Postitused: 5,781
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
09-08-2015, 12:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2015, 12:31 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Tehas on siiski: завод 132 НКТП .
EDIT: Nagis suurema pildi uurimine tuvastas, et tegu on tehasega Zavod 132. Selle kohta õnnestus leida järgmine info
Завод № 132 НКТП – Москва, (авиационное моторостроение, выпуск самолётных агрегатов). В соответствии с постановлением Совета по эвакуации № СЭ-147сс от 10.10.41. эвакуируется в г. Сим на площадку арматурного завода, там уже находился чуть более раннее эвакуированный из Москвы Завод № 444 НКАП. (см. завод № 444) 05.11.41.. Эти московские заводы были объединены под № 132 НКАП (Симский механический завод). Сейчас это Симское агрегатное производственное объединение (авиационные агрегаты).
Tegeles siis enne sõda lennukite agregaatide ja mootorite tootmisega.
Sama pilt ülisuurelt:
http://static1.nagi.ee/i/p/969/37/242344172fd9be_o.jpg
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 424
Teemad: 62
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Tüübi koha pealt loen mina välja: ТИП АК-60
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
juba parem. seda 1 arvasin ise ka olevat. a esialgu ei näind heatse.
kuidas sa loed välja t tehase kolmanda tähenda?
krt, suurt ekraani tahaks.
a mulle tundub, et võiks olla n - naroodnõi ja k - komissariaat ja siis teisel pool pigem äkki hoopis o nagu oboronnoi ja lõpus p - promõslennosti.
Postitused: 5,781
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
AK on siis lühend venekeelsest sõnast lennunduskompressor.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
oh te olete kiired.
a mis narkom siis see t tähega tööstust haldas?
Postitused: 5,781
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
09-08-2015, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2015, 12:53 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Rasketööstus. тяжелый
Võib olla ka O seal eelviimane täht, selle korral on see kaitsetööstuse (Oboronnõi).
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 311
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
3
Superluks, hakkab asi selguma. Kahjuks mu vene keele oskus piirdub vaid argipäevasel suhtlustasandil ja tehnilise kirjelduse arusaamiseks sellest ei piisa. Kas on võimalik lühidalt kirjeldada, mis eesmärgil see asjandus valmis nikerdati ning veel eriti tore oleks, kui saaks mõned vajalikud tehnilised parameetrid välja toodud.
Postitused: 4,357
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
09-08-2015, 21:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2015, 21:09 PM ja muutjaks oli
aavu.)
See jutt seal pole vene keel, vaid vene keele jäljendamine vist ukraina või valgevene murrakuga ja paljud tähed on asendatud mingi muuga. Nõuab perfektset keeleoskust, et igast sõnast aru saada. Tehnilise taibuga inimene saab loogika abil ja eelnevat kogemust omades paljud kohad niimoodi arusaadavaks.
Näide:
Tsitaat:Этот же маховик-вентиля гор с і- ясит для равномерности хо іа івигателя.
Seesama hooratas-ventilaator teenib mootori ühtlaseks jahutamiseks. Nii tõlgiks umbes mina aga võib ka muudmoodi.
Oot-oot, panin mööda. Hoopis tagab ühtlase käigu ehk käigusujuvuse.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
seuke tekst tuleb ocr-i kasutamisest. saadud fail on lihtsalt üles laksatud. kohustuslik keeletoimetus on jäetud teiste huviliste jaoks.
Postitused: 2,316
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Tänu viite eest! Väga asjalikud lood, jäin tundideks lugema. Tolleaegne lennuki käivitamine suruõhu-kütuseseguga vibraatorilt saadud pideva sädemega ikka üks võimlemine kraanidega. Asja veeti igaks juhuks õhus kaasa- on ta siis alumiiniumist? Pool sellest jurakast asus lenduril kabiinis(jagaja kraanidega).Eks sealt tuli idee ka traktori käivitamiseks kahetaktilist mootorit kasutada.
Postitused: 2,169
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Väidetavalt diiselkütusel töötav Saksa tank Tiiger`i käivitusmootor on pool sapakat...
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 5,781
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
See jutt on Tiigrist ja sapika mootorist on pullikaka.
Esiteks: Tiiger omas bensiinil töötavat mootorit. Milleks talle teise kütusega käivitusmootor?
Teiseks:
“Preliminary Report No 19
PzKw VI (Tiger)
Military College of Science
SCHOOL OF TANK TECHNOLOGY
November 1943”
STARTERS
Two starters are fitted - one electric and one inertia. The Bosch 24V axial motor is mounted on the starboard side of the engine at the forward end and immediately above it a Bosch hand operated inertia starter, also of the axial type. The hand crank for the inertia starter, is carried in suitable clips on the tail plate, the orifice being covered by a B.P. sealing plate when it is not in use.
Elektristarteriga käivitamist teab igaüks, siin aga siis intertsstarteri kasutamine:
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,169
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Ammustel aegadel üks vana vene taat lõi rist veel ette, ja õigetpidi, kui rääkis, aga vb ajan ise midagi segi
Kas saksal olid kõik rasketehnika bensu peal?
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 5,781
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Kõik tankid kasutasid kütusena bensiini. Ainus erand oli prototüüp Maus, sellele kaaluti diiselmootorite kasutamist. Sõtta see masin ei jõudnud.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Väljavõte artiklist pommitajate
ТБ-3Р kohta:
Tsitaat:С лета 1936 г. самолеты начали оснащать бортовыми компрессорами АК - 60 (скопированными с итальянского «Гарелли»). Теперь пневмопуск моторов не зависел от запаса сжатого воздуха в баллонах.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 2,169
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Natuke veel ot. aga mis see on? väidetavalt maybach
http://www.dailymotion.com/video/x2o9fb9 Kas bens ka siis niimoodi tahmab?
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 5,781
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Pean valmistama pettumuse: see ei ole saladuslik saksa tankidiisel. Omanik kahjuks kas ei tea või ei taha tõde avaldada. 2004. aastal igatahes oli samal omanikul sama mootori kohta hoopis teine laul.
See konkreetne mootor peaks olema Isotta Fraschini 46 liitrine V12 diiselmootor.
Teema selle mootori kohta autoriteetses foorumis:
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/s...p?t=532556
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,169
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Tänud info ja viidete kohta.
-Parimat h2rra.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA