Belarus traktorid.
(30-09-2017, 20:10 PM)52mees Kirjutas: ...
aga ei saa ma ta toimest ikka aru, et mille jaoks seda vaja on. 

Võta lahti suvaline eestikeelne traktoriraamat ja loe: seal seletatakse hüdrosüsteemi tööpõhimõte kenasti ära, muu hulgas ka surveklapi ülesanne ja toimimine. Vihjeks: kui see ei sulgu, siis töörõhku ei teki.
Vasta
Võtsin klapi lahti ja panin sinna kuuli sisse. Sellega hakkas tõstma, kuid haakeriista ei tõsta. Kuuliga surve küll tõusis, aga mitte piisavalt. Praegune otsus on see, et läheb uus jagaja ja kui see ei aita, siis ka pump.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
Mul oli korra see väike klapp kuidagi kinni jäänud mis silindri küljes on... Äkki seal midagi?
Vasta
Mõtled seda väikest pulka silindri tagaotsas?
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
See väike pulk jah. Oli kuidagi kinni kiilunud ja siis ei tõstnud.
Vasta
(02-10-2017, 13:47 PM)52mees Kirjutas: Võtsin klapi lahti ja panin sinna kuuli sisse. Sellega hakkas tõstma, kuid haakeriista ei tõsta. Kuuliga surve küll tõusis, aga mitte piisavalt. Praegune otsus on see, et läheb uus jagaja ja kui see ei aita, siis ka pump.

Ja kui see ka ei aita, siis uus traktor? Rolleyes

Kaitseklapi vedru on terve? Surveklappi pesale tõukav vedru on olemas? 

Kui enne töötas ja nüüd enam mitte, siis peab midagi ju katki olema. Või polegi korralikult töötanud?
Vasta
Nüüd minu mured lõppenud. Panin uue jagaja. Vana oli nii nagu oli, vana tükk ka juba ehk 40 aastat ja veel alguses oli KUN kopa all. Praegune uus tõstab roopsahka niiet ei saa arugi, vana ei tõstnud poolte pööretega ka nii kiiresti.
Aga jah, uue jagaja viimistluskvaliteet on küll s*tt. Need jagajasse minevad hoova kaitsekummid on po**uilt üle värvitud, samas jagaja ise jälle kohati värvimata. Lisaks need augud kuhu paned torud, mille all käivad vaskseibid. Seibide alune pind ka ära värvitud. Oleks siis ilusti, aga kus sellega. Suured värvi tilgad peal, no kuidas sa sellise pidama saad kui värvi ära ei lihvi. Pole küll vene toodang, vaid ukraina ehk hydrosila. Aga no võiks korralikumalt teha.
Üks küsimus ka, mis tekkis poes nähtud sildi põhjal: Mis on künnivõimendi? Oli kirjas et töötab koos sellega, aga kui võimendi puudub, teha tagasivool.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
Pead jah paremalt poolt jagajal punni ära keerama ja sealt aretama tagasivoolu paaki. Õli hakkab see jagaja lekkima rutem kui sa arvatagi oskad Big Grin, kõik poldid mis jagajal on võiks kohe üle pingutada.
Vasta
Ostsin ka mingi aeg Hydrosila jagaja. Need eriti ei kesta jah, paari nädalaga lekib juba. Lõpuks hullem, kui vana vene originaal. 
Siibrite tihedusest ei tasu rääkidagi.
Aga jah, ilma künniregulaatorita tuleb toruga tuua tagasivool paaki, muidu hakkab õli kuumutama.
Pilt ka selle toru väljavõtu kohta.
   
Hydroscandis suht hea hinnaga saada Bulgaaria jagajaid.Maksab analoog küll natuke üle kahe korra rohkem, aga kestab ka.
Vasta
Eks see näha ole kui kaua vastu peab. Masinal töötunde aastas tuleb enam vähem 30-35.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
(03-10-2017, 20:52 PM)52mees Kirjutas: ...
Üks küsimus ka, mis tekkis poes nähtud sildi põhjal: Mis on künnivõimendi? Oli kirjas et töötab koos sellega, aga kui võimendi puudub, teha tagasivool.


Nii nimetavad asjatundmatud ärikad positsioonregulaatorit. Vahel ka hüdrokoormurit, kuigi see ei ole päris korrektne. Jälle - suvalises russi käsitsevas raamatus kirjas... Rolleyes

Hea, et asja korda said. Jälgi, mida Su jagur teeb - mõni neist isegi jääb tööle. Cool
Vasta
Jäi muud otsides silma russi rippsüsteemi mõõtudega pilt:
   
Vasta
Oskab keegi rääkida miskit D-242 mootorist.
Sai siin mingi aeg tagasi soetatud antud mootoriga kompressor. Põhimõtteliselt uus, 57 töötundi.
         

Plaan oli see mootor paigaldada MTZ-82 vana kulunud D-240 asemele. Väliselt tundub nagu sama.
Aga pool sauna naiste jutu tasemel mõned kodanikud räägivad, et ikka ei sobi see traktori jaoks. Pidi olema madalapöörde, niiöelda laevamootor. Väntvõll ilma tasakaaludeta. Ehk siis, kui kõrsurvepumbast pöördeid natuke juurde keerata, pidi väntvõll pooleks minema.
Samas, kas ongi reaalselt vaja üle 1800 neid pöördeid? Traktor hobikasutuses ja nagunii punn põhjas just temaga ei tööta.
Arvamused ja kokkupuuted vägagi oodatud.
Vasta
See moto sama mis E 302 peal. 1800 pööret ja vist 65 hp-d. Neid küll russale peale pandud. Ja peale keerata kannatab ka. Vaata hooratast. Kui on õhuke hooratas siis 82 väntvõlliga kui aga paks ehk 50 hooratas siis ka väntvõll 50 oma. Vähemalt E peal oli nii.
Aquila captas non muscas.
Vasta
(03-10-2017, 22:12 PM)meli666 Kirjutas: Ostsin ka mingi aeg Hydrosila jagaja. Need eriti ei kesta jah, paari nädalaga lekib juba. Lõpuks hullem, kui vana vene originaal. 
Siibrite tihedusest ei tasu rääkidagi.
Aga jah, ilma künniregulaatorita tuleb toruga tuua tagasivool paaki, muidu hakkab õli kuumutama.
Pilt ka selle toru väljavõtu kohta.

Hydroscandis suht hea hinnaga saada Bulgaaria jagajaid.Maksab analoog küll natuke üle kahe korra rohkem, aga kestab ka.

Kas sa saaksid pilti teha sellest torust ka sealkohast kus ta hüdropaaki tagasi voolab. Kas seda toru/voolikut müüakse originaalis või tuleb lasta teha kusagil vastavalt otste mõõdule.
Vasta
Seda lisatagasivoolu ei pea voolikuga panema.
Saab ka kanali puurida jagaja kaane alla kus on tagasivool.
Ilma hüdrokoormuseta jagajal ongi see kanal puuritud.
Vasta
Kuna masinad jäävad iga päevaga vanemaks, siis loomulikult tegivad põrandale õli tilgad. Seda ma muidugi pahaks ei pane, aga üks loik jäi küll mõistatuseks. Nimelt hakkas välja ajama esisilla reduktori juurest. Täpsemalt sealt, kus on reduktori ülemine ots ja selle nelja poldiga kinnituva krae vahelt. Ehk ajas täiesti ülevalt välja, mis oleks siis võimalik, kui rõngad puru. Aga nüüd võtke oma tagavaraks pandud mõistus ka appi sest see on küll loogika vastane juhus.
Nimelt seisis( loe: seisis, mitte ei liikunud) traka garaazis 4 päeva ja hakkas sealt õli välja ajama. Vaevalt õli mööda reduktori seina ise ülesse ronib. Minul jäi see küll mõistatuseks , kuidas ta sealt ise välja pugema hakkas. Künniajal oli kõik kuiv.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
Õli ronib üles kui vesi talle alla ruumi ei jäta.
Vasta
Nurkülekande koonusrulllaagrid vajavad reguleerimist. CK tihendi ära nämmutanud ja nüüd keskelt difrikarbist õli vajub külgülekannetesse ja sealt ajab üle.
Vasta
Huvitav see et õli igalpool normis ja vett ka ei tundunud olema sest õli ilus, puhas.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: audimees86, autojuht, 2 külali(st)ne