Postitused: 112
Teemad: 2
Liitus: Oct 2005
Maine:
1
Esiklaasi purustamine tema eemaldamise eesmärgil on jah üks ütlemata tänamatu tegevus. Põrsapõlves (vanuses 1-7) oli õue peal üks 426 mosse kere, mille esiklaasi sai eksperimentaalkorras kõikvõimalike vahenditega (telliskivi ja haamer vast olulisemad) rünnatud.
Toonane jõud polnud küll suurem asi, aga eesti aja algul õnnestus isal see klaas maha müüa ja järgmist sõidukit teenis ta hea mitu aastat.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Lisaks on uue esiklaasi külge panemine küllaltki keeruline ja aeganõudev tegevus erinevalt küljeklaasist. Esiklaas on sõitjate ohutuse mõttes küllaltki purunematu, erinevalt küljeklaasist, mis küllat rabe.
Seda proovisin ise järele ühe jobu peal, kes mu hoovi muru oma autoga üles kündis -- küljeklaasi purustamiseks piisas kummiheebli kergest hoobist, esiklaasile ei teinud heebel midagi, suuremat sorti vasaraga andis virutada enne kui järele andis (ärge te seda eksperimenti järele tehke
)
Postitused: 2,578
Teemad: 261
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Panen siia oma probleemi kirja, kui moded leiavad, et on vale koht,siis tõstke ringi või kustutage ära.Nimelt oleks vaja esiklaasi Austin Seven´ile (1938.a.) Klaasi mõõdud on teada ja šabloonon ka pea-aegu olemas, klaas on sirge, ei ole kumer.Kas on mingi võimalus lasta see klaas kusagil Eestis lõigata ja kui palju see võiks maksta? Tavalist aknaklaasi ei taha panna ja pleksiklaasi ka mitte. Asjalikud nõuanded igati oodatud! Originaalklaasist samuti ei ütleks ära!
sass
raudpats1@hot.ee
556 70 500
Postitused: 3,555
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
sass Kirjutas:Kas on mingi võimalus lasta see klaas kusagil Eestis lõigata ja kui palju see võiks maksta?
'tea, kas lõikamine ka omaaegse Elvexi tegevusega haakub? Triplexi (kas ainult?) tootmistehnoloogiatega Elvas oli aastat poolteist tagasi kursis kasutaja Jaanus
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
jurkman Kirjutas:Lisaks on uue esiklaasi külge panemine küllaltki keeruline ja aeganõudev tegevus erinevalt küljeklaasist.
no no...
tiheniga klaasi paneb kahekesi 10 min. ette ja liimitud klaasi ettepanek on ka suht lihtne tegevus...
aga samas kylgmised...polstrid , hoovad , liistud sageli tuleb pagan teab mida veel ära lammutada , et klaas siinidesse saada ja pärast tuleb k6ik kokkuka panna....
mingi tund läheb ära...
veneautol vähe lihtsam , ga kui akanat6stetross sassi läheb , siis on kyll nutt kurgus
Pole midagi targemat teha
Postitused: 615
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Liimitava klaasi paigaldamine võib tunduda lihtsana. Kui aga kogu tegevuse algushetkedest arvestust pidama hakata...
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Liimitava klaasi paigaldus suhtkoht lihtne ju iseensest...
Isegi "koduste vahenditega". Järgi proovitud j töötab. Aga aega nõuab ta küll. Kõigepealt, kui üksi teed, tuleb vana klaas, või siis selle jäänused küljest saada. Alustame siis klaasipuru korjamisega ning seejärel vana liimi eemaldamise näiteks vaiba-noaga. Nuge või teri läheb seejuures ikka mitu. Seejärel tuleb peale kanda krunt. Seejärel klaasiliim, ning klaas külge, ning uued liistud ka, vanad lähevad enamasti katki. Suruma eriti ei pea, kui klaas paigas, siis paarist-viiest minutis piisab, seejärel 2 tundi ootamist (airbagiga autodel), (muidu 1 h), ning sõitma. Kogu protseduur üksi tehes võtab aega vast 5-... tundi, koduste vahenditega. Proffidel muidugi vähem.
See oli siis OT.
Aga nüüd siis ka teemasse tagasi. Kuna pole rohkem Eeroga ühendust saanud, ning üks foorumikasutaja lubas vastuse anda 2 jaanuaril, siis küsiks ühe küsimuse veel.
Eesti on kusagil-kusagil firma, kelle käest saaks tellida mõõdus pleksiklaasist uue klaasi. Kas nad teevad ka kumeraid klaase või ainult sirgeid? Kas keegi oskaks anda ka mõne sellise firma kontakti?
Tänud.
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets