automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uunikute 10. Talveralli 2011, LÕPPTULEMUSED
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Supile tuleks kindlast vaevalt ma enam sinna lähiajal satuksin ja pealegi ähvardati see teemaja kinni panna mingite totakate seduste pärast. Seega +6 .

Aga muidu väike funclub ka olemas...
http://www.facebook.com/group.php?gid=109670302384125
Ettepanek pühapäevase söömise suhtes põnev, plaan liituda.
Tere-tore.

Hakkan pühapäevast lõunat Tsäimajas korraldama. Loodame, et läbirääkimised õnnestuvad. Mõelge ka Saatse muuseumi külastamisele. Värskast sinna ja tagasi on ca + 30km (sealt omakorda Vene piirini üks kilomeeter). Selle võiks huvilistele ära korraldada enne lõunasööki. Siis saaks kõik enam-vähem normaalsel aja lõpuks koju ka.
Muidugi mul on mõtteid veel aga see kõik võib rajuks kätte minna...


Lugupidamisega,


Ida Limusiin
Amigos !Viva la Rallye de los Coches Antiguos!
Revolucion CUBANA!


[Pilt: sg-talverally%20de%20cuba%20-1.jpg]

Nüüd siis on tibakenegi selgust saabunud totaalselt selgusetusse olukorda. Võib öelda, et "meie mehed Havannast" on pikast komandeeringust tagasi saabunud.
Kohapealne elu on raske ja märkimisväärne vanatehnikaüritus - sisuliselt nonstop.
(s.h. 1L havana clubi massab ca60krooni - ja ca 60% liiklevatest autodest on 40-50-test aastatest).

Revolutsionäärid heidavad seega antud hetkel üles loosungid,
ning annavad teada, et El Commandante isiklikult on saatnud oma parimad võitlejad, et osaleda X Uunikute Talverallyl.


Sõiduk on Castro eriteenistuse garaazhides valminud ning teele pandud vaba eesti poole.
Mis sealt täpsemalt sealt saabub - ei oska veel me isegi identifitseerida, kas oskab seda ARK
- eks näis; kuid võidukas seltsimehelik osalemine on plaani pandud.
Kas saabuval sõidukil on sarnasusi sellistest allpoolt näidatud tänavapildi sõidukitest - kes seda teab. Aga selge et Cuba Nationale eriteenistused nalja ei mõista.

[Pilt: sg-talverally%20de%20cuba%20-2.jpg]
(27-12-2010, 21:54 PM)idalimusiin Kirjutas: [ -> ]Tere-tore.

Hakkan pühapäevast lõunat Tsäimajas korraldama. Loodame, et läbirääkimised õnnestuvad.
Muidugi mul on mõtteid veel aga see kõik võib rajuks kätte minna...

Ehk lihtsamalt öeldes neile, kes ei ole siiani elus kordagi setomaale "sattunud" ja sinna mitmeks päevaks "tahtmatult" jäänud: võtke kohe reede kõrval vabaks ka esmaspäev... on kohe kindlasti õigem Big Grin Värskaga on see "õnnetus", et sealt tuleb lahkuda kas otsekohe (nagu me teeme rada tehes Big Grin ehk kihutame kohe tagasi lõunasöögipaika ööbima) või varuda kohe julgelt üks lisapäev. Tavaliselt need asjad, mille kohta öeldakse "võib", Värskas täpselt nii ka lähevad...
Tegin eraldi teema pühapäevase lõuna kohta. Soovijatel palume lahkesti registreeruda.

Lugupidamisega,


Ida Limusiin
Nagu tähele panete, on teema pealkirjas "muudatus". See on seotud võiduajamise mõlemate klasside raja lõpliku "valmimisega" ja kogu ettevalmsituse finišisirgele jõudmisega. Numbrikleepsud on juba trükki saadetud, käib Legendide peenhäälestus ja siis lähevad needki trükki. Kõik lisakatsete toimumised on kokku lepitud, ainult ühe Legendi kantud mahus ja kujul toimumine on selgusetu kuid see puudutab VAID "sportlaseid", keda on õnneks vähem.

Seega paneme osalustasude maksmise VIIMASEKS KUUPÄEVAKS 18.veebruar 2011! Tahaks, et nädal varem on asi lõplikult selge nii meile kui toitlustajatele ja saaks täpse stardinimekirja üles panna. Asun kohe kirjutama ka mõlemate klasside Juhendeid aga Turistidele ei muutu peaaegu midagi peale Ristõna tähemärkide arvu. "Sportlastele" tuleb eraldi Juhend koos tehnilistega (miso n ju sierra-teemas jämedaste juba lahti kirjutatud)

Aga nüüd sellest, mis jämedalt kuu aja pärast ees ootab. Kui nüüd peab täpselt sarnast ilma koos sarnaste teeoludega, ootab roolikeerajaid ja sturmane eest päris tõsine tööpäev! Kui aus olla, siis terve rada jutiga ja tempoga läbides (praegu vara pime ehk rada kontrollides tuleb vähemalt "spordi" tempos lasta) võtab õhtuks omajagu võhmale küll.

Põhiklass Turist: Rada 393 km, 33 KP'd, 3 lisakatset, lõunasöögi aeg 45 minutit (ehk tuleb isuga sisse lahmida!), keskmine kiirus 45,8 km/h, mis on täiesti mõnusalt rahulik kulgemine. On natuke aega ringi vaadata, natuke aega "ära eksida", aega KIIREMAD MÖÖDA LASTA jne. Lisakatsed lühikesed ja 110% ohutud. Kõik 7 lõiku AKP'de vahel kuni Sanakani välja sisaldavad KP'sid ja on regulaarsus. Nagu ikka, siis kogu tulemuste aluseks ongi Ristsõna ja Talveralli Põhiküsimuse absoluutselt ÕIGE lahend. Vajalik täpsus AKP'desse jõudmiseks ikka pluss/miinus 1 minut.

[attachment=34996]

Esimesena stardivad varahommikul 4X4-, raske- ja mahutav tehnika koos kolme külmetajaga. Nende järel alles kergjõuvankrid Korraldaja suva (või kogemuse?) põhjal "aeglasemast kiiremaks". Paar minutit pausi Stardis ja 9:45 stardivad...

klassid Sport2 ja Sport.
Nende rada on 410 km pikk ja sisaldab 7 LK'd. Lõunasöögiks ja hooldamiseks 1 tund, et Turistid saaks eest kaugemale minna. Keskmine kiirus 50,6 km/h.
Lisakatsetest "kergelt" kiiruslikud ehk regulaarsuskatsed suletud radadel 2 ja neile lisaks kuni 50 km pikk täpsuslõik. "Kergelt" tähendab seda, et kaks või enam ringi tuleb sõita täpselt sama ajaga kui esimene ring ja mahtuda ikkagi ka "target time" sisse. Ehk mõistlik kiirus koos täpsusega ja katse tulemuse annab "viga" ehk eksimine iseenda esimese ringi ajast. Klassika vanaautorallidel kogu ilmas, mis ei tähenda "molutamist"
4 kiiruslikku LK'd on siis kõik ka suletud radadel, Turistidest pikemad aga seal saab hästi natuke ennast ka välja elada seda viimast kümnendikku taga ajades.
Täpsuslõik: rahvarallideltki tuntud absoluutne vanaautorallide klassika, kus teadmata lõpuga katsel tuleb sekundi pealt õiges ajas püsida. Meie teeme täpsuseks +/- 10 täissekundit = 1 karistuspunkt. (rahvarallidel on olnud +/- 1 täissekund = 0,3 sek katseaega ehk näiteks 5 sekki kiiremini annab katse tulemuseks 1,5 sekundit ehk 0:01,5). Kuna meil on rahvaralliga võrreldes oluliselt pikemad vahemaad nii kogu rallil kui ka täpsuslõigul, siis selle võrra on ka eksimise ruum suurem. Samas AKP'desse jõudmise täpsus "vaid" +1 minut ja "sportlastel" tuleb ikka ise AKP kohtunikule Ajakaart ulatada õigel ajal.
7 lõiku, millest siis 6 on regulaarsus ja viimane pimedas Sanakani läbimine.
Kaardilugejatel "must be" varustus stopper, kell, kalkulaator, pea(kaardi)lamp, pastaks, kiire aegade arvutamise võime jne. Ehk mõlemal on autos tööd hommikust õhtuni.


[attachment=35003]
Nii, numbrimärgid olemas. Avastasin, et kogemata jätsin Spordi juhendi üles panemata, see ka nüüd parandatud kujul olemas. Seega teisipäeval teeme esimese jagamise. Soovitan kaugeltnurgameestel mõelda, kuidas nemad omad varem kätte saaks. Aga enne ei anna, kui asjad laekunud.
tere. kõik tundub põnev! selline küss aga et kas kellelgi on gaz 24-10nele kalpisääre juhtpukse. 8tk. volga pood on abitu kuidagi viimased 2 kuud.. ja juba peaks varsti ju joonele paigutama. tänan ette!!
hanno
5233391
Mul tutikas plokikaas olemas.
Sportklassi tehnilisi tingimusi lugedes tekkis küsimus, et kui masinal puuduvad rihmad ja istmetel peatoed, aga kuna päkapikud tõid 3-punkti traksid, siis kui vale neid on panna madala seljatoega pingile?
Kuna auto valmimine, tsiteerides klassikuid, on 50:60, siis on selge, et korve, puure jne enne järgmise aasta rallit sisse ei saa. Tuleb kuidagi olemasolevate taburettidega hakkama saada.

Kuigi tegelesin terve eelmise nädala praktiliselt ainult tsikli remondiga, selgus ikkagi tõsisasi, et minu tsikkel õigeks ajaks tehniliselt korda ei saa. Puudu jääb nii ajast kui ka varuosadest. Järgmisel aastal kohtume!

Pauk
(31-01-2011, 09:57 AM)parmhot Kirjutas: [ -> ]Sportklassi tehnilisi tingimusi lugedes tekkis küsimus, et kui masinal puuduvad rihmad ja istmetel peatoed, aga kuna päkapikud tõid 3-punkti traksid, siis kui vale neid on panna madala seljatoega pingile?
Kuna auto valmimine, tsiteerides klassikuid, on 50:60, siis on selge, et korve, puure jne enne järgmise aasta rallit sisse ei saa. Tuleb kuidagi olemasolevate taburettidega hakkama saada.
Novott, see on nüüd keeruline otsustamise koht. Ajalooliselt ja klassikaliselt kunagi ammu, kui Sinu auto maailmas ka ralliradadel tegusid tegi, sõideti ju nii. Madal iste ja selleaegsed algelised traksid. Täna, aastal 2011 seda üldjoontes enam ei lubata... üldjoontes. Period F ja edasi on nüüd autod homologeeringuga ehk ka põhimõtteliselt ehitusaastaga alates 01.01.1962. Ehk KEELATUD see ei ole, kui Juhendiga pole teistmoodi öeldud.

FIA Appendix K:

5.15 Safety belts
5.15.1 All cars of Period F onwards with a roll bar must be equipped with 6-point harnesses conforming to Article 253.6 of the current Appendix J.
5.15.2 In the configuration of two shoulder straps and two abdominal straps there must be 2 fixing points to the body shell for the abdominal straps and two or possibly one fixing point(s), symmetrical in relation to the seat, for the shoulder straps. Safety belts shall not be modified.
5.15.3 For rallies, two belt cutters must be carried on board at all times. They must be easily accessible for the driver and co-driver when seated with their harnesses fastened.
5.16 Headrests
5.16.1 Obligatory for 3-litre F1 cars from Period IR and all single-seater cars from Period JR.
Recommended for all other cars ( Appendix J Article 259.14.4).
5.22 Seats
5.22.1 For cars in GTS and CT of Period F (1/1/1962) or later, if the original front seats are changed, this must be for seats of period specification or for a complete seat system for which the FIA homologation is valid. For other periods, these seats are recommended.
For cars in GT and T of Period F (1/1/1962) or later, if the original front seats are changed, this must be for a complete seat system for which the FIA homologation is valid. For other periods, these seats are recommended.


Meile korraldusel omamoodi eeskujuks olevad (kuigi need talvised rallid on vähem kordi toimunud ja on osavõtja"vaesemad" arvuliselt) arenenud Euroopa riikide vanaautode regulaarsusrallid - lõbusad väljasõidud looduskaunitesse piirkondadesse reguleerivad asju vastavale neile punktidele üldjoontes nii:
4.4.3. The car may be equipped with a roll over bar or cage.
4.4.4. The front seats may be replaced by competition seats, the rear seats may be removed.
4.4.7. All cars must be equipped with:
- Seat belts (except for vintage cars, but are strongly recommended),
Esimene numbrijagamine tehtud, mõned "tükid" sai ikka ära ka antud. Aga vähevõitu... Vähemalt üks kord veel, järgmine teisipäev samas kohas.

Kuid on üks palve ka: kes on ennast reganud aga juba täna teab, et Ta kindlasti ei osale, andke PALUN teada. Eks on tulnud siin nii mõnelegi ära öelda, sest hetkeseis oli "viimane piir". 120-130 vahel on ajakanalid ja plaanid tehtud aga klasside Sport stardiaeg sõltub paljuski Turistide koguhulgast. 15 minutit ehk 15 masinat on päris oluline ajavahe ehk läheb rajale 100 või 85 turisti ja nendele siis järele niipalju "sportlaseid", palju neid alles jääb. Hetkel veel klasside "Sport" Legende trükki ei saatnud, et saaks Ajagraafiku võimalikult realistlikult paika. Ei tahaks ju lihtsalt niisama üritust ka venitada aga see graafik ja reaalsed ajad on olulisede paari teise sündmusega kooskõlastumiseks.

Edit: kui nüüd keegi loobub osalemast aga tahaks kasvõi mälestuseks eelkvalifitseerumisest endale saada OMA numbrimärke (mõnel masinal on neid peal mitu ja võib olla on see omanikule oluline), siis nende hind on 3,25 öirot (ehk ~50 krooni). Ja see on nende täpne hind, mis on juba ära makstud kvaliteedis järgi andmata. Sest nagu ikka, pole eesmärk kasu teenida vaid lihtsalt mõnus üritus peale maksmata ära teha.
Tuletan meelde, et täna 08.02.2011 toimub 19:00-21:00 Rahumäel Alfredi pubis järjekordne numbrite jagamine. Lisaks jäänud 10 päeva osalustasude tasumiseni, paluks võimalusel kiirustada või mulle teada anda muudest plaanidest.
Ekipaaš nr. 103 teatab kahjuks loobumisest.Ettenägematud asjaolud.Pääseb "joone alt" keegi starti Toungue.
122. veo/buss 105 on sunnitud ka loobuma..
[attachment=35067]Fotomeenutus 2007 a. suvest
Kas on veel võimalik joone alt üles saada?
Peale pikka uimerdamist meeskonna kokkusaamisel sündis otsus ikka kaasa lüüa. Või(s)tlusvankriks ikka vana hea Latvija 2203, mis võibolla on sõidukeist talveralli teedel spidomeetrile enim km pealevuranud sõiduk, seekord rajal juba seitsmendat korda kulgeda.
Võistlusnumbriks ikka 246 võimalusel.
Võistkond "Metsaotid" 4 liikmeline: Väino Karu, Sirje Karu, Raul Karu, Kadri Karu
Taruvaras, kahjuks numbrit 246 seekord ei ole, ei lasknud niisama lambist trükkida. Aga asendad siis numbri all 105 lätlasega ameeriklast.
Hoi,

arvestades käesolevale inimpõlvele EV-s viimastel aastatel osaks saanud lumerohkust, tuli mul jälle ette üks püsivalt kummitav hajamõtteke. Nimelt on kunagi külma sõja parimatel päevadel ehitanud rootsi sõjaväe- ja volvo insenerid üheskoos ühe korraliku villise. Masinale pandi nimeks TP-21, a hüüdnimeks miskipärast hoopistükkis "sugga", mis peaks emist tähendama; aga peale korralik reas-6ne bena ja alla 4x4 sillad. Seest on masin, ...ee...., ütleme raudse välimusega.
(Sama nime kannab ka üks takso-volvo, a see on hoopis teine masin).

Siit küsimus - kas kellegil on sellise pillikesega mingeid kokkupuuteid, ja kui omal pole, ehk on mõni sõber v sõbra sõber, kel on? Kui nimet sõber räägib vaid rahvastevahelise suhtluse keeles, on veelgi parem, saab ainult asjast rääkida ning kui sõber on masinat suutnud ka ekspluateerida, täitsa super :-))

Ja ei, meil pole kavatsust sellega hakata sportklassis üles astuma, ikka turistiklassis ilma teha :-))
tänud, k

http://thecontinentalcat.wordpress.com/2...-steroids/


[quote='PlyVal64' pid='259125' dateline='1297170158']
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16