14-10-2018, 19:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2022, 09:09 AM ja muutjaks oli _rein_.)
(14-10-2018, 16:08 PM)viplala Kirjutas:Kui võtta ketas kinni napilt 5mm pinna pealt,mis jäikusest me räägime.Tulemuseks võib olla viskuv ketas või vibratsiooni jäljed tööpinnal.Kui ma võtan aluseks eelnevalt puhastatud veljega kokkupuutuva pinna ja trein kolm ülejäänud pinda üle, milleks ma siis kella peaks kasutama.Videos jäeti rummuga kokkupuutuv pind töötlemata.Samas olen paljudele sõnu peale lugenud,sest leian haamri jälgi sellelt pinnalt.Siit võib edasi küsida miks ei kesta rattalaagrid.(14-10-2018, 12:54 PM)_rein_ Kirjutas:(14-10-2018, 00:15 AM)motamees Kirjutas:Treimine tähendab ikkagi materjali eemaldamist lõikamise teel.(14-10-2018, 00:04 AM)_rein_ Kirjutas: Siin on treimist näidatud vene külamehe kombel.
Hakkab pihta ... sa oled tuhandeid kettaid treinud jämemaks ja mingi tundmatu tehnoloogiaga.
Kui sul on mingi tänapäevane automaatpink, ei tähenda see midagi muud, kui ikkagi metalli mahavõtmist. Vahe ainult selles, et sina saad treimise ajal istuda ja õltsi lasta.
Põhiliselt saab ka nii,aga endal keeruline.Mõned tähelepanekud. Ketta kinnitamine, ei ole jäikust tremisel.Terad,sellistega käid iga ketta järel käia juures.Ei ole vaja kellaga rihtida pinda mille üle treid.
Ps.Treipink on Põhja korea toodang.
Ketta kinnitamine...piisavalt jäikust ketta puhul. Terad...iga mehe oma asi millega kaks ketast ära treib. Ei ole vaja rihtida... ole hea ja mõtle uuesti, muide see näitab täpselt palju sa asjast tead. Ja jummala poogen mis pink on või kus tehtud. See nn. vene jorss seal suudab tõenäoliselt igas asendis sulle treimises silmad ette teha.
Kuna tööd piisavalt ja tänava nurgal reklaami ei ole, on see minu juures käiate otsustada kas ma tean midagi või ei tea.