Minu T-40 AM

(12-12-2021, 15:54 PM)pannkook Kirjutas:  
(12-12-2021, 15:51 PM)kuunor Kirjutas:   Kas esisilla käändteljed liiguvad vabalt? Tavaliselt on T 40 raske rooli põhjus seal.
Kuidas seda selgitatakse? Rolleyes
Arvan,et tõstad esiotsa üles ja kontrollid kas rattad keeravad vabalt mõlemas suunas lõpuni või mitte.Nii sain mina asjast aru.
Vasta

(12-12-2021, 15:54 PM)pannkook Kirjutas:  
(12-12-2021, 15:51 PM)kuunor Kirjutas:   Kas esisilla käändteljed liiguvad vabalt? Tavaliselt on T 40 raske rooli põhjus seal.
Kuidas seda selgitatakse? Rolleyes
Tõsta traktori esiots üles, pane kang velje vahele ja proovi keerata vasakule-paremale. Parem kui roolotsad ka enne käändmike küljest lahti võtta.
Vasta

Kas see saab nii ka olla, et vahes on need kinni ja vahest mitte?
Nädal tagasi liikus rool näiteks üsna vabalt Rolleyes
Täna alguses paaegu üldse mitte. Mingist hetkest paremale keerata oli lihtsam, vasakule ainult meeletut jõudu kasutades.
Ja kui on need käändmikud, siis kuidas need liikuma saadakse?
Vasta

(12-12-2021, 16:41 PM)pannkook Kirjutas:  Kas see saab nii ka olla, et vahes on need kinni ja vahest mitte?
Nädal tagasi liikus rool näiteks üsna vabalt Rolleyes
Täna alguses paaegu üldse mitte. Mingist hetkest paremale keerata oli lihtsam, vasakule ainult meeletut jõudu kasutades.
Ja kui on need käändmikud, siis kuidas need liikuma saadakse?


Mis seal keerulist saab olla.  

Külmade ilmadega tüüpilselt emulsioon külmub. Ja roolivõimus on õli...  ---  emulsioon = õli +vesi (vesi tikub külmuma)

Sul roolivõim vajab remonti, kuna on läbikulunud.  Puhtalt tihendite vahetusest pole siin kasu.

Aga kõigele on lahendusi alati kaks. Kas parandada vead või hakata hommikul korralikult putru sööma, et olla tugevam.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(12-12-2021, 17:04 PM)unimüts Kirjutas:  
(12-12-2021, 16:41 PM)pannkook Kirjutas:  Kas see saab nii ka olla, et vahes on need kinni ja vahest mitte?
Nädal tagasi liikus rool näiteks üsna vabalt Rolleyes
Täna alguses paaegu üldse mitte. Mingist hetkest paremale keerata oli lihtsam, vasakule ainult meeletut jõudu kasutades.
Ja kui on need käändmikud, siis kuidas need liikuma saadakse?

Sul roolivõim vajab remonti, kuna on läbikulunud. 
Natuke asja üle järelemõelnult, arvaks et päris troostitu asi olla ei saa, kuna on ka paremaid päevi. Kui lootusetult kulunud, siis peaks olema ju kogu aeg kööga. Rolleyes
Vasta

(12-12-2021, 15:54 PM)pannkook Kirjutas:  
(12-12-2021, 15:51 PM)kuunor Kirjutas:   Kas esisilla käändteljed liiguvad vabalt? Tavaliselt on T 40 raske rooli põhjus seal.
Kuidas seda selgitatakse? Rolleyes

Roolivarras lahti ja kang käänmiku vahele. Peab jaksama keerata.

Prioriteediklapist juba kirjutati. See võtab esmalt roolivõimule rõhu ja kui jääb üle, siis annab jagurile ka õli. Kui rool muutub kergeks mingit sektsiooni "piirajas" hoides, on viga selles.

Kui raske rool  käib koos madal temperatuuriga, siis võib ka õli olla paksuvõitu Big Grin

Kõik hüdrosüpsteemid võivad hakata hetkega tõrkuma, kui miskine kaka rõhuklapi vahele ronib.
Vasta

(12-12-2021, 22:54 PM)v6sa Kirjutas:  
(12-12-2021, 15:54 PM)pannkook Kirjutas:  
(12-12-2021, 15:51 PM)kuunor Kirjutas:   Kas esisilla käändteljed liiguvad vabalt? Tavaliselt on T 40 raske rooli põhjus seal.
Kuidas seda selgitatakse? Rolleyes



Prioriteediklapist juba kirjutati. See võtab esmalt roolivõimule rõhu ja kui jääb üle, siis annab jagurile ka õli. Kui rool muutub kergeks mingit sektsiooni "piirajas" hoides, on viga selles.
No mul ju on vastupidi. Et kõik muu toimib, aga mitte rool. Siis klapp ei ole vist süüdlane. Kangi sees hoides rool kergeks ei muutunud. Viimati töötas üsna hästi, kui oli -10, nüüd sulaga polnud roolivõimu abi üldse tunda. Sad
Vasta

Tõstsin siis esisaha abil esiotsa üles. Rool on kange, nagu kivi taga. 
Jätsin traktori seisma, et lähen otsin tavotti, mida käändmikesse suruda. Puudutasin kogemata maha ronides rooli ja ennnäe, see liigub täitsa vabalt. Nohh, saab kindlasti veel vabamalt, aga täitsa liigub. Seega käändmikud jms ei puutu asjasse. Kust viga otsida? Miks töötav mootor teeb rooli raskemaks, mitte vastupidi? Sad Rolleyes
Vasta

(18-12-2021, 10:45 AM)pannkook Kirjutas:  Tõstsin siis esisaha abil esiotsa üles. Rool on kange, nagu kivi taga. 
Jätsin traktori seisma, et lähen otsin tavotti, mida käändmikesse suruda. Puudutasin kogemata maha ronides rooli ja ennnäe, see liigub täitsa vabalt. Nohh, saab kindlasti veel vabamalt, aga täitsa liigub. Seega käändmikud jms ei puutu asjasse. Kust viga otsida? Miks töötav mootor teeb rooli raskemaks, mitte vastupidi? Sad Rolleyes
Sellest postist võib lugeda,et rool liigub,aga kas rattad kah liiguvad koos rooliga enam ei selgu...Siin tuleks natuke oma peaga ka mõtlema hakata...
Vasta

kirjutasin ju et käändmikud ei puutu järelikult asjasse. Rool koos ratastega liigub, kui mootor ei tööta.
Kui mootori tööle panen, läheb rool raskeks. Sad
Vasta

Kuulge mehed, kas keegi T40st tegelikult ka midagi teab?
Lõpetage inimese kottimine kasvõi jõuluajakski. Öelge, millist klappi peab udima või vahetama.
Jube piin on -17ga lund lükata, kui rool ei tööta. Metsa minna ei saagi Sad
Traktori käima paned, siis keerab rooli paremale ja sinna jääbki. Tagasi keerata ei jõua. 1cm haaval. Keskele ära saad kuidagi, siis paremale keerab nö ühe näpuga, tagasi aga pole lootustki.... Rolleyes
Vasta

Lihtsalt OT:
Niipalju kui oma traktoristiajast mäletan ei pahandanud keegi kui mingi varuosa puudusel traktor kuu-kaks töökoja seina ääres seisis. Omal seisis näiteks uue kepsu-kolvi ootel. Selline oligi tegelik elu. Leiti-anti mingi muu ajaviide et lollusi tegema ei hakkaks.
Ja roolivõimendi oli nii saladuslik asi et okupatsiooniajal ei juhtunud kordagi nägema selle remontimist kusagil töökoja nurgas. Ainuke peenema töö mees oli mootorimees. Ikka toodi vahetusfondist uus, muidugi tavaliselt paari kuu jooksul.
Sellepärast ära ootagi täpseid juhiseid remondiks. Igaüks proovib kättesaadava info ja oma oskuste järgi tegutseda. Pane otsingusse:" ремонт гидроусилителя трактора т-40 " ja voilaa!
Vasta

(25-12-2021, 11:24 AM)pannkook Kirjutas:  Kuulge mehed, kas keegi T40st tegelikult ka midagi teab?
Lõpetage inimese kottimine kasvõi jõuluajakski. Öelge, millist klappi peab udima või vahetama.
Jube piin on -17ga lund lükata, kui rool ei tööta. Metsa minna ei saagi Sad
Traktori käima paned, siis keerab rooli paremale ja sinna jääbki. Tagasi keerata ei jõua. 1cm haaval. Keskele ära saad kuidagi, siis paremale keerab nö ühe näpuga, tagasi aga pole lootustki.... Rolleyes


Teab ikka, kuid mitte siin foorumis. Siin võid heal juhul "ajudega" mehed kahel käel (pigem ühel kuigi) üles lugeda. Teised on ainult peibutuspardid, kes tahavad enda möla kuskile punkti panna.  Lootust tööle saada on ainult siis, kui omad tutvusi sellisega, kes tegeleb selle tööga igapäevaselt.  Samas sellised mehed jällegi ei salli amatööridest remondimehi kes asja peesse keeravad.  (ma kirjutan sulle postkasti tel nr kust abi saad, kui lühikese jutu mees suudad olla ja teist välja ei vihasta)




(25-12-2021, 11:59 AM)Meelis2 Kirjutas:  Lihtsalt OT:
Niipalju kui oma traktoristiajast mäletan ei pahandanud keegi kui mingi varuosa puudusel traktor kuu-kaks töökoja seina ääres seisis. Omal seisis näiteks uue kepsu-kolvi ootel. Selline oligi tegelik elu. Leiti-anti mingi muu ajaviide et lollusi tegema ei hakkaks.
Ja roolivõimendi oli nii saladuslik asi et okupatsiooniajal ei juhtunud kordagi nägema selle remontimist kusagil töökoja nurgas. Ainuke peenema töö mees oli mootorimees. Ikka toodi vahetusfondist uus, muidugi tavaliselt paari kuu jooksul.
Sellepärast ära ootagi täpseid juhiseid remondiks. Igaüks proovib kättesaadava info ja oma oskuste järgi tegutseda. Pane otsingusse:" ремонт гидроусилителя трактора т-40 " ja voilaa!

Tänasel päeval jääb masin "seinaäärde" seisma ja keegi teda enam ei puutu. Esimene puude tekib vanaraua äravedajal. Lihtsalt vana sammaldunud õlist ja pasast läbiimbunud pees tehnikat ei taheta enam remontida peale aastaid seismist. Eks ta ole majanduslikult ka otstarbekas, kuna tänapäeva varuosad on hullemast kvaliteedist kui kehvema aja Hiina prügi.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Interneedus igasugu inffi täis,googel aitab ka tõlkida ja juutuubis vaadates keele oskus poile oluline,oluline mõttega vaadata ja kaasa mõelda,kui seda vähest ei suuda siis tuleb keegi palgata kes asja jagab...Tahad traktorit pidada tuleb selle hingeelu endale selgeks teha...Nt pöörispumba kokku lahti õppisin mina juutuubist ja poola keeles ja muffigi aru ei saa tekstist.
Mul kadunud äi kärutas ka kaasa 40-ga ringi ja sellel kah rool üheke poole keeras ja teisele mitte,ütles ka mis viga,aga juba 10+ aastat möödas ja no ei mäleta,äi ammu mullatoidul ja 40 endiselt olemas seal.
Vasta

Viimase kirjelduse järgi on viga roolikarbis ju...
Siis ei aita mingite väliste klappide puhastamine. Karp annab hüdrosüsteemile esmase käsu juba vale ja pole lootustki.
Pane toide pimedaks ja sõida ilma võimuta, saad karpi otsides vähemalt mingil moel kasutada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Tänasel päeval jääb masin "seinaäärde" seisma ja keegi teda enam ei puutu. Esimene puude tekib vanaraua äravedajal. Lihtsalt vana sammaldunud õlist ja pasast läbiimbunud pees tehnikat ei taheta enam remontida peale aastaid seismist. Eks ta ole majanduslikult ka otstarbekas, kuna tänapäeva varuosad on hullemast kvaliteedist kui kehvema aja Hiina prügi.
[/quote]
Ära tänapäeva nüüd nii maha ka tee. Olin õitsval sotsialismiajal automehhaanik. Rusikareegel oli et ühtegi varuosa ei paigaldatud enne kui oli kindlaks tehtud et terve on ja töötab. Oli avalik saladus et kõik varuosad mis sel ajal liikusid olid tulnud tehase praagikonteinerist.
Vasta

Mine dosaatori peale üle, saad kerge rooli. Raha ja aega ei kulu rohkem kui praeguse remondiks/vahetuseks. Eelnev soovitus, et ühenda roolivõimu toide lahti, võib ka ajutise kergenduse pakkuda.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(25-12-2021, 12:14 PM)Marko Kirjutas:  Viimase kirjelduse järgi on viga roolikarbis ju...
Siis ei aita mingite väliste klappide puhastamine. Karp annab hüdrosüsteemile esmase käsu juba vale ja pole lootustki.
Pane toide pimedaks ja sõida ilma võimuta, saad karpi otsides vähemalt mingil moel kasutada.
Täna nii tegingi, et lasksin saha alla ja siis võtsin õlipumba tagant ära. Krt, rool tahtis külmaga käes pilbasteks lennata, kui seda 1000kN keerasin. Cool
Vasta

Näiteks taoline lahendus.
Ehk annab mingi idee või mõtte:

https://www.periko.ee/et/a/t-40-hudroroo...torpumbata
Vasta

(25-12-2021, 13:12 PM)mtz80 Kirjutas:  Näiteks taoline lahendus.
Ehk annab mingi idee või mõtte:

https://www.periko.ee/et/a/t-40-hudroroo...torpumbata

Olen ühe taolise komplekti paigaldanud. Kui head asja tahta, peab ümber seal nii mõndagi tegema. Ainukeseks plussiks võib pidada selles komplektis 10/32 pumpa mis eraldi ostes oleks pool komplekti summast. Rooliotsad ja liigendid, mis selle komplektiga kaasas, ei tekitanud usaldust.

Kui suurema muutustöö jaoks pole isu, siis remondikomplektid antud originaal roolivõimule ostetav kaup. Adekvaatselt protsessi selgitav youtube video kõrvale ning kui õnnestub siis kogemuse võrra rikkam Smile


Kaunist pühadeaega kõigile!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne