MTZ-05 ja MF-70 vs MB-1 jaMB-2 lisad
Kuna hetkel käsin ühe MTZ 05ga mässimine siis küsiks veel ära, et mis õli ja kui palju käib käigukasti.
Muuseas kuidas külg reduktorite määrimine on lahendatud? Kas seal ringib käigukastiga sama õli. 


Käigukasti ja külgülekannetesse läheb kokku 3.5l õli. Kasutusjuhendi järgi käib sinna vene M8xx karburaatormootori õli. Omal oli varem vene TAP, praegu on automaatkäigukasti õli. Sellel asjal on märgsidur ja mõnede õlide kasutamisel on oht, et sidur võib libisema hakata. Uuematest õlidest võiks sobida need, mis kasutuses märgsiduriga tsiklitel.

Käigukast ja külgülekanded on ühenduses. Et kõike õli kätte saada tuleb lasta tühjaks ka mõlemad külgülekanded. Kui kui kasti õige koguse õli valad voolab see ka külgülekannetesse. Õlitaseme kork on kasti küljel paikneval alumiiniumkaanel.
Vasta
(28-09-2016, 21:22 PM)Graviti Kirjutas: Kuna hetkel käsin ühe MTZ 05ga mässimine siis küsiks veel ära, et mis õli ja kui palju käib käigukasti. Muuseas kuidas külg reduktorite määrimine on lahendatud? Kas seal ringib käigukastiga sama õli. 

Ma motoploki peensuste pealt suht võhik.

Ma olen kasutanud nii käigukastis kui ka mootoris autooli. Kui mälu ei peta, siis 5L kanku läheb täpselt ära (3,5+1,5)
Vasta
Keski härra osta.ee keskkonnas pakub sidurkettad ja varuosi
näiteks:
https://osta-ee.postimees.ee/mtz-05-sidu...rc=listing
Vasta
Suur tänud vastamast. 

Eraldi tänan kaasfoorumlast Talupoeg taluja-t kiire töö eest. Päev peale telefoni vestlust oli pakk siduriketastega juba kohal. 

Väikene projekt ehk MTZ motoploki päästmine on edukalt lõpule jõudnud.
MTZ 08 kui nüüd täpne olla. 08 tuleneb sellest, et tehasest veeres see motoplokk välja Briggs&Strattoni 8 HP mootoriga.

Halbade asjade kokkulangemise tulemusena kukkus puu õnnetult vana mootori peale ning lõhkus karburaatori,sisselaske kollektori jms. 
Jõudsime omanikuga järeldusele , et paneme uue mootori. Õnneks oli Subaru tootevalikus olemas 9HP mootor, mille väntvõll ja kinnitus flants istub 1:1-le . Isegi tollmõõdus poldid sobisid . 

 Mingit vaheflantsi või siduritrumlit polnud vaja vahetada. See on vist UD1 mootori teema rohkem. Siin kohal võiksid spetsialistid kommenteerida. Minu jaoks motoplokid harv nähtus. 

Tegin ka õlivahetuse käigukastis. 3 kohast lasin välja . Sisse läks mootoriõli Gulf 10w40 3,5L . Mingit anomaaliat mootoriõliga ei täheldanud. Sidur toimis ka ideaalselt.  1-2 minutit soojendamist on normaalne ma arvan. Vedelemat õli ma usun, et pole mõtekam sisse panna. Mingit mootoratta õli kus spets lisandid sees märgsiduri jaoks oleks ka ilmselge overkill . Esiteks hind ja teiseks ärme unusta mis aastast tehnika ikkagi on. 


Paar pilti ka lõpptulemusest. Vähemalt seekord jäi vanaraua hunt tühja kõhuga!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
http://www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
Kumba pidi ja kuidas paigaldada MF-70 jõuvõtu võllile nö mutter, kooniline ots väljapoole? Jvv kangi hoogsal liigutamisel element eraldus ja ei soovi hõlpsasti tagasi minna.
Vasta
(09-10-2016, 00:32 AM)Gravity Kirjutas: Suur tänud vastamast. 

Eraldi tänan kaasfoorumlast Talupoeg taluja-t kiire töö eest. Päev peale telefoni vestlust oli pakk siduriketastega juba kohal. 

Väikene projekt ehk MTZ motoploki päästmine on edukalt lõpule jõudnud.
MTZ 08 kui nüüd täpne olla. 08 tuleneb sellest, et tehasest veeres see motoplokk välja Briggs&Strattoni 8 HP mootoriga.

Halbade asjade kokkulangemise tulemusena kukkus puu õnnetult vana mootori peale ning lõhkus karburaatori,sisselaske kollektori jms. 
Jõudsime omanikuga järeldusele , et paneme uue mootori. Õnneks oli Subaru tootevalikus olemas 9HP mootor, mille väntvõll ja kinnitus flants istub 1:1-le . Isegi tollmõõdus poldid sobisid . 

 Mingit vaheflantsi või siduritrumlit polnud vaja vahetada. See on vist UD1 mootori teema rohkem. Siin kohal võiksid spetsialistid kommenteerida. Minu jaoks motoplokid harv nähtus. 

Tegin ka õlivahetuse käigukastis. 3 kohast lasin välja . Sisse läks mootoriõli Gulf 10w40 3,5L . Mingit anomaaliat mootoriõliga ei täheldanud. Sidur toimis ka ideaalselt.  1-2 minutit soojendamist on normaalne ma arvan. Vedelemat õli ma usun, et pole mõtekam sisse panna. Mingit mootoratta õli kus spets lisandid sees märgsiduri jaoks oleks ka ilmselge overkill . Esiteks hind ja teiseks ärme unusta mis aastast tehnika ikkagi on. 


Paar pilti ka lõpptulemusest. Vähemalt seekord jäi vanaraua hunt tühja kõhuga!

Täitsa kena tükk! Mis sellise mootori hinnaks on ka? 
Ja saan ma õigesti aru, et võtad vana maha ja uus asemele? St. et bolt on lahendus, ilma igasuguste vahetükkideta ning flansedeta? 
Mootori mudel EX27 Premium? Ja kuskohast sellist siinmail saada võib? Kuis uue mootori jõuga on? Äkilisem, kui vana Uudi?
Almost Again
Vasta
(20-10-2016, 08:59 AM)Necro Kirjutas:
(09-10-2016, 00:32 AM)Gravity Kirjutas: Suur tänud vastamast. 

Eraldi tänan kaasfoorumlast Talupoeg taluja-t kiire töö eest. Päev peale telefoni vestlust oli pakk siduriketastega juba kohal. 

Väikene projekt ehk MTZ motoploki päästmine on edukalt lõpule jõudnud.
MTZ 08 kui nüüd täpne olla. 08 tuleneb sellest, et tehasest veeres see motoplokk välja Briggs&Strattoni 8 HP mootoriga.

Halbade asjade kokkulangemise tulemusena kukkus puu õnnetult vana mootori peale ning lõhkus karburaatori,sisselaske kollektori jms. 
Jõudsime omanikuga järeldusele , et paneme uue mootori. Õnneks oli Subaru tootevalikus olemas 9HP mootor, mille väntvõll ja kinnitus flants istub 1:1-le . Isegi tollmõõdus poldid sobisid . 

 Mingit vaheflantsi või siduritrumlit polnud vaja vahetada. See on vist UD1 mootori teema rohkem. Siin kohal võiksid spetsialistid kommenteerida. Minu jaoks motoplokid harv nähtus. 

Tegin ka õlivahetuse käigukastis. 3 kohast lasin välja . Sisse läks mootoriõli Gulf 10w40 3,5L . Mingit anomaaliat mootoriõliga ei täheldanud. Sidur toimis ka ideaalselt.  1-2 minutit soojendamist on normaalne ma arvan. Vedelemat õli ma usun, et pole mõtekam sisse panna. Mingit mootoratta õli kus spets lisandid sees märgsiduri jaoks oleks ka ilmselge overkill . Esiteks hind ja teiseks ärme unusta mis aastast tehnika ikkagi on. 


Paar pilti ka lõpptulemusest. Vähemalt seekord jäi vanaraua hunt tühja kõhuga!

Täitsa kena tükk! Mis sellise mootori hinnaks on ka? 
Ja saan ma õigesti aru, et võtad vana maha ja uus asemele? St. et bolt on lahendus, ilma igasuguste vahetükkideta ning flansedeta? 
Mootori mudel EX27 Premium? Ja kuskohast sellist siinmail saada võib? Kuis uue mootori jõuga on? Äkilisem, kui vana Uudi?

Oi oi . Niipalju küsimusi ühe korraga.

1) Konkreetse mootori hind oli ligikaudu 550+KM . Kohapeal polnud ja siis eraldi pidime tellima. 

Ideeliselt kui sul huvi on ning asjaga pole kiiret siis saan tellimused üle vaadata ning pakkumise teha. Nii mõndagi saab alla näpistada kui asjaga ei põle. 

2) Kuna motoplokk oli MTZ 08  B&S mootoriga(ehk tehasest veeres juba Lääne mootoriga välja) siis oli tõesti poldid lahti ja kinni. UD puhul ju vahetükke vaja.

Gaasitross ja alumine jalg ka sobisis üks ühele.

3) Jep EX27 Jaapanis tehtud versioon ehk Premium . 

4) Minu käest saab. 

5) Jõudu on piisavalt iga pöörde pealt. Tegemist 9HP ning 270cc mootoriga, käib 3600rpm. Orginaalne UD on kahvatu vari ning üksi inimene pole seda peletist taga igatsenud. On ju ca 30-40a mootori ehitus edasi arenenud.
http://www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
Valmis juba ammu aga mõtlesin, et näitan teistele ka. Maakoju sai korda tehtud üks motoplokk MB1.
Oli selline
[Pilt: 21768084_10155704865499814_2716040432929...e=5A3FFF0A]

Sai selline
[Pilt: 0111309457b372f.jpg]

[Pilt: 0111309455a6aff.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne