06-10-2018, 20:59 PM
Ei oska öelda. Pole keermekammi käepärast. Annan teada kui selgub...
Klapid said ära sooveldatud. Tihend pinda jääb natuke palju. Kui seda palju on siis kipub tahm sinna vahele jääma ja klapid ei pea. Sobivat lõikurit ei leidnud et pinda vähendada. Pole hullu ka ma arvan...
Klappide ja klapipesade paremaks omavaheliseks tutvumiseks hõõrusin kahte käiakivi kokku. Pulbri segasin õliga. Toimis väga hästi..
Silindrid said üle hoonitud. Kontrollisin kõik üle ka. Paistab et peaks toimima. Kolvid ja rõngad on suht tihedad. Rõngastel on vahe alla 1mm. Võibolla natule isegi liiga vähe...
Vaikselt hakkasin juppe puhastama ja viimaseks montaaziks ette valmistama...
Suurematest töödest mootori puhul on veel jäänud tihendite valmistamine ja klappide reguleerimine. Klappide regull on neil mootoritel omaette ooper. Regleerimiseks kruvi ei ole. Tuleb kas maha lihvida või pikemaks pinnida...
Ei tea kas peaks mootori väljast roostemuunduriga ka üle tõmbama?
(05-10-2018, 22:24 PM)Raivo Kirjutas:Nii on. Siia on nii mõnigi asi pimedas sisse pandud....(30-09-2018, 21:11 PM)DevilDeVille Kirjutas: Mis riugas see klappide erisustega on? Osad mingi pingeleevendussüvisega etc?
"Rõngaga" on sisselaskeklapid, siledad on väljalasle omad.
Ehk siis M-6504 ja A-6505-A2
Eelpool olnud pildil on sisse visatud nii kuis juhtus.
Klapid said ära sooveldatud. Tihend pinda jääb natuke palju. Kui seda palju on siis kipub tahm sinna vahele jääma ja klapid ei pea. Sobivat lõikurit ei leidnud et pinda vähendada. Pole hullu ka ma arvan...
Klappide ja klapipesade paremaks omavaheliseks tutvumiseks hõõrusin kahte käiakivi kokku. Pulbri segasin õliga. Toimis väga hästi..
Silindrid said üle hoonitud. Kontrollisin kõik üle ka. Paistab et peaks toimima. Kolvid ja rõngad on suht tihedad. Rõngastel on vahe alla 1mm. Võibolla natule isegi liiga vähe...
Vaikselt hakkasin juppe puhastama ja viimaseks montaaziks ette valmistama...
Suurematest töödest mootori puhul on veel jäänud tihendite valmistamine ja klappide reguleerimine. Klappide regull on neil mootoritel omaette ooper. Regleerimiseks kruvi ei ole. Tuleb kas maha lihvida või pikemaks pinnida...
Ei tea kas peaks mootori väljast roostemuunduriga ka üle tõmbama?