Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(12-12-2021, 16:41 PM)pannkook Kirjutas: Kas see saab nii ka olla, et vahes on need kinni ja vahest mitte?
Nädal tagasi liikus rool näiteks üsna vabalt
Täna alguses paaegu üldse mitte. Mingist hetkest paremale keerata oli lihtsam, vasakule ainult meeletut jõudu kasutades.
Ja kui on need käändmikud, siis kuidas need liikuma saadakse?
Mis seal keerulist saab olla.
Külmade ilmadega tüüpilselt emulsioon külmub. Ja roolivõimus on õli... --- emulsioon = õli +vesi (vesi tikub külmuma)
Sul roolivõim vajab remonti, kuna on läbikulunud. Puhtalt tihendite vahetusest pole siin kasu.
Aga kõigele on lahendusi alati kaks. Kas parandada vead või hakata hommikul korralikult putru sööma, et olla tugevam.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 761
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Lihtsalt OT:
Niipalju kui oma traktoristiajast mäletan ei pahandanud keegi kui mingi varuosa puudusel traktor kuu-kaks töökoja seina ääres seisis. Omal seisis näiteks uue kepsu-kolvi ootel. Selline oligi tegelik elu. Leiti-anti mingi muu ajaviide et lollusi tegema ei hakkaks.
Ja roolivõimendi oli nii saladuslik asi et okupatsiooniajal ei juhtunud kordagi nägema selle remontimist kusagil töökoja nurgas. Ainuke peenema töö mees oli mootorimees. Ikka toodi vahetusfondist uus, muidugi tavaliselt paari kuu jooksul.
Sellepärast ära ootagi täpseid juhiseid remondiks. Igaüks proovib kättesaadava info ja oma oskuste järgi tegutseda. Pane otsingusse:" ремонт гидроусилителя трактора т-40 " ja voilaa!
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(25-12-2021, 11:24 AM)pannkook Kirjutas: Kuulge mehed, kas keegi T40st tegelikult ka midagi teab?
Lõpetage inimese kottimine kasvõi jõuluajakski. Öelge, millist klappi peab udima või vahetama.
Jube piin on -17ga lund lükata, kui rool ei tööta. Metsa minna ei saagi
Traktori käima paned, siis keerab rooli paremale ja sinna jääbki. Tagasi keerata ei jõua. 1cm haaval. Keskele ära saad kuidagi, siis paremale keerab nö ühe näpuga, tagasi aga pole lootustki....
Teab ikka, kuid mitte siin foorumis. Siin võid heal juhul "ajudega" mehed kahel käel (pigem ühel kuigi) üles lugeda. Teised on ainult peibutuspardid, kes tahavad enda möla kuskile punkti panna. Lootust tööle saada on ainult siis, kui omad tutvusi sellisega, kes tegeleb selle tööga igapäevaselt. Samas sellised mehed jällegi ei salli amatööridest remondimehi kes asja peesse keeravad. (ma kirjutan sulle postkasti tel nr kust abi saad, kui lühikese jutu mees suudad olla ja teist välja ei vihasta)
(25-12-2021, 11:59 AM)Meelis2 Kirjutas: Lihtsalt OT:
Niipalju kui oma traktoristiajast mäletan ei pahandanud keegi kui mingi varuosa puudusel traktor kuu-kaks töökoja seina ääres seisis. Omal seisis näiteks uue kepsu-kolvi ootel. Selline oligi tegelik elu. Leiti-anti mingi muu ajaviide et lollusi tegema ei hakkaks.
Ja roolivõimendi oli nii saladuslik asi et okupatsiooniajal ei juhtunud kordagi nägema selle remontimist kusagil töökoja nurgas. Ainuke peenema töö mees oli mootorimees. Ikka toodi vahetusfondist uus, muidugi tavaliselt paari kuu jooksul.
Sellepärast ära ootagi täpseid juhiseid remondiks. Igaüks proovib kättesaadava info ja oma oskuste järgi tegutseda. Pane otsingusse:" ремонт гидроусилителя трактора т-40 " ja voilaa!
Tänasel päeval jääb masin "seinaäärde" seisma ja keegi teda enam ei puutu. Esimene puude tekib vanaraua äravedajal. Lihtsalt vana sammaldunud õlist ja pasast läbiimbunud pees tehnikat ei taheta enam remontida peale aastaid seismist. Eks ta ole majanduslikult ka otstarbekas, kuna tänapäeva varuosad on hullemast kvaliteedist kui kehvema aja Hiina prügi.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 4,695
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Interneedus igasugu inffi täis,googel aitab ka tõlkida ja juutuubis vaadates keele oskus poile oluline,oluline mõttega vaadata ja kaasa mõelda,kui seda vähest ei suuda siis tuleb keegi palgata kes asja jagab...Tahad traktorit pidada tuleb selle hingeelu endale selgeks teha...Nt pöörispumba kokku lahti õppisin mina juutuubist ja poola keeles ja muffigi aru ei saa tekstist.
Mul kadunud äi kärutas ka kaasa 40-ga ringi ja sellel kah rool üheke poole keeras ja teisele mitte,ütles ka mis viga,aga juba 10+ aastat möödas ja no ei mäleta,äi ammu mullatoidul ja 40 endiselt olemas seal.
Postitused: 6,915
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Viimase kirjelduse järgi on viga roolikarbis ju...
Siis ei aita mingite väliste klappide puhastamine. Karp annab hüdrosüsteemile esmase käsu juba vale ja pole lootustki.
Pane toide pimedaks ja sõida ilma võimuta, saad karpi otsides vähemalt mingil moel kasutada.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 761
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Tänasel päeval jääb masin "seinaäärde" seisma ja keegi teda enam ei puutu. Esimene puude tekib vanaraua äravedajal. Lihtsalt vana sammaldunud õlist ja pasast läbiimbunud pees tehnikat ei taheta enam remontida peale aastaid seismist. Eks ta ole majanduslikult ka otstarbekas, kuna tänapäeva varuosad on hullemast kvaliteedist kui kehvema aja Hiina prügi.
[/quote]
Ära tänapäeva nüüd nii maha ka tee. Olin õitsval sotsialismiajal automehhaanik. Rusikareegel oli et ühtegi varuosa ei paigaldatud enne kui oli kindlaks tehtud et terve on ja töötab. Oli avalik saladus et kõik varuosad mis sel ajal liikusid olid tulnud tehase praagikonteinerist.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Mine dosaatori peale üle, saad kerge rooli. Raha ja aega ei kulu rohkem kui praeguse remondiks/vahetuseks. Eelnev soovitus, et ühenda roolivõimu toide lahti, võib ka ajutise kergenduse pakkuda.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!