Teema on suletud

naljanurk 2

http://picasaweb.google.com/allaraigro/J...0129791522

Pilt on tehtud Virtsu sadamas.

http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?t=14034

T.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets

simmtann Kirjutas:http://picasaweb.google.com/allaraigro/J...0129791522

Pilt on tehtud Virtsu sadamas.

Kas mitte ei meenuta see rohelise mossega onkel vanavaralaatadel käiat, kes odavalt ostab ja kallilt edasi müüb...



Tambets Kirjutas:http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?t=14034

T.


Huvitav m6ttelend Big GrinBig Grin

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

Arvutigeenius Bill Gatesi käest on nõu küsitud väga paljudel teemadel, vähemalt autotöösturitele Gatesi visioonid ei meeldi. Ühes äsjases loengus võttis Gates teatada, et kui autotööstuse tehnoloogia oleks arenenud sama kiiresti kui Microsofti arvutite väljatöötamine, siis sõidaksime me kõik juba ammu 25 dollarit maksvate autodega, mis kulutaksid ühe liitri bensiini 1000 kilomeetri läbimiseks. BMW ühe direktori Eberhard von Kuenheimi kommentaarid Gates'i väite kohta on suhteliselt karmid. "Kui BMW oleks Microsofti eeskujul oma tehnoloogiat arendanud, sõidaksime selliste autodega:

* Ilma ühegi arusaadava põhjuseta läheks auto paar korda päevas rikki. Autod peatuksid aeg-ajalt keset maanteed, kuid juht peaks seda loomulikuks. Ta käivitaks mootori uuesti ning jätkaks sõitu.
* Iga kord, kui ülekäigurajad ja muud jooned teedele maha märgitakse, tuleb uus auto osta.
* Aeg-ajalt juhtuks mõnda "keerulist manöövrit" — näiteks vasakpööret — sooritades selline jama: auto mootor seiskub ning edasisõitmiseks ei aita muu, kui tuleb mootor uue vastu vahetada.
* Autot saab kasutada vaid üks inimene korraga, kui juht ei osta "Car 95" või "Car NT" litsentside paketti. Tõsi, koos sellega peaks ta ka autosse istmeid juurde ostma.
* Konkureeriv autofirma võiks valmistada sõiduki, mis on kaks korda töökindlam, kolm korda võimsam ja viis korda mugavam kui BMW, kuid selle autoga saaks sõita vaid viiel protsendil riigi maanteedest.
* Õlirõhu, bensiinihulga, jahutusvedeliku temperatuuri jms. signaallambid asendataks ainult ühe suure punase tulega: "General car default".
* Liiklusõnnetuses ei avaneks auto turvapadi mitte kohe, vaid enne küsiks auto oma juhilt: "Are You sure?" Arvake ise, mitu juhti jõuab kiirusel 160 km/h vastu puud paiskudes "Yes" vajutada...
* Iga kord, kui BMW esitleks uut mudelit, peaksid kõik selle ostjad uuesti autokoolis käima, sest uuel autol poleks eelkäijaga absoluutselt mitte midagi ühist.
* Aeg-ajalt oleks autoomanik tõsises hädas. Ilma ühegi arusaadava põhjuseta ei saa ta oma autosse muidu sisse, kui ta korraga tõmbab ukselinki, lööb jalaga tugevalt vastu esirehvi, närib antenni ja loomulikult pöörab veel ka võtit lukuaugus.
* Auto mootori seiskamiseks peab armatuurlaual vajutama nuppu "Start"."

T.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets

Njah, ohu korral järsult pidurdades tuleb vastata küsimusele:
"Are you sure, you want to brake down?"

loll on loll olla.

http://bioneer.ee/bioneer/maailm/Kooli_k...t.aid-1112 Midagi ühistranspordihuvilistele, koolibuss!

IIIFFFAR Kirjutas:Njah, ohu korral järsult pidurdades tuleb vastata küsimusele:
"Are you sure, you want to brake down?"
Tulede sisse lülitamiseks tuleb valida start - all programs - accessories - lights - ja sealt valid sobivad tuled Toungue

OH-HUI

[Pilt: l2_8186.jpg]

Poes on kaks rahakotti hindadega 400 dollarit ja 4000 dollarit.
Mees küsib müüjalt, et miks nii suur hinnavahe. Müüja vastab: " No vaadake, mõlemad on tehtud krokodilli nahast. See esimene ja odavam on tehtud krokodilli seljanahast. Aga see kallim, 4000 dollarine on tehtud krokodilli tilli nahast ja kui seda silitada, siis see muutub kohvriks."

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.

http://www.rebaseonu.net/uploads/mototrip/p1010374.jpg

"Viiks taara ka ära?" kirjutab pildi autor
Proovige järgi teha...

pilt siis pärit:
http://www.rebaseonu.net/go/mototrip/


...kuidas sõber grusiin turule viinamarju müütama sõidab...

[Pilt: Image.jpg]

hulgus Kirjutas:http://www.rebaseonu.net/uploads/mototrip/p1010374.jpg
"Viiks taara ka ära?" kirjutab pildi autor
Proovige järgi teha...

Tehtud, Nysaga Big Grin

oxygeni poolt välja pakutud tulede sisselülitamise skeem pole siiski nii lihtne, sest vahepeal tuleb ka määrata "local area", ehk siis täpsustada, kas asud vasak- või parempoolse liiklusega riigis. Smile

wax Kirjutas:
hulgus Kirjutas:http://www.rebaseonu.net/uploads/mototrip/p1010374.jpg
"Viiks taara ka ära?" kirjutab pildi autor
Proovige järgi teha...

Tehtud, Nysaga Big Grin

OT:
Minu tagasihoidlik arunatuke eeldab, et sellise täituvuse saavutamiseks peab (muidugi katuseluugi puudumisel) liiklusvahendi serva peale seisma panema, ülemise akna, ehk siis selleks hetkeks katuseluugi avama ja siis...

teemasse,
tuletas see pilt meelde, kuidas Eesti transpordifirma saatis uhiuue külmik-poolhaagise vennalikku Ungari rahvavabariiki sihvkasid laadima.
Kohapeal käinud madjarid kaunikesti kaua, mõtlike nägudega ümber haake kuniks üks kohalikest toonud pika redeli ja roninud katusele.
Sealtmaalt hakkas autojuht mõistma, et madjarid üritavad kogu koorma lahtiselt, e. puistes peale laadida, kuna kaubadokumendid selliselt vormistatud.
Vaja lihtsalt katusesse auk lõigata ja sealt toru sisse surada. Kui enne jäi suhtlus keelebarjääri taha, siis autojuhi kehakeelt lugedes, saadi sellest ruttu üle ja pakitud kaup leiti kah päevalõpuks laonurgast üles.


Eesti kaubandusest:
Keraamiline kohikann

Kakakoivad

Suitsu sea kotid

Koomavastane shampoon

Kreekäpali tort (Kreeka pähkli)

Mood ja kondoom (Moet & Chandon)

Importnaistenahast käekindad

Allhinnatud naiste dressid

Pähklikoore jäätis

Külmutatud kakapulgad

Jämesool (müüdi soola)

Seefiir Kapuutsinom (capuccinomaitsega sefiir)

Kuumsuitsu loheribi (isegi lõheribi on veider toode)

Kuivatatud särk (kalaletis)

Keskturu kioskis müüs venelannast müüja mõni aasta tagasi kondiitritoodet Napoleoni Kübar. Sel oli hinnasilt kirjaga “Napoleoni kääbu”. Sõna “kääbu” oli hiljem õigemaks parandatud ja lõpptulemus - “Napoleoni käbu”.

Seapraad Küpse tussukas (hiljem parandati “Seapraad KüpsetusSukas”)

Suitsupask (suitsutatud seapõsk)

Laima hõbedase ümbrisega assortiikarp Laima Häbe

Meestemasinal kootud kampsun

Hapuhoor

Seapraad loomalihast

Neljaviljapuuder

Portsjonkaka (kassatðekil pärast portsjonilise kakaopaki ostmist)

Piibulehe lõhnaga rulldeodorant

Kehakaal (Mustamäe Prismas müügil)

ACE Genital (kaubaks oli Ace Delicate)

Õuna-kabatski püree

Brelok jaanes (see oli jänesekujuline karvane võtmehoidja)

Müügil õunad “Triibu” (tegelik sort oli “Treboux”)

Keemilise puhastuse tðekk: “Jope, sinine, ka putsi ääres karv.”

Menüüs: oina munad - väga head, tervendavad naiste orgasmi (tegelikult oli mõeldud organismi)

Värske lesk (kalaletis)

Tussikeel Palmolive

Juuksevärviga kaasnev õpetus: “Proovi värvi ühe ruutmeetrisel peapiirkonnal.”

Tuleauk (kalaletis)

Elustav shampoon

Kiimavastane shampoon

Prismas lasteraamat “Siil Fritsuke”

Poe aknal: TOPID NAISTELE - 60kr

Allikas: Virumaa Teataja

Seif garanteerib turvalisuse – parimad seifid, Kaso

http://www.youtube.com/watch?v=BaalZCfgVO0&feature=related

Drag racing on lihtsate inimeste lihtne mootorispordiala, mille ideeks on ilusa ilma ajal jõuda veerandmiili kaugusele. See toimub mööda kaherealist teed autot või motikat vähem või rohkem meenutava aparaadiga. Vihmaga liiklust ei toimu, kuna siis rada pestakse harjamasinaga. Rajale sadanud vett ka soojendatakse reaktiivmootoriga puuhuriga, kuna soe vesi eemaldab paremini mustust. Kui rada on pestud ja kuvatatud, pihustatakse sellele pesuainet järgmise vihmahoo ja pesukorra jaoks.

Võistlusmasinad on jagatud klassidesse ja ühine on nende tuunimisviis. Neil kõigil on väljalasketorud maha saetud, mis on soodne viis tuunida ja kõlabki võimsalt. Muid tuunimisvõtteid ei julgeta kasutada, kuna mootorid on vanad ja kehvas seisus. Mitmed tiimid kasutavadki varumootoreid, kuna üks mootor sageli ei kesta kogu distantsi. Nõrgemates mootorites kasutatakse selle peal olevat väikest abimootorit, mis hammarihma vahendusel aitab kaasa väntvõlli pöörlemisele. Kiirusel ei ole alati tähtsust, kuna mitmetele on paigaldatud kiirusepiiraja nagu tänavasõidukil. Nendes autodes tohib kasutada ka cruise controli, et kiirus kogemata liiga suureks ei läheks ja gaasijalg ei väsiks.

Ka juhi sõidumugavuse peale on mõeldud, kestab sõit ju tervelt 5-12 sek. Setõttu kasutatakse rehvidena pehmeid madalsurve slikke, mis pehmendavad väiksemadki teekonarused. Mõnedes kasutatakse ka vedrustust ja amorte, kuid nende seadistamine on tiimide väitel väga raske. Arusaadav, kuna need teed on ju nii tasased. Kasutakse ka katust, eriti aeglasemates autodes, kuna teel olles võib vihm üllatada. Dragsterites ei ole katust ega uksi, kuid askeetlusest hoolimata sobivad nad eriti hästi alaväärsuse all kannatavatele juhtidele. 8.5 meetrine toru on tõsine pikendus, erinevalt mingist bemmist. Funny Car on jälle lõbusate kalameeste auto, osava roolitööga liiguvadki nad sinka-vonka nagu kaladki. Top Fuel sobib vanuritele, kelle kuulmis- ja haistmismeeled on tuhmunud. Dementsus ei ole probleemiks, kuna käiku ei pea vahetama ja teekond möödubki nii kiiresti, et ei unusta, kuhu tuleb minna. Hullud sõidavad tsiklitega, ainus asi mida need ilma enesealalhoiuinstinktita juhid kardavad, on putukad. Tihti näebki kuidas rattur sõidab slaalomit, et vältida kokkupõrkeid kärbestega. Juunioritel on samuti oma auto ja rattarühmad. Üllatuslikult on just noored parimad juhid, neil ei ole isegi abirattaid vaja, mida täiskasvanud kasutavad isegi autodel.

Ala sobib seega kõigile, kuna seal ei pea midagi oskama ja juhtidena on nähtud igast mattinykaseid jne. Unekotid on samuti ala omaks võtnud ja vaesekesd jäävad mõnikord juba stardis magama. Starteril on õnneks kasutada suur hulk värvilisi tulesid, mida vilgutades juhid saab üles ajada ja teele saata.

Sõidu järel vaid vähesed suudavad ise tagasi tulla, enamus tuleb slepis boksi tuua. Kui juht midagi mäletab, siis seletab silmad punnis peas, kuidas ta täitis omaarust raske ülesande. Tavaliselt siiski ammutakse juhtunut pardaarvutist, mida siis jumalast targem tiimipealik tõlgendab kuidas heaks arvab. Seejärel alustatakse kuni mitu tundi kestvat mutrite kinni-lahti keeramist. Isegi kui seejärel mootor käima läheb, krutitakse veel edasi enne uuesti teele asumist. Nii jätkatakse kogu nädalavahetuse aja ja heal juhul võib kogu sõiduaeg tulla isegi üle poole minuti.

Õnneks on selle ala välja mõelnud ameeriklased, mis siis veel oleks kui mingi hull eestlane oleks seda teinud...


************************************************
Leidsin kuskilt foorumistBig GrinBig GrinBig Grin

http://www.youtube.com/watch?v=LbIpsI9UVtw&NR=1 Hea teada. Big Grin

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

Soovitan soojalt soetada endale viimane Autoleht. Seal on neljal leheküljel toodud kinnipeetud autojuhtide andekaid vabandusi oma tegevuse põhjendamiseks. Huumorit rohkem kui rubla eest Big Grin
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne