Mida uut Järva-Jaani vanaautode varjupaigas?
#21

Too päris hea mõte aga piisaks ka tollest ,et need vanakestel lasta koha peal tuksuda.Ning ehk jõuab ka kunagi tolleni ,et iga auto juures on kiri tema lühikese ülewaatega eluloost.Siis saaks tolle esja üsna huwitawaks teta.See küll ainult minu arwamus aga siis ehk tuleks ka noid autosid kaema säänsed inimesed kes masinatest eriti es jaga.Mõni on näituseks mõne kultuuri korüfee austaja.Ja kui warjupaigas juhtub olema selline auto millega too tegelane sõitnud on tullakse toda kindlaste kaema.
Vasta
#22

IIIFFFAR Kirjutas:
andris Kirjutas:Mul tuli säärane mõe, et need masinad, mis veel vähegi sõidavad, iga aasta/kuu natuke kütust ja muid tarvilikke vedelikke sisse kallata ja platsil väike ring teha, et mootor seest päris rooste läheks ega kinni jääks.
Oleks selline asi muidu võimalik?
Kuigi jah, kütused ja õlid võivad kokku päris palju maksma minna.

Asi see siis kambakesi taas rahad kokku klappida ja vaat õli osta ja teine benssu. Põle ju neile vanakestele miskit ekstra super hyper sünteetilist vajaSmile Lisaks võiks ju ka pritsumeestele abiks olles sellise hoolduspäeva/nädalivahetuse foorumiseltskonna talgute/hoogtöölaupäevaku korras tehaWink

loll on loll olla.
Vasta
#23

Jaanipäiwa paiku peaks ju warjupaigal 1 sünnipäiw olema?
Vasta
#24

IIIFFFAR Kirjutas:Lisaks võiks ju ka pritsumeestele abiks olles sellise hoolduspäeva/nädalivahetuse foorumiseltskonna talgute/hoogtöölaupäevaku korras tehaWink
Hea idee, lööks isegi kaasa kui aeg sobiks.
Vasta
#25

Toda aastapäewa võiks ju talgutega tähistada või mis rahwas arvab?
Vasta
#26

Ah et siis vaheaeg?
Kui ilus ilm, sõidaks selle paarkend kilti rattaga ära(kui selleks ajaks maale saan ratta veetud).

Maamees linnast.
Vasta
#27

TA-6 aastast 1942???
Kas trükiviga või midagi väga huvitavat?
Vasta
#28

Eks sellele ole kõvasti kapremonti tehtud. Valdo on mäletamist mööda sedasorti \"kapremontimisest\" siin kuskil vähe pikemalt kah rääkinud...
Vasta
#29

Bussi õige ehitusaasta peaks kerenumbrist järeldades olema 1958.
TA-6 ja TA-6-1 bussidel on tihtipeale teh. passis šassii valmimisaasta. Selle konkreetse masina puhul aga ei saa ka sellest põhjundust otsida, sest ГАЗ-51 läks tootmisse alles 1945. a.
Vasta
#30

See võib vabalt olla mõni GAZ-51, mis ärkas ellu mõne vana GAZ-AA baasil. Või mõne muu masina baasil samast ajastust.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#31

No nii! Üks helesinistest unistustest täitus. Ja varjupaiga 128-nda sõidukina jõudis oma uude koju MAZ 200/371 T, vl. 1962, kere nr.152. Furgoon valmistatud Sverdlovski Sovnarhoz`i tehases \"Uralez\". Soetamise võimalikkuse eest VÄGA SUURED TÄNUD Tartus asuvale aktsiaseltsile Respo Haagised! Äratoomise juures oli justkui väike foorumlaste kokkutulek. Aitäh abistamise eest kasutajatele Andres22 ja tema isale, Sajusaartele, TAR`ile ning telefoni teel kaasa elajatele. Eriline tänu puksiirimees Allar Guitorile, kes auto maa seest välja sikutas, kus ta 13. aastat olla viibinud ja läbi Tartu kesklinna tipptunni ajal Piibe maantee algusesse vedas. Tähelepanuväärne on veel ka asjaolu, et puksiirteenuse eest tasu küsimise asemel vastas selle ala tõeline spetsialist, et talle oli selle masina transportimine tõeliseks elamuseks ... Ja oleksite te näinud tartlaste nägusid seda killavoori kohates! Oli lehvitajaid, oli pöidlanäitajaid. Üks kepiga vanamammi jäi seisma ja kauaks järele vaatama. Sõit Järva-Jaani läks muidu kenasti, kui välja arvata kõva pauguga kummi lõhkemine...
Kuna foorumlaste hulgas on palju fotoasjanduse spetse, siis loodan nende abile piltide ülesseadmisel.
Vasta
#32

muuseumipapa Kirjutas:No nii! Üks helesinistest unistustest täitus. Ja varjupaiga 128-nda sõidukina jõudis oma uude koju MAZ 200/371 T, vl. 1962, kere nr.152. Furgoon valmistatud Sverdlovski Sovnarhoz`i tehases \"Uralez\".

Seesama MAZ siis, millest on juttu selles teemas

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#33

muuseumipapa Kirjutas:... varjupaiga 128-nda sõidukina jõudis oma uude koju MAZ 200/371 T, vl. 1962, kere nr.152. Furgoon valmistatud Sverdlovski Sovnarhoz`i tehases \"Uralez\".

Soovin Sulle õnne! Tegemist on tõesti haruldase sõidukiga, kuid tema varasem seiskoht oli üsna troostitu.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#34

Mõned pildid mazi toomisest minu poolt ...:::siin::...
Vasta
#35

Minu fotoseeria siin:
http://www.zone.ee/maz200paastmine/
Tähelepanuväärne on ka puksiiri vanus, 2 aastat noorem, kui MAZ, ehk aastast 1964.
Kõige huvitavam seik oli transpordi juures see, kui Võidu sillal kurvasilmne Mersu MAZile kõrvale sõitis ja selle juht MAZi silmad punnis vahtis Toungue .
Vasta
#36

Õnnitlused !
Ja mis edasi sellega ? Kas läheb taastamisele, ning edaspidi mingi magamiskohtadega voodi (mitmekorruselise saab teha, ülemised diagonaalis olevad aknad annavad just vürtsi ning ruumi ka küllalt )

Kaua te tõite teda ära ?
Smile

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#37

fic Kirjutas:...edaspidi mingi magamiskohtadega voodi (mitmekorruselise saab teha, ülemised diagonaalis olevad aknad annavad just vürtsi ning ruumi ka küllalt )

Kas see masin ei võiks mitte peale taastamist originaalsena säilida? Tegu ikkagi väga haruldase masinaga?!

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#38

Kuna praegu käib alles \"tuvastamine\", mis masinaga on tegu, (äkki on kellelgi mingit infot?) siis hetkel on vara otsustada, mis isendiga ette võtta. Väliselt jääb kindlasti originaali. Vähe usutav, et sisemusse õnnestub nõukogude armee seadmeid vms. hankida. Üks ideedest on siiski juba olemas - võib-olla tuleb sisse söökla/stolovaja koos nõukaaegse köögi sisustuse, vakstuga kaetud laudade, alumiiniumnõude ja muu selleaegse sümboolikaga ... Kui kellelgi on ettepanekuid, oleksime väga tänulikud!
Vasta
#39

mina piilusin ka täna sealt uksevahelt korra sisse ja esimene mõte oli \"nagu kirik\" Big Grin
Vasta
#40

See on ikka tõeline peletis, seda vaatavad kõik silmad punnis. Kuluks veel 3.Reichi eraldusmärgid ka külgedele teha.
Seda hiiglaslikku siseruumi annaks ehk muudmoodi kasutada? Allpool saun - grilliruum, üleval magamiskohad?
Liikursööklana oleks see väga vinge, eriti kui ta alati suurematel üritustel kuskil seisab ja seest hernesuppi saab osta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne