O:M:V:Talveralli tehnika/varustus
Pakkuda Opeli ATS. Võluveljed 4x100 ja diameetrit 14 tolli

Tuvastati siin teemas : 

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=59147


Kogus 4tk ja hind 80.-

Asukoht Tallinn

Kontakt 56211133

Ägedad veljed aga minu riisiraketile lihtsalt ei sobinud

Võib vahetada mõne muu vanakooli velje vastu
Vasta
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=59301


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
Ahoi,

müügiks siis komplekt väga korralike talverehve, küll koos mallilt roostes velgedega...aga eks see küsimishind ikka rohkem rehvi hind ole ka! Kuigi, rattad on just pingis kontrollitud, sirged ja kaalus ning tuulgi püsib ilusti sees...seega ilmselt sünniks see set vabalt mõnele "küünileiule" ka otse alla pista, et tekiks visuaalne harmoonia Toungue

Rehvid: 155/70 R13 Hankook IPike vms. Vanust küll mõni aasta juba oli neil, kuid läbisõitu suurt mitte- muster alles, puuduvaid naelu ei täheldanud ja tehase värvitriibudki veel kenasti näha.

Veljed: klassikalise 4x100 auguvalemiga, keskauk 59,1 (originaalis siis olid küll Nissan Sunnyle kuskilt `80-te lõpupoolelt, aga tänu suurele keskaugule saab ilmselt alla pista ka kõiksugu teistele 4x100 isenditele- muud japsid, Opelid/VW-d jne ? ). 

aga paar hämaras garages seebikarbiga tehtud pilti ka siis asja illustreerima, vast abiks: 

   

   


Ning hinnasoov oleks siis ümmargune 100€
Vasta
(11-01-2017, 23:29 PM)Madis Kirjutas: Panen müüki kolmel talverallil osalenud Fiat 127A 1980
Kaasa tuleb kõik,mis garaažis Fiati külge sobib.Teine mootor,käigukast ja väiksemaid asju.
Hinnaläbirääkimiste alguseks 600 eur.
madisxx@hot.ee
5210979
 [Pilt: attachment.php?thumbnail=47246]
MÜÜDUD!!
Vasta
Valuveljed
4x100
r13
Viimati olid pisikese mazda all

[Pilt: 22553444_1425880847490318_1699637151_o.jpg]

Hind 33,33 eurot
Pärnumaa
Vasta
Endiselt otsin peegleid, mida kannataks Isuzule tiiva peale kinnitada. soovitavalt kroomitud ja koos mingitsorti alustega. Võiks olla ümmargused, aga sõja ajal kõlbavad ka muud kujud.
Vasta
(01-12-2017, 17:41 PM)zazik Kirjutas: Endiselt otsin peegleid, mida kannataks Isuzule tiiva peale kinnitada. soovitavalt kroomitud ja koos mingitsorti alustega. Võiks olla ümmargused, aga sõja ajal kõlbavad ka muud kujud.

Õige japsi peegeli saab ainult teise japsi pealt. See on nii ära tuntav detail, sebi ikka õige sinna. Muidu on sama narr nagu vaitvool rehv mosse või siksi all.
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta
(01-12-2017, 21:02 PM)spitfire Kirjutas:
(01-12-2017, 17:41 PM)zazik Kirjutas: Endiselt otsin peegleid, mida kannataks Isuzule tiiva peale kinnitada. soovitavalt kroomitud ja koos mingitsorti alustega. Võiks olla ümmargused, aga sõja ajal kõlbavad ka muud kujud.

Õige japsi peegeli saab ainult teise japsi pealt. See on nii ära tuntav detail, sebi ikka õige sinna. Muidu on sama narr nagu vaitvool rehv mosse või siksi all.

Originaale pole enam isegi soomest saada. Ühed GT-mudeli ilma kroomita peeglid olid Lapimaal, aga need tundusid veel sobimatumad.

Võibolla kunagi kui Aussist juppide tellimiseks läheb, siis otsin peeglid ka, praegu üritan mingi silma mitteriivava ajutise lahenduse leida.

Aussis kasutatakse ka täiesti seinast seina variante, nii ustel kui tiibadel, kohati näeb ka plastikuid. Mina sellist stiilikuritegu sooritada ei taha, eelistaksin tagasihoidlikke ümaraid kroome.
Vasta
(01-12-2017, 21:41 PM)zazik Kirjutas:
(01-12-2017, 21:02 PM)spitfire Kirjutas:
(01-12-2017, 17:41 PM)zazik Kirjutas: Endiselt otsin peegleid, mida kannataks Isuzule tiiva peale kinnitada. soovitavalt kroomitud ja koos mingitsorti alustega. Võiks olla ümmargused, aga sõja ajal kõlbavad ka muud kujud.

Õige japsi peegeli saab ainult teise japsi pealt. See on nii ära tuntav detail, sebi ikka õige sinna. Muidu on sama narr nagu vaitvool rehv mosse või siksi all.

Originaale pole enam isegi soomest saada. Ühed GT-mudeli ilma kroomita peeglid olid Lapimaal, aga need tundusid veel sobimatumad.

Võibolla kunagi kui Aussist juppide tellimiseks läheb, siis otsin peeglid ka, praegu üritan mingi silma mitteriivava ajutise lahenduse leida.

Aussis kasutatakse ka täiesti seinast seina variante, nii ustel kui tiibadel, kohati näeb ka plastikuid. Mina sellist stiilikuritegu sooritada ei taha, eelistaksin tagasihoidlikke ümaraid kroome.
Japsid on nii stiilipuhtad, et siin mingit tagasi hoidmist olla ei saa:
https://sites.google.com/site/isuzuclubh...s-for-sale

https://2583f195-a-62cb3a1a-s-sites.goog...edirects=0
Triumph Spitfire MK2, Triumph GT6 MK1, Corvair Spyder  
Vasta
(02-12-2017, 01:46 AM)spitfire Kirjutas:
(01-12-2017, 21:41 PM)zazik Kirjutas:
(01-12-2017, 21:02 PM)spitfire Kirjutas:
(01-12-2017, 17:41 PM)zazik Kirjutas: Endiselt otsin peegleid, mida kannataks Isuzule tiiva peale kinnitada. soovitavalt kroomitud ja koos mingitsorti alustega. Võiks olla ümmargused, aga sõja ajal kõlbavad ka muud kujud.

Õige japsi peegeli saab ainult teise japsi pealt. See on nii ära tuntav detail, sebi ikka õige sinna. Muidu on sama narr nagu vaitvool rehv mosse või siksi all.

Originaale pole enam isegi soomest saada. Ühed GT-mudeli ilma kroomita peeglid olid Lapimaal, aga need tundusid veel sobimatumad.

Võibolla kunagi kui Aussist juppide tellimiseks läheb, siis otsin peeglid ka, praegu üritan mingi silma mitteriivava ajutise lahenduse leida.

Aussis kasutatakse ka täiesti seinast seina variante, nii ustel kui tiibadel, kohati näeb ka plastikuid. Mina sellist stiilikuritegu sooritada ei taha, eelistaksin tagasihoidlikke ümaraid kroome.
Japsid on nii stiilipuhtad, et siin mingit tagasi hoidmist olla ei saa:
https://sites.google.com/site/isuzuclubh...s-for-sale

https://2583f195-a-62cb3a1a-s-sites.goog...edirects=0

Hollandlaste leht on vist surnud. Sinna kirjutasin juba ammu, aga vastust pole.

Kuna minu auto on oma olemuselt 25 aastat eestis olnud ja sellest enamiku seisnud küünileid koos kõige kaasnevaga, siis ma kohe ei kiirusta originaaljuppide tagaajamisega. Kõigepealt proovin ta sõitma saada, siis vaatab edasi... 
Selleks, et originaalsust saavutada, tuleks alustada umbes 3/4 keredetailide vahetusest. Üldiselt on kere seisukord väga hea, aga see "väga hea" tuleb varasemate keretööde hinnaga. Näiteks on sissevajunud tungrauakoht tuimalt ja väga kõvasti kinni keevitatud, aga enne pole viitsitud sirgeks ajada...

Praegu ma suurt restaureerimist ei plaani ette võtta, oluline oli kere konserveerimine ja praegu on algamas tehnilise poole etapp. 

Full-resto autot sellest niipea ei tule (kui üldse), aga loomulikult üritan pöördumatut kahju originaalsusele rohkem mitte teha.


Peeglid üritan siiski leida võimalikult sobivad järelturult, originaalide püüdmisel praegu ei näe mõtet. Kõike korraga ei jõua ja kui etapi kaupa ette võtta, alustaks pigem salongist, mis praegu on hand made in setumaa. Kuna liisturingist on nagunii järgi vaid mälestused kindalaekas, siis ei oska neid originaalpeegleid ka esmatähtsaks pidada. Peaasi, et leiab midagi enamvähem sobivat.
Vasta
Vägagi kristliku hinnaga 1979 päris ralli-Manta saadaval. Hobi-hitoricuks pole seal aegunud midagi Wink 
Kui keegi 2-liitrist CIHi varuks vajab, tuleb võtab mult värava tagant lillepõõsa alt... Wink 
[Pilt: 7b278eced54bdadfa54732536419f2da.jpg]
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
Seda pilli kuulub rubriiki : väärkoheldud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne