Teema on suletud

K: T-25 hind mulle kui ostjale!

(29-05-2014, 09:45 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Antud isend on puhtalt minu pakutud hinnaga: vanaraua kilohind MIINUS äravedamiskulud karuperssest. Ehk paar sotti vanale peopeale ja las ostab midagi ilusat oma moorile.
..........................................................................

No täitsa linnamehe jutt,et viskame lollidele paar sotti ja asi mutt.....Big Grin Õnneks maal elavad ikka mõistusega inimesed ja päris ogaraks läinud pole.

Aga kui mootor on kinni roostetanud ja kõik rehvid on pastlaks aetud siis ongi t25 reaalne väärtus "paar sotti"... Siin on tõesti Priidul õigus, samuti on ka Toomase jutus iva sest see maal elav inimene hui annabki persekeeratud t25-e paari sotiga ära, ikka paar tonni ja paar tonni. Miks ma siin torisen, just täna käisin tartu kuusakoskil kus nägin soolo jumzi sildasid, mootorit ja käigukasti koos tagasillaga vedelemas. Kuradi värdjas taat alla 1800 € polnud nõus müüma, nüüd viis 500 Euri eest vanametalli. Mu#&% n selline... Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(29-05-2014, 13:39 PM)viplala Kirjutas:  ...
Ja seda kuradi ATV'd pole ka siia mõtet võrdluseks toppida. Tegemist on 25'e kõrval siiski kalli nipsasjakesega, millega maatööd oma majapidamises siiski ei tee.

Paraku on pooletonnise ATV veovõime võrdne põksinäksiga. Seega puhtalt veotöödel ongi võrdsedWink

On kaks asja, milles ATV hävib: jõusiirdevõlliga kolmepunkti rippsüsteemi puudumine ja olematu kliirens.

Kui esimest häda saab rahaga praavitada, siis kõrgeid rattaid nii lihtsalt alla ei topi. Mistõttu kartuleid ikka ei mulda pealseid lõhkumata.

Siin teemas on nii kenasti näha, kel on prillid ees ja kes oskab vaadata asja mitme kandi pealt.Big Grin

(29-05-2014, 13:39 PM)viplala Kirjutas:  Viskasin Kuldsesse Börssi pilgu peale. Müügis on 10tk t25, hinnad 2600-4200.- Ju see ongi siis turu nõudlus, ega hinnad suvaliselt ei kerki.
...

Paraku on liikvel palju kogemusteta ja teadmisteta isikuid, kel puudub põksinäksi reaalsest kasutatavusest ülevaade ja kes ongi nõus maksma üle mõistuse summasid. Ilmselgelt on raha liiga palju käes.
Samuti on praegu aktiivsed need inimpõlved, kel meeles mälestus vanaisa Punasest Põkast... Mälestused aga, nagu me teame, on hindamatud. Ilma irooniata.Cool

(29-05-2014, 13:39 PM)viplala Kirjutas:  ...
Enamus töödest teeb ära maal ka 25ga.
...

Korrektne oleks siiski öelda, et kõik tööd saab lõpuks ka põksinäksiga kuidagi ära tehtud. Sõltub töö tegija masohhistisoolikast, töö mahust ja kasutada olevast ajast.Toungue

(29-05-2014, 14:07 PM)v6sa Kirjutas:  Paraku on pooletonnise ATV veovõime võrdne põksinäksiga. Seega puhtalt veotöödel ongi võrdsedWink

Ma tassisin 16'ga terve suve puid metsast välja. Taha oli haagitud kahesillaline käru, mille peale sai loobitud oma 2m kõrge koorem 4-6m leppa. Põka tuli üle kivide ja kändude ilusasti välja. ATV veovõime võib ju sama olla, kuid sellist käru suudaks ta ainult tühjalt metsas liigutada.

(29-05-2014, 14:07 PM)v6sa Kirjutas:  Korrektne oleks siiski öelda, et kõik tööd saab lõpuks ka põksinäksiga kuidagi ära tehtud. Sõltub töö tegija masohhistisoolikast, töö mahust ja kasutada olevast ajast.Toungue

Õigus. Ja just selle pärast ongi maal hea pidada sellist aparaati, kuna tööd on piisavalt vähe, et traktoris kulunud aeg muutuks masohhismiks.

(29-05-2014, 14:07 PM)v6sa Kirjutas:  Paraku on liikvel palju kogemusteta ja teadmisteta isikuid, kel puudub põksinäksi reaalsest kasutatavusest ülevaade ja kes ongi nõus maksma üle mõistuse summasid. Ilmselgelt on raha liiga palju käes.
Samuti on praegu aktiivsed need inimpõlved, kel meeles mälestus vanaisa Punasest Põkast... Mälestused aga, nagu me teame, on hindamatud. Ilma irooniata.Cool

Aga see ju tähendabki, et kauba väärtus on just selline, nagu ta parasjagu on. Kui on piisavalt ostjaid, kes neid summasid välja käivad, siis trakatsi reaalne turuhind just nii palju ongi. SEE ONGI TÄNANE T-25 HIND. Kui keegi saab kusagilt odavamalt... palju õnne. Ei osteta ära, tuleb keegi teine ja ostab. Ost-müük-nõudlus.

(29-05-2014, 13:56 PM)mlsluik Kirjutas:  Kuradi värdjas taat alla 1800 € polnud nõus müüma, nüüd viis 500 Euri eest vanametalli. Mu#&% n selline... Toungue

Selline tropp on muidugi tropp, kuid paras talle, jäi 1300 ilma. Sa mine ja luhvtita seda raha nüüd tema nina all. Noh taadu, njuhal, hvatit Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(29-05-2014, 15:04 PM)viplala Kirjutas:  
(29-05-2014, 14:07 PM)v6sa Kirjutas:  Paraku on pooletonnise ATV veovõime võrdne põksinäksiga. Seega puhtalt veotöödel ongi võrdsedWink

Ma tassisin 16'ga terve suve puid metsast välja. Taha oli haagitud kahesillaline käru, mille peale sai loobitud oma 2m kõrge koorem 4-6m leppa
....

Oot, me räägime põksinäksist, mille vedavatel ratastel jääb alatasa pidamisest puudu. Saska on teine tera, neid ei saa niimoodi võrrelda!

(29-05-2014, 15:04 PM)viplala Kirjutas:  
(29-05-2014, 13:56 PM)mlsluik Kirjutas:  Kuradi värdjas taat alla 1800 € polnud nõus müüma, nüüd viis 500 Euri eest vanametalli. Mu#&% n selline... Toungue

Selline tropp on muidugi tropp, kuid paras talle, jäi 1300 ilma. Sa mine ja luhvtita seda raha nüüd tema nina all. Noh taadu, njuhal, hvatit Big Grin

Mõistlikum oleks olnud vast ennem euridega pässi nina alla luhvtitama minna.
v6sa, kas tõesti annab ATVga sellist käru ringi vedada põllul:
[Pilt: 1pts2_2.jpg]

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.





(29-05-2014, 13:56 PM)mlsluik Kirjutas:  Kuradi värdjas taat alla 1800 € polnud nõus müüma, nüüd viis 500 Euri eest vanametalli. Mu#&% n selline... Toungue




No selliseid tegelasi on siingi foorumist läbi käinud,kes küsivad suure summa ja ka kohe ähvardavad koskiteemaga... Sellega olen küll nõus,et osadel mõtlemises tõrkeid.... no anna ikka ostjale ära,kui raha näha....aga pärast nagu imelik....kingib vanarauda lausa muidu ära. Kurb lugu,kui rahadega ümber käia ei osata. Aga muidugi hea asi on see,et mingi etalon on loodud millega saab oma käitumist võrrelda....Big Grin

(29-05-2014, 15:19 PM)Tegelane5 Kirjutas:  ...
v6sa, kas tõesti annab ATVga sellist käru ringi vedada põllul:

Käru kannatab vedada küll, kuid veopea tuleb sobivaks teha. Koormaga on nii ja naa: kuniks tiislikaal ei lähe üle mõistliku (üle lubatud naljanumbri 75 kg on see niikuinii), suudab tirida päris kenasti. Proovitud poole tonni kartulitega sarnasel kärul. Polaris oli küll üsna maadligi, kuid ära tõiBig Grin

ATV ei suuda koormat kanda. Räägiti aga vedamisest...

Sama hästi võiks küsida, kas põksinäks suudab vedada ülapool näidatud, samuti sinist tandemteljega Tõsist Haagist. Suudab küll, kuid koormaga peab ette vaatamaWink Ajab veel nina uhkusest püsti...

Ehk jääme ikka tehniliste parameetrite alusel mõistlikkuse piiridesse. ATV on õbluke ja kerge. Põksinäks on halva kaalujaotuse ja tehniliste lahendustega pooltoode, millega saab asjad häda korral aetud. Kommalegi on omad riistad, kummalgi oma koht.

Ning mitte igaüks ei kasvata kartulitToungue

(29-05-2014, 11:44 AM)umm Kirjutas:  Küsimus unimütsile. Miks pean1,5 tonnise põka asemel 4 tonnise russiga talluma enda aias ja põllul.
Ja jätkuvalt olen seda meelt, et müüdud masinad on küsitud hinda väärt. Sest toimunud kahepoolsel kokkuleppel.
Hästi hoitud masin on iga kell küsitud raha väärt. Näitena hästi hoitud ziguli kopikas on väärt pool uue ostuhinnast. Sitasti hoitud aga kuusakoski kaaluhind.
Mtzi jutu tõin sisse seetõttu, et näidata hindasid


(29-05-2014, 15:19 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Mõistlikum oleks olnud vast ennem euridega pässi nina alla luhvtitama minna.
v6sa, kas tõesti annab ATVga sellist käru ringi vedada põllul:
[Pilt: 1pts2_2.jpg]

1pts2 haagis ei ole ka sobilik t25le. Mul etteotsa pandud igal masinal 100kg raskust ja näinud kuidas see sama haagis t25l esiprussi pooleks lööb. 1pts2 haagis originaal sillaga on jällegi tegelane, kes tahab igas kurvis uppi minna. Samas oma kõrgendustega topitakse talle 5 ruumi puid peale (2laix2,5pikkx1m kõrgust) mille tulemusena jooksevad rattad alt minema. Toru sild+ uazi rummud ja liiga kitsas rattavahe ei pea lihtsalt vastu.

Kahjuks ise viimasel ajal pean tõdema, et t25 on kuradi mitmekülgne masin potipõllupidajale. Nö enda juurvilja kasvatamiseks paremat pole. Kui aga vähegi raha tahetakse teenida põllumajnadusega jääb vene tehnika igast otsast vajaka.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.

(29-05-2014, 16:09 PM)unimüts Kirjutas:  ...
Mul etteotsa pandud igal masinal 100kg raskust ja näinud kuidas see sama haagis t25l esiprussi pooleks lööb.
...

Olgem täpsed: traktori lõhkus ikka juht, kes ahnusest või rumalusest liig suure suutäie haukas.

Kõnealune haagis on üks vähestest põksinäksile külgepassivatest riistadest. Tõsi, lubatud massi piires siisToungue

(29-05-2014, 16:25 PM)v6sa Kirjutas:  
(29-05-2014, 16:09 PM)unimüts Kirjutas:  ...
Mul etteotsa pandud igal masinal 100kg raskust ja näinud kuidas see sama haagis t25l esiprussi pooleks lööb.
...

Olgem täpsed: traktori lõhkus ikka juht, kes ahnusest või rumalusest liig suure suutäie haukas.

Kõnealune haagis on üks vähestest põksinäksile külgepassivatest riistadest. Tõsi, lubatud massi piires siisToungue


Kui originaalis siis on tegu 1pts2 piduritega haagisega.

t25'le (1995a) lubatud haagised:
piduritega 4040kg
piduriteta 2020kg
t25a kandevõime on 630kg
Vanematel masinatel ühel on lubatud haagise kg märkamata teisel on nad väiksemad. Ma ei ole kohanud piduriteta tehasehaagist, mis oleks t25a lubatud.


1pts2 (1992a)
Tühimass 800kg
Kandevõime 2000kg
täismass 2800kg
Lubatud teljekoormus 2400kg. See peaks tähendama et 400kg võib traktorit koormata.
Ütleme nii, et arki seisukohalt ei tohi 1pts2 haagisega t25a liigelda.


Ülekoormamine kindlasti oli probleemiks. Kuid näita inimest kes kõike "lubatud piires" veavad? Vene tehnikale topiti ikka 2x lubatust rohkem peale ja nõuded olid ka masinale 2x suuremad iga tööga. Kahjuks vene tehnika pidas ka vastu selle 2x suuremate tööde tegemise.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.

(29-05-2014, 16:37 PM)unimüts Kirjutas:  Ütleme nii, et arki seisukohalt ei tohi 1pts2 haagisega t25a liigelda.

Sama lugu on T40-ga... Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(29-05-2014, 16:37 PM)unimüts Kirjutas:  ...
Kahjuks vene tehnika pidas ka vastu selle 2x suuremate tööde tegemise.

Jah, kui juhtus olema kvaliteetsest materjalist nõuetekohaselt koostatud. Mida juhtus harva.

Kui oli see tavaline, siis lagunes, nagu ikka. Hoolikal kasutajal vähem, juhmjuhil enam.

(29-05-2014, 16:45 PM)mlsluik Kirjutas:  
(29-05-2014, 16:37 PM)unimüts Kirjutas:  Ütleme nii, et arki seisukohalt ei tohi 1pts2 haagisega t25a liigelda.

Sama lugu on T40-ga... Toungue

Paju siis ARK on haagisemassideks loosinud?

Metsavedu atv vs t-25 oleks täitsa huvitav.
Atv järelhaagisel peavad rattad jooksma samas jäljes,annab väga palju juurde.
Kuna ise pole kunagi 25 omanud siis oli üllatuseks et on nii väikese kandevõimega.

Atv-ga metsavedu tahaks isegi näha, paljudel siinkõnelejatel on kokkupuuteid atv ja metsakäruga? Reaalseid kokkupuuteid ma mõtlen. Mul ei ole, kuigi Suzuki Kingquad 750 on mitmeid aastaid kasutusel ning vedanud ka üht-koma-teist. Metsas on subronni käru paras, jõuab ka kerge lastiga vedada. 3*1.5m kastiga respo on juba liialt raske, teepeal on ok aga maastikul edasi ei liigu koormaga. Jõudu nagu oleks kuid pidamise taha jääb asi. Näide tänasest päevast, niidetud muruplats ning kingquadi sabas sabikas millel esimene ratas kinni jäänud. Atv-l mõlemad sillad sees ja differ lukus, edasi ei liigu mitte meetritki. Suure sikutamise peale saime kruusateele, seal sama lugu. Ise kaalun ka nats üle 100kg kuid seda ilmselgelt vähe. T25 veab murul sellist killavoori nagu nalja. Metsas ei vea atv mitte sittagi, T25 toob ehk natuke puid isegi välja kui pind all. Meil siinkandis metsad soised ning väga ei julge 25-ga metsa minna, rohkem häda kui abi.. Vanasti elvapool metsas sai ikka t25ga kõvasti käidud, käised küljest murtud ja muudki põnevat tehtud... Rolleyes
Atv töömasinana küll suurt vaimustust ei tekita. Metsaskäimiseks ei kõlba kumbki, ei atv ega ka T25. Lõpuks saab seegi töö tehtud kuid liigne aja ja närvikulu on siinkohal garanteeritud.

Kes atv-dega soovite tööd teha ja meeletuid koormaid põllul ja metsas vedada, olge täitsa poisid ja tulge jaanipäeva paiku mulle talgutele. Lähme metsa ja toome vähe puid välja. Kellel pole endal Atv-d siis minupoolt oleks seesama kingquad750 ning ka T25-e võin välja panna, samuti võrdluseks näiteks T40 ja Jumz ning miks mitte ka DT75 ja mõni MTZ... Näete ise ka et atv koos normaalmõõdus haagisega on natuke nadivõitu...

T25-ga vedasin vanasti 40ne S piiga kultikat, oli natuke liig kuid vedas kenasti. Öeldakse et 1 pii hobujõu kohta. Mõtlesin just et atv ei vea isegi poolt sellist kultikat, korralikust adrast räägimata. Kergemaks põllutööks võtaks iga kell T25-e, kui nutsu rohkem siis mitte mitte mõni Foton jms. Nagu varem juba korduvalt olen maininud et kellele ema, kellele ämm... Näidakem üles natuke tolerantsi teiste kaaskannatajate suhtes, erinevaid kogemusi on alati hea kuulata kuid niisama targutamine hakkab vaikselt üle viskama, vahest tasuks plõks kinni hoida kui sealt midagi tarka tulemas pole... Toungue Big Grin

(29-05-2014, 16:37 PM)unimüts Kirjutas:  t25'le (1995a) lubatud haagised:
piduritega 4040kg
piduriteta 2020kg
t25a kandevõime on 630kg

Atv-ga kohe mitte ei tohi vist piduriteta 2t sabas olla Wink




Edaspidi võrdleme ikka võrreldavaid asju... Avant, T25 ja ATV on väga eri kategooriate pillid, samahästi võiks öelda et Singeri masin õmbleb paremini kui Avant ja Nokial on parem levi kui Riga pesumasinal...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Millise haake 25-le järgi paned?
Kaugel mets on?
Kui pikkasi kaikaid,palke välja tooma hakkame?

Dong Fengil läks mootor garantiikorras vahetusse. Pidi olema sattunud mingi praak partii, et teistel on ka nii. Mingid nuka puksid pidi olema ära kulunud või midagi?

Fotonil on revers, dongil pole. Pigem võtta siis juba kas mingi yanmar või branson, ikkagi Koerade tehtud, liisingumakse tuleb hiinakaga paarkümmend euri vahet.

T-25 "paras" koorem haakes: http://www.youtube.com/watch?v=2H7QJ0toI_8

Oleme ausad,kõik masinad nii odavad kui kallid lagunevad. Tähtsam on teeninduse ja garantii toimimine.

Ja mis puutub Hiinakate hinda siis see on ainult ajaküsimus kuni see tõuseb tuntud brändide tasemele. Väga lapsik on arvata ja oodata,et kui ühel päeval on Hiinlased oma kvaliteeti ja tehnilist teenindust parandanud siis hind ikka teistest odavam. Praegu nad "tänu" sellele suudavadki hinnaga lüüa.

Ma pole küll traktori turu spetsialist kuid ehitustehnika valdkonnast ma ei tea Eestis ÜHTEGI firmat kes kasutaks Hiina seadmeid. Põhjus pole mitte ainult selles palju masin Y ja masin X maksab vaid teenindus ja varuosade hind ning saadavus. Kui sul masin jääb teadmata ajaks seisma ning ainukene lahendus on osta uus komplektne seade(varuosa pärast) siis see ei tule kokkuvõtteks odavam kui isegi tuntud brändi seade on 2-3x kallim.

-------

Minu arvamus Hiinakatest ongi,et senikaua kuni nendel tasemel teenindust pole Eestis ma isegi ei vaata nende poole. Odavam on mul T-25le paigaldada roolivõim,konditsioneer,cd makk ning väga mugav iste kui hakata lõpuks ise Hiinat imet põlveotsas parandama.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed

(27-05-2014, 23:27 PM)Rapsijuurikas Kirjutas:  Põka kökatsiga ei tõmba sa mingit kändu välja.
Atv-le paned metsahaake järgi,palgilõuad vahetad kopa vastu ja kaevad kännu väljaSmile
Põkale vints külge,vintsi tross õunapuule nii paari meetri kõrguselt kinni,põka ankrusse ja ka 20 cm jäme õunapuu tuleb koos juutrega ise põka juurde trossi otsas.Puu juurtega väljas alles siis tükeldama ja poole vähem tööd.

(29-05-2014, 23:14 PM)meli666 Kirjutas:  T-25 "paras" koorem haakes: http://www.youtube.com/watch?v=2H7QJ0toI_8
Näeb välja täpselt nagu idioodi lapsepõlv! Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne