[poolitus] emotsionaalselt ja teemaväliselt automaksust

(22-02-2024, 22:45 PM)Daff Kirjutas:  No kui 2715 praegu Octavia suunas mürginoole lendu lasi siis see lask läks küll puusse.  Jätab sellise "trenditeadliku" külamehe mulje.  
Küsiks, et mitut Škodat on lugupeetav omanud ja palju nendega läbi sõitnud?
Olengi "trenditeadlik" külamees, ise elan linnas aga hingega maal.
Ühtegi Škodat pole omanud ja läbigi sõitnud suht vähe, kokku ehk ühe õlivahetuse terve elu jooksul.
Remontinud aga omajagu ja sellest ka antipaatia Vaeg grupi sõidukite vastu.
Ma üldse hästi vaenulik selliste uuemate autode vastu kus käigukasti laagrid hakkavad häält tegema, siduripakid kuluvad sooniliseks ja tõstuki peale autot ajades on higimull otsaees et pika sammu ta nüüd hüppab.
Kolisevad hoorattad mida esitletakse kui kuluosa, plastikhammasratastega turbo aktuaatorid, vanadest kilekottidest tehtud soojaklappide ajamid ja muud sellised trenditeadliku auto omapärad...
Olen maalt ja hobusega aga sellesse usku pöörata on hästi raske kedagi kes sõidab sajandivahetuse Fordiga mis on üle 600 sõitnud ja enne seda sõitis BMW 324td mis sõitnud maha pikema maa kui Ford ja sellest 1/3 minu tagumendi all.
Seesama E60 millest enne juttu oli on väga hea valik neile, kes autot perspektiiviga omavad.
Neid eksemplare mis on lihtsamas varustuses 3,0 diisli ja manuaalkastiga ning heaperemehelikult peetud on väheks jäänud ja kui tuleb vastu isend mis ei plärise, pole madalaks lastud ja millel on all tehaseveljed ning originaalsed osad panevad juba pead pöörama.
Vasta

Mul saab viimasel Škodal kohe 100k täis ja neljas aasta lõppes just. 
Eelmised 2 andsin 150 pealt tagasi ja usud või ei aga ühel autol oli ainult selle aja jooksul probleem. Klaasitõstuki lüliti läks rikki. 
Ainus mure oli tankimise ja rehvidega. Tõesti kõige muretumad aastad olid. 
Nüüd võtsin XC teiseks autoks ja vannun, et Kodiaqi ei võtnud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(23-02-2024, 08:26 AM)Daff Kirjutas:  Mul saab viimasel Škodal kohe 100k täis ja neljas aasta lõppes just. 
Eelmised 2 andsin 150 pealt tagasi ja usud või ei aga ühel autol oli ainult selle aja jooksul probleem. Klaasitõstuki lüliti läks rikki. 
Ainus mure oli tankimise ja rehvidega. Tõesti kõige muretumad aastad olid. 
Nüüd võtsin XC teiseks autoks ja vannun, et Kodiaqi ei võtnud.
Poest uuena ostetud ja regulaarselt hooldatud auto peakski (esimesed) 150kkm täiesti murevaba (selles mõttes et tehnika pärast poleks vaja muretseda) olema! Selles ei olegi midagi erakordset, et seda kuidagi rõhutama peaks.
"Huvitavaks" teeb olukorra see, mis hakkab toimuma järgmise 150kkm läbimisel  Smile Sest vaatamata meie valitsuse püüdlustele ei ole Eesti (vist?) veel jõudnud Euroopa 5-e rikkama riigi hulka ja suur osa (äkki isegi suurem osa?) autoomanikke kasutab II ringi sõidukeid (ja mingid eriti rotid veel III ringi omasid Big Grin ).
Vasta

(23-02-2024, 10:28 AM)maaks Kirjutas:  
(23-02-2024, 08:26 AM)Daff Kirjutas:  ... 
Eelmised 2 andsin 150 pealt tagasi ja usud või ei aga ühel autol oli ainult selle aja jooksul probleem. Klaasitõstuki lüliti läks rikki. ...
Poest uuena ostetud ja regulaarselt hooldatud auto peakski (esimesed) 150kkm täiesti murevaba (selles mõttes et tehnika pärast poleks vaja muretseda) olema! Selles ei olegi midagi erakordset, et seda kuidagi rõhutama peaks. ...
Anna oma toetushääle ksf maaksi väitele. Esimesed 150-180 kkm on kõigi minu uute autodega olnud muretud, isegi nn kulumaterjale peale õli, kütuse, filtrite ja rehvide pole läinud (üks auto nõudis küll amordipukside tihedat vahetamist). Aga nii kui käiku lähevad varuosad (ka kuluosad a la piduriklotsid ja -kettad, akud, kondid etc etc) siis hakkab jura pihta, vaheta iga aasta, kuluvad ebanormaalset kiiresti, ei istu kohale jms, sh käib see ka nn originaalvaruosade kohta.
Olen üle 20 a jooksul poest uuena ostnud ja läbi pidanud 3 autot ning neljas ja viimane käib oma ringi. Paralleelselt on alati vana auto olnud kasutusel sellise igapäevasõidu autona kuni TÜV läbib ja remont on otstarbekas. Seetõttu on kilometraaž uuel autol täitunud aeglaselt, sest kasutan pikematel sõitudel või kui vana on remondis, mida ikka alatihti juhtub. Või siis pere naisliikmete poolt vahel kasutusel kui murevaba variant.
Vasta

(22-02-2024, 20:11 PM)deus Kirjutas:  
(22-02-2024, 18:12 PM)PlyVal64 Kirjutas:  serverit PEENhäälestasid jne.
Erinevalt inimestest, arvutid ei valeta, lõpeta see uhuujama ära.
ERINEVALT ... õppisin mina algkeelset progemist juba aastal 1985??? See on vist päris ammu või mis? Seega minusuguseid ei ole isegi mõtet noortel usklikel usku pöörama panna sest me TEAME kuidas arvuti töötab ja mida seal on näha ja mida mitte. Küll ei ole olnud au mitte ühegi arvuti ehituse jurues olla kuna see pool pole kunagi huvitanud. 
Teine pool on see, et ka töö- või ärialaselt natuke kokku puutunud gallupite ja elanikkonna uuringutega ja nende viga on uskumatult väike! Päris KÕNEKAS oli Valimisstuudio tegelase NÄOILMED selle selge võltsingu ilmsiks tulemisel. Enam lollimaid nägusid olla ei anna ja seda ka digitulemuste "ootamises", kusjuures olid seal ju ka gallupispetsid! 

Ahjah, arvuti TEEB SEDA mida tal kästakse süntaksiga teha!  Ka meie enam mittesõltumau Riigi juhtimsiel on sama: süntaks tuleb Brüsselist ja tundub et veel kusagilt.  Kuna interfacei ja süntaksi vahele jääb assembler, siis kuidas kompilaator Kodaniku arvutiekraanilt tekitatud binaari masinkeelde tõlgib sõltub ikkagi Inimesest ja tema kirjutatud käskudest. Kõige "lihtsam" on panna arvuti lugema "iga kolmanda 123 tulemuseks 321".  Küsimus on, et kes ja kus seda teeb. Valimiste KESKarvutis seda vaevalt tehakse, vajadusel muudetakse binaari kaugel enna seda lõppmasinat. Küsimus on juba seal, kas minu ekraanilt väljub binaarne "123" või juba "321". Et kas mina sattusin olema "kolmas" või mitte. See, kuidas min uarvutis ID-kaardi tarkvara binaari tõlbib ma ju ei tea! Kunisk ta tõlgib  interfacei käske mulle vajalikult ma ju ei mõtle! Avab e-riigi, võtab tuledeklari vastu, pangast teeb ülekande ära jne - sobib. Kirjutasin kastikesse oma isikukoodi ja ta tõlgib selle kahendsüsteemis samaks mõisteks, millisena see näeb välja kümnendsüsteemis ja ma olen rahul. Aga ma ei TEA, kirjutav valislahenduses kastuikesse 123 ja kas see tõlgitakse 321'ks ma ju ei tea sest ma ei näe tulemust! Teine teema on ikkagi ka see, et teatakse TÄPSELT kes ja mida hääletas. Mulle väga sobib Riigiiga digisuheldes see et nad teavad täpselt. Mulle sobin täpne maksuteade, sobivad täpsed ruudud ja hektarid, sobib täpne summa jne. 

Mis aga kõikse hullem: äsja ju väitis ka KaPo, keda äkki peaks ka usaldama?, et Huawei on Hiina nuhkimistootja. Ja ma vaatan praegu toa seinal valguskaabli boksi peale - kui isegi väidetavalt Hiina teab mida ma mõtlen Big Grin Põhimõtteliselt on ka nelel kastikese puhul kompilaatoriga kes siis elektriimpulsi valgusimpulsiks tõlgib ja kusagil teises otsas on dekompilaator. Ma ju ei tea, mis isegi selles iina kastis toimub... Ja olemegi alguses tagasi: kui juba KaPo väidab (ja USA ka juba mõne aasta võitleb samaga) aga tõestada pole suutnud ka USA mitte, siis täpselt sama keeruline on ka lokaalse valimissüsteemi võimalike "hädade" tõestamine! ARVUTI ON LOLL! Aga jube keeruline tõestada. See minu maja seinapealne valge TÕLKEkarbike VÕIB olla ka otseühenduses Pekingi mingi luureasutuse serveriga. Võib, tehniliselt võimalik. Ja "tšäänsid on fifti-siksti"... ja ega ma aru ei saaks, kui see piiksuks otse mandariini välja Wink
Vasta

Tsitaat:Kõige "lihtsam" on panna arvuti lugema "iga kolmanda 123 tulemuseks 321".  Küsimus on, et kes ja kus seda teeb. Valimiste KESKarvutis seda vaevalt tehakse, vajadusel muudetakse binaari kaugel enna seda lõppmasinat.
No selle peale ei oskaks tulla. Ehk järgmine kord komberdan jaoskonda, kui see miskit suures pildis muudab.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(23-02-2024, 15:51 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Kõige "lihtsam" on panna arvuti lugema "iga kolmanda 123 tulemuseks 321".  Küsimus on, et kes ja kus seda teeb. Valimiste KESKarvutis seda vaevalt tehakse, vajadusel muudetakse binaari kaugel enna seda lõppmasinat.
No selle peale ei oskaks tulla. Ehk järgmine kord komberdan jaoskonda, kui see miskit suures pildis muudab.

Ega selles ei saa ka lõpuni kindel olla, et jaoskonnas läheb lugemisele SEE SAMA KAST Toungue , kuhu me ksf! aavuga oma sedelid lasknud oleme. Sarnane kindlasti.
Big Grin
Küll saab jaoskonnas paberile anda vastuhääle, kui ikka tõesti kedagi valida ei kannata. Seda praegune e-hääletus ei võimalda.

Mul poleks midagi selle vastu, kui hääletused oleks avalikud ja ma saaks olla KINDEL, et mu tehtud valik ka sellisena kirja läheb.
Vasta

Kui juba valimiste peale jutt pöörati, siis see praegune parteinimekirjade süsteem on minu meelest juba eos lääpas igasugu karjeristide ja broilerite poole. Mis see hea oleks, ei oskagi arvata. Pigem eelistaks siiski mingit isikuvalimiste moodust ja sellist, mis ei piiraks hääleandmist mingi piirkonnaga, vaid terve riik olekski üks valimisringkond.
Aga see on minu isiklik arvamus.
Vasta

(23-02-2024, 16:09 PM)v6sa Kirjutas:  Mul poleks midagi selle vastu, kui hääletused oleks avalikud ja ma saaks olla KIDNLE, et mu tehtud valik ka sellisena kirja läheb.

E-hääletamine võiks olla mittesalajane. Kaoks ära ekre- ja varrolaste lõputu jant, et valimised on võltsitud. Kui e-hääletamine ära kaotatakse, siis ma valima ei viitsi minna.


(23-02-2024, 17:50 PM)tcumen Kirjutas:  Pigem eelistaks siiski mingit isikuvalimiste moodust ja sellist, mis ei piiraks hääleandmist mingi piirkonnaga, vaid terve riik olekski üks valimisringkond.

Absoluutselt nõus, Eestis võiks kehtida valimissüsteem: vali inimest, mitte erakonda nii riigikogu, KOV’i ja europarlamendi valimistel. Kui see isik, kes on osutunud valituks, ei lähe rahvast esindama misiganes põhjusel, siis temale antud hääled kaovad, mitte ei kandu kolmandale osapoolele, kelle poolt tegelikult elektoraat pole häält andnud. Seeläbi kaoksid ära peibutuspardid ja paremini pääseksid löögile üksikkandidaadid ehk astuksime sammu demokraatiale lähemale. Samuti peaks ära kaotama valimiskünnise nõude, mis hetkel soosib erakondi üksikkandidaatide ees. Loomulikult selline departeistamine läheks üle kivide ja kändude.
Samuti ei tohiks näiteks keskkonna- või rahandusminister olla mingi suvaline poliitik, vaid oma valdkonna tippspetsialist. Hea näitena võib siinkohal tuua Anne Sulling’u, kes liitus erakonnaga alles siis kui talle pakuti ministri kohta ja minu meelest sai ta ministri tööülesannetega hästi hakkama.
Samuti võiks vähendada Riigikogu liikmete arvu, osa rahvast on seal päris tundmatud tegelased, tunduvad lihtsalt kohatäitjad ja parteikäsu täitjad. Lisaks kaotada Riigikogu kuluhüvitised ja katuserahad.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

(23-02-2024, 19:47 PM)hendrik Kirjutas:  
(23-02-2024, 16:09 PM)v6sa Kirjutas:  Mul poleks midagi selle vastu, kui hääletused oleks avalikud ja ma saaks olla KIDNLE, et mu tehtud valik ka sellisena kirja läheb.

E-hääletamine võiks olla mittesalajane. Kaoks ära ekre- ja varrolaste lõputu jant, et valimised on võltsitud. Kui e-hääletamine ära kaotatakse, siis ma valima ei viitsi minna.


(23-02-2024, 17:50 PM)tcumen Kirjutas:  Pigem eelistaks siiski mingit isikuvalimiste moodust ja sellist, mis ei piiraks hääleandmist mingi piirkonnaga, vaid terve riik olekski üks valimisringkond.

Absoluutselt nõus, Eestis võiks kehtida valimissüsteem: vali inimest, mitte erakonda nii riigikogu, KOV’i ja europarlamendi valimistel. Kui see isik, kes on osutunud valituks, ei lähe rahvast esindama misiganes põhjusel, siis temale antud hääled kaovad, mitte ei kandu kolmandale osapoolele, kelle poolt tegelikult elektoraat pole häält andnud. Seeläbi kaoksid ära peibutuspardid ja paremini pääseksid löögile üksikkandidaadid ehk astuksime sammu demokraatiale lähemale. Samuti peaks ära kaotama valimiskünnise nõude, mis hetkel soosib erakondi üksikkandidaatide ees. Loomulikult selline departeistamine läheks üle kivide ja kändude.
Samuti ei tohiks näiteks keskkonna- või rahandusminister olla mingi suvaline poliitik, vaid oma valdkonna tippspetsialist. Hea näitena võib siinkohal tuua Anne Sulling’u, kes liitus erakonnaga alles siis kui talle pakuti ministri kohta ja minu meelest sai ta ministri tööülesannetega hästi hakkama.
Samuti võiks vähendada Riigikogu liikmete arvu, osa rahvast on seal päris tundmatud tegelased, tunduvad lihtsalt kohatäitjad ja parteikäsu täitjad. Lisaks kaotada Riigikogu kuluhüvitised ja katuserahad.
Kirjutan plaanile kahe käega alla.
Ainult et teoks ei saa selline plaan enne kui toimub riigipööre.
Selle teostamiseks on vaja nende enamust, kellele see tähendab koha ja tulu kaotust.
Ühesõnaga tavapärase valitsemise käigus on selle plaani teostumine mittekunagi.
Vasta

(23-02-2024, 20:08 PM)2715 Kirjutas:  Ainult et teoks ei saa selline plaan enne kui toimub riigipööre.

Arvan, et riigipööre pole selleks ilmtingimata vajalik. Piisab inimesest, kes loob eelmainitud teesidel põhineva erakonna, peab rangelt kinni antud lubadustest, ei muuda neid ja on äraostmatu. Küll need hääled siis ka tulevad. Minu tutvusringkonnas on äraostmatuid väga vähe: enamik seavad enda enese heaolu kõrgemale teistest. See tähendab, et kui pakutakse teatud ebaeetiliste või lausa –seaduslike otsuste eest nii palju meelehead, et selle eest saab rahulikult elupäevade lõpuni elada, siis enamik inimesi võtab selle pikemalt mõtlemata vastu. Seesugune inimloomus paljastub eelkõige siis kui isik on nurka surutud ehk tal on palju võita või kaotada. Kuid mis saab siis kui inimest pole võimalik rahaga ära osta? Sel juhul tulevad mängu teised mõjutusvahendid nagu kolamine isiku minevikus, perekonnaliikmete eludes, lähikonnas kuni tapmisähvarduseni välja. Seepärast enamik ausaid ja tõetruusid inimesi poliitikuks ei hakka: see töö oleks nende jaoks liiga närvesööv ja räpane. Eetiliselt korrektselt käituv poliitik on haruldus, ühena neist tooksin esile Marju Lauristin’i, kes pole minu teada kunagi kuluhüvitisi kasutanud, kuigi tal on olnud selleks korduvalt võimalus. Juba ainuüksi see räägib inimese kohta palju. Oleks vaid sedalaadi inimesi poliitikas rohkem.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

Neid plats puhtaks loosungiga erakondi on olnud piisavalt. Kõik need on vanade kalade poolt sujuvalt hõivatud või lihtsalt ära lahustatud. Millegi läbilükkamiseks on vaja esiteks koalitsioon teha ja teiseks saada 2/3 hääli riigikogus kuna jutt on põhiseaduse muutmisest. Seetõttu on ka see idealismist pungil jutuke sisuliselt väärtusetu. Natuke on ka seda lõhna, et riigikogu ei peaks palka saama. Seegi on proovitud ajaloos, siis saavad vastikud kapitalistid, kellel kannatab seal ilma palgata olla, tööinimeselt juba täiesti seaduslikult seitse nahka koorida.
Olen poliitikat ka seestpoolt näinud, vastik hakkas üsna ruttu, loobusin ise. See oli küll ammuuu, aga muutunud pole mitte miski. Rauatükid töökojas reeglina peavad oma sõna....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Euroliit ja sealsed vasakliberaalid saavad nüüd hambaid krigistama hakata  Smile
https://majandus.postimees.ee/7966769/ka...triautosid
Vasta

PlyVal, ma siin olen hambaid ristis hoidnud et mitte õli tulle vajada aga ei saa siiski ütlemata jätta. See on väga vale ülemine. Ma saan aru, et tagusid augurauaga kaarte masinale ütlemaks, mida tegema peab aga tänapäeva krüptograafia on loodud just selleks, et andmed jõuaks muutumatul kujul ühest punktist teise. 
Palun ära külva seda jama edasi, sest see lihtsalt on jama. Muu teks on parem lugeda, ainuot see osa jäta rahule.
Vasta

(24-02-2024, 18:11 PM)KertP Kirjutas:  Euroliit ja sealsed vasakliberaalid saavad nüüd hambaid krigistama hakata  Smile
https://majandus.postimees.ee/7966769/ka...triautosid
Kuna keskmine Mercedese kunde on kuskil 60 aastat vana ja ma ei ole isegi aastal 2030 veel lähedal sellele, siis loksutab see uudis mind umbes sama palju kui näiteks mingi kirstutootja oma seda teeks...

Igaks juhuks täiendus, et ennetada tarbetut solvumist - samamoodi nagu kadunukesel on kirstulaudade materjalist üsna ükskõik, kujutan ma täitsa elavalt ette, et ka minu elu viimane auto võiks olla uus Mercedes. Biolagunev juhtmestik ja päise päeva ajal keset plekki paljastuvad roosteaugud on juba selle lollaka probleem, kes selle raketi pärijate käest ära ostab.
Vasta

(24-02-2024, 22:21 PM)Jesper Kirjutas:  
(24-02-2024, 18:11 PM)KertP Kirjutas:  Euroliit ja sealsed vasakliberaalid saavad nüüd hambaid krigistama hakata  Smile
https://majandus.postimees.ee/7966769/ka...triautosid
Kuna keskmine Mercedese kunde on kuskil 60 aastat vana ja ma ei ole isegi aastal 2030 veel lähedal sellele, siis loksutab see uudis mind umbes sama palju kui näiteks mingi kirstutootja oma seda teeks...

Igaks juhuks täiendus, et ennetada tarbetut solvumist - samamoodi nagu kadunukesel on kirstulaudade materjalist üsna ükskõik, kujutan ma täitsa elavalt ette, et ka minu elu viimane auto võiks olla uus Mercedes. Biolagunev juhtmestik ja päise päeva ajal keset plekki paljastuvad roosteaugud on juba selle lollaka probleem, kes selle raketi pärijate käest ära ostab.
Kas seda konkreetset fakti on sobilik öelda või mitte, aga ka praegugi saab ühes riigis tutikana osta vana kerega Sprinterit. Kannab nimetust Classic ja toodetakse idanaabrite poolt. 
On küll soovunelm, aga tegelikult võiks Mercedes või keegi teinegi toota taas lihtsa tehnika ja ehitusega mudeleid. Kasvõi mingi piiratud koguses erimudelina. Ütlen seda sellepärast, kuna aastaid 15+ tagasi tänaval ilusat Mercedest ikka vaadati järgi, aga nüüd suht sama hall mass, nagu suvaline uus Toyota või Volkswagen. Lähen veidi teemast kõrvale, aga silma kinni pigistades saab selle liigitada DIY alla, mis mõnele võib abiks olla  Big Grin
Sprinterid 2006+ kerel võetakse küljeliistud ära ja aluspind tehakse roostest puhtaks, ning siis kivikaitsmega üle. See ei paista hiljem liistu alt välja, aga võib masina eluiga pikendada. Tagumise ratta ja stange vaheline koht kogub keresse vett sisse ja välja ei taha tulla. Auku sisse puurides voolab välja ämbritäis. Muidugi võib augu suuremaks puurida, teha roostetõrje ja kummist punn ette panna. Aegajalt saaks sealt august mingit roostetõrjet sisse puristada. Viimane muidugi võib hea või halb mõte olla, aga roostesõbraliku masinaga võib ju eksperimente teha.
Vasta

(24-02-2024, 23:27 PM)KertP Kirjutas:  Kas seda konkreetset fakti on sobilik öelda või mitte, aga ka praegugi saab ühes riigis tutikana osta vana kerega Sprinterit. Kannab nimetust Classic ja toodetakse idanaabrite poolt. 
On küll soovunelm, aga tegelikult võiks Mercedes või keegi teinegi toota taas lihtsa tehnika ja ehitusega mudeleid. Kasvõi mingi piiratud koguses erimudelina. Ütlen seda sellepärast, kuna aastaid 15+ tagasi tänaval ilusat Mercedest ikka vaadati järgi, aga nüüd suht sama hall mass, nagu suvaline uus Toyota või Volkswagen. Lähen veidi teemast kõrvale, aga silma kinni pigistades saab selle liigitada DIY alla, mis mõnele võib abiks olla  Big Grin
Sprinterid 2006+ kerel võetakse küljeliistud ära ja aluspind tehakse roostest puhtaks, ning siis kivikaitsmega üle. See ei paista hiljem liistu alt välja, aga võib masina eluiga pikendada. Tagumise ratta ja stange vaheline koht kogub keresse vett sisse ja välja ei taha tulla. Auku sisse puurides voolab välja ämbritäis. Muidugi võib augu suuremaks puurida, teha roostetõrje ja kummist punn ette panna. Aegajalt saaks sealt august mingit roostetõrjet sisse puristada. Viimane muidugi võib hea või halb mõte olla, aga roostesõbraliku masinaga võib ju eksperimente teha.
Ma tean seda tunnet, et lihtsaid autosid enam ei tehta...
Ilmselt ikka tehakse aga meil ei müüda neid.
Praegu hetkel linki ei leia aga BMW on teinud I ja II põlve X3 Deutsche Posti tellimusel kus on konsoolis pliidinupud, aknad vändaga ja 2 liitrine manuaalkastiga diiselmootor.
Müüdi neid Saksa portaalis aga no enam ei leia...
Sai ka E53 kerega X5 tellida 3 liitrise diisliga kuuese manuaaliga ja tagaakendel vändad ning konsoolis pliidinupud.
Tuttav ostis sellise Austriast avariilise, tegi korda ja senini sõidab ning naeratab.
Seal lihtsalt pole asju mis katki lähevad.
Kaasajal vist kõige lihtsam auto mida saab osta on Ineos Grenadier BMW kolmese diisliga.
Tegu on päris metallist autoga kus kõik elektroonika peale mootori saab välja lülitada ja sõita nagu vanasti sõideti, kus on juht ja auto.
Vasta

Asi väga lihtne, Mercedes ja teised firmad toodavad selliseid autosid, nagu uue auto ostja soovib. Teise, kolmanda ja kaheksanda omaniku mured ei ole nende probleem enam.
Vasta

Super skeemimees hakkab jälle peale. 
https://arileht.delfi.ee/artikkel/120272...a-outamist

Huvitav küll miks skeemitatakse?
Vasta

(25-02-2024, 18:16 PM)hobiautod Kirjutas:  Huvitav küll miks skeemitatakse?

Sest see on inimloomuses - juba talupojad lasid mõisa köiel lohiseda ja ega see mentaliteet pole tänasel päeval muutunud. Kui riik laseb end tüssata, siis riik ise on loll. Härra Võrklaev üritab nüüd nende tüssajate persed lohku tõmmata ja õigesti teeb.

Ise mulle ei meeldi isikud, kes ostavad erakasutusse asju ettevõtte raha eest ja veel käibemaksuvabalt. Mõned ostjad on nii kuraasi täis, et kui müüja pole nõus käibemaksupettuses osalema, siis nad ütlevad, et lähevad konkurendi juurde, kes on nõus. Kuhu selline mentaliteet meid lõpuks viib? Loomulikult uute maksude kehtestamiseni ja olemasolevate tõstmiseni.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne