kuna see olemasolev porikummiga ei meeldi mulle üldse.
[Pilt: large_21336445_odEo.jpg]
Võiks olla midagi sellist:
[Pilt: orig_21344417_wDOQ.jpg]

Lisaks on puudu õhupuhastajast karburaatorisse minevad õhusuunajad, mis peaks olema ilmselt sellised:
[Pilt: orig_21344415_xtQK.jpg]
[Pilt: orig_21344413_dclt.jpg]

Vot, võibolla tuleb ka suur esiklaas vahelduseks, kuid eks seda on näha järgmine hooaeg.

Aitähh Vellole ja Uko´le, kes selle pilli tegid - vanake on heades kätes!
Ja mis muud kui maanteel kohtume!

Tervitades,
Marko
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 12-10-2009, 17:03 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: yllar21 - 12-10-2009, 22:38 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 18-10-2009, 18:23 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Erik - 13-10-2009, 02:27 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: uko - 13-10-2009, 08:47 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: romulus - 13-10-2009, 09:42 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Steelrider - 18-10-2009, 20:24 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Armex - 18-10-2009, 21:58 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: kass - 19-10-2009, 09:00 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Steelrider - 19-10-2009, 15:04 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 22-10-2009, 00:00 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 30-10-2009, 21:57 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: reljo86 - 30-10-2009, 22:18 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: uko - 31-10-2009, 18:45 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 31-10-2009, 21:45 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 29-03-2010, 20:57 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 12-04-2010, 18:42 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 20-04-2010, 21:06 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 03-06-2010, 11:26 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: viskoossus - 03-06-2010, 11:36 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: ats97 - 03-06-2010, 11:43 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 03-06-2010, 17:23 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: yllar21 - 03-06-2010, 18:07 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: ats97 - 04-06-2010, 08:53 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: uko - 03-06-2010, 21:47 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 03-06-2010, 22:20 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: uko - 04-06-2010, 07:12 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 12-07-2010, 21:04 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Aspelund - 12-07-2010, 21:29 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 18-07-2010, 13:19 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: uko - 27-07-2010, 21:16 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Ishijupp - 27-07-2010, 21:18 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 29-07-2010, 18:39 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 31-07-2010, 10:14 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 02-08-2010, 21:44 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: uko - 02-08-2010, 21:56 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 02-08-2010, 22:09 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 03-08-2010, 22:38 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 09-08-2010, 20:52 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 11-08-2010, 21:49 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 18-08-2010, 20:32 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: kass - 18-08-2010, 21:25 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Armex - 18-08-2010, 21:37 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 02-09-2010, 20:23 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Necro - 04-09-2010, 14:38 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: I.A - 13-09-2010, 22:16 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 19-01-2011, 16:52 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: libek - 19-01-2011, 18:09 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: stig.liim - 24-03-2011, 11:05 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: ats97 - 24-03-2011, 11:59 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 24-03-2011, 14:20 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: TimmThaler - 24-03-2011, 16:59 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 24-03-2011, 18:35 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 17-04-2011, 18:15 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 22-04-2011, 20:09 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: janno - 22-04-2011, 22:08 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: allud - 22-04-2011, 22:12 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: mrt36 - 22-04-2011, 22:28 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 22-04-2011, 23:37 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: unicman - 23-04-2011, 08:44 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 29-05-2011, 20:54 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: iruat - 31-05-2011, 09:28 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 22-06-2011, 22:46 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: janno - 24-06-2011, 18:19 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 19-08-2011, 20:33 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Ranno - 20-08-2011, 22:11 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 25-08-2011, 21:57 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: ats97 - 25-08-2011, 22:07 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: janno - 26-08-2011, 10:15 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: isandpauk - 26-08-2011, 10:22 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: jrgen20 - 26-08-2011, 06:13 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: muska71 - 26-08-2011, 17:01 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 26-08-2011, 21:18 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 27-08-2011, 17:57 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: uko - 27-08-2011, 21:26 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 27-08-2011, 22:35 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: uko - 28-08-2011, 09:06 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 28-08-2011, 13:04 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Talupoeg taluja - 28-08-2011, 14:19 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 02-09-2011, 22:00 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Wiki432 - 04-09-2011, 09:25 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Necro - 04-09-2011, 16:13 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 04-09-2011, 16:30 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: heits - 04-09-2011, 20:51 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 04-09-2011, 21:23 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: aavu - 04-09-2011, 22:16 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 11-09-2011, 19:23 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: muska71 - 11-09-2011, 21:38 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: janno - 11-09-2011, 23:23 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: iruat - 12-09-2011, 09:54 AM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 25-09-2011, 21:29 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: Ranno - 26-09-2011, 16:55 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 26-09-2011, 19:42 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: uko - 26-09-2011, 20:45 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 26-09-2011, 21:24 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 27-09-2011, 21:28 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 05-10-2011, 14:46 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: jrgen20 - 09-10-2011, 20:11 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: murgens - 09-10-2011, 20:27 PM
RE: K-750 M, 1965, Marko - Autor: jrgen20 - 09-10-2011, 20:43 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne