10-10-2010, 18:01 PM
10-10-2010, 19:58 PM
Motiveerimaks bussiehitamisega kiirustama, panen ennast ka kohe kirja
Nimi: Martti Suur
Auto: Chevy Van '78 (võib muutuda)
Klass: Turist
Autos: ?
Ööbivad: ?
Nimi: Martti Suur
Auto: Chevy Van '78 (võib muutuda)
Klass: Turist
Autos: ?
Ööbivad: ?
10-10-2010, 21:26 PM
Nimi Imre Tumm
turist
Zil 157 1960
autos 2
ööbib 2
Nimi Virge haljasmets
turist
MB300 SE 1985
autos 2
ööbib2
turist
Zil 157 1960
autos 2
ööbib 2
Nimi Virge haljasmets
turist
MB300 SE 1985
autos 2
ööbib2
10-10-2010, 23:45 PM
Ohsa krt, juba toimetavad.
Paneme siis igaks petteks ennast ka kirja.
Nimi: Grupp Seltsimehi
Klass: eeldatavasti turist.
Sõiduk: kes seda teab - see mis käima läheb.
Osalejaid: 2, joojaid-ööbijaid kaks.
Paneme siis igaks petteks ennast ka kirja.
Nimi: Grupp Seltsimehi
Klass: eeldatavasti turist.
Sõiduk: kes seda teab - see mis käima läheb.
Osalejaid: 2, joojaid-ööbijaid kaks.
11-10-2010, 01:54 AM
Nimi: Helitehnik
Klass: turist
auto: UAZ
ööbib:1
Klass: turist
auto: UAZ
ööbib:1
11-10-2010, 10:08 AM
Tere.
Ka meie osaleme 4 autoga
Kõik talverallitajad,trallitajad.
Autod RAF
Saab 96
Niva.
ei tea veel.
Ööbijaid 10.
Ka meie osaleme 4 autoga
Kõik talverallitajad,trallitajad.
Autod RAF
Saab 96
Niva.
ei tea veel.
Ööbijaid 10.
11-10-2010, 10:49 AM
Tere,
palun meid arvestada osalejate hulka
kasutaja - haarald
auto - MZMA 407/1959
klass - turist
osavõtjaid 2+?
ööbijaid 2+?
numbrisoov 11
pilt pärit Pille fotode galeriist
palun meid arvestada osalejate hulka
kasutaja - haarald
auto - MZMA 407/1959
klass - turist
osavõtjaid 2+?
ööbijaid 2+?
numbrisoov 11
pilt pärit Pille fotode galeriist
11-10-2010, 15:13 PM
Panen siis ka ennast kirja:
kasutaja - Myrka00
auto - Toyota Land Cruiser BJ 40 1976
klass - turist
osavõtjaid 5
ööbijaid 5
numbrisoov 40
kasutaja - Myrka00
auto - Toyota Land Cruiser BJ 40 1976
klass - turist
osavõtjaid 5
ööbijaid 5
numbrisoov 40
11-10-2010, 16:08 PM
Kuigi siin mõni detail vajab veel täpsustamist, palun siiski lisada turistiklassi ka üks matkabuss. Küllap stardi ajaks need detailid ka korda saab.
Kes: Priit Põhjakas
Millega: Hanomag-Henschel F46KA
Klass: turist
Palju masinas: 2
Mitu ööbib: 2
Number: 91 nagu ikka
Pilt ka
Kes: Priit Põhjakas
Millega: Hanomag-Henschel F46KA
Klass: turist
Palju masinas: 2
Mitu ööbib: 2
Number: 91 nagu ikka
Pilt ka
12-10-2010, 02:31 AM
Kuna ristsõna on minu jaoks liiga raske ülesanne, otsustan kord proovima ennast ja masinat sportklassis. Auto on tuntud rally-raid kangelane, legendaarne De Gaulle lemmik - Citroen DS. Usun, et tagaots saab sirgeks teha ja uued lambikesed paigutada
Siis:
kasutaja - Fantomas
auto - Citroen DS23efi 1973
klass - sport
osavõtjaid 2
ööbijaid 2
numbrisoov 23
In memory of Monte Carlo Rally, London - Sidney Rally & First Talveralli
[attachment=34468]
[attachment=34469]
[attachment=34470]
[attachment=34471]
Siis:
kasutaja - Fantomas
auto - Citroen DS23efi 1973
klass - sport
osavõtjaid 2
ööbijaid 2
numbrisoov 23
In memory of Monte Carlo Rally, London - Sidney Rally & First Talveralli
[attachment=34468]
[attachment=34469]
[attachment=34470]
[attachment=34471]
12-10-2010, 11:26 AM
Team Transistor palub ennast registreerida. Võimalusel palume numbrit 34.
Sõiduvahendiks Ford Transit 1980, turistiklass, liikmeid kokku 6, kõik ööbivad. Tiimijuht Joel Zernask.
Pilt viimasest talverallist (autori eeldataval lahkel loal):
Sõiduvahendiks Ford Transit 1980, turistiklass, liikmeid kokku 6, kõik ööbivad. Tiimijuht Joel Zernask.
Pilt viimasest talverallist (autori eeldataval lahkel loal):
12-10-2010, 14:14 PM
Annan end ka vabatahtlikult üles:
Nimi: Margus
Auto: Saab 96 ,1979 a., kui valmis jõuan teha( või Saab 90, 1985 a.)
Klass: Sport (Turist, teise valiku puhul)
Number: 70
Autos: 2
Ööbivad:2
Nimi: Margus
Auto: Saab 96 ,1979 a., kui valmis jõuan teha( või Saab 90, 1985 a.)
Klass: Sport (Turist, teise valiku puhul)
Number: 70
Autos: 2
Ööbivad:2
12-10-2010, 16:25 PM
Igaks juhuks kamraadide nõudmisel ka kirja ära.
Nimi: Priit & Co
Auto: BMW 518 e12 1980
Klass: Turist
Number: 518 näiteks?
Autos: 2-4?
Ööbivad: 2-4?
Auto sama, omanik vahetunud:
Nimi: Priit & Co
Auto: BMW 518 e12 1980
Klass: Turist
Number: 518 näiteks?
Autos: 2-4?
Ööbivad: 2-4?
Auto sama, omanik vahetunud:
12-10-2010, 21:16 PM
Risto Muhuklubist nr 64
Kas eelimse aasta http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/65383785 või Vaz pole veel teada
SPORT
osaleb 2
ööbib 2
Kas eelimse aasta http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/65383785 või Vaz pole veel teada
SPORT
osaleb 2
ööbib 2
13-10-2010, 09:28 AM
Nimi: Voldemar (Muhuklubist)
Auto: Vaz 21011 1978
Klass: Sport
Number: 62
Autos: 2
Ööbivad:2
Auto: Vaz 21011 1978
Klass: Sport
Number: 62
Autos: 2
Ööbivad:2
13-10-2010, 11:22 AM
Nonii, pisitasa hakkabki eelregamise asi lõpupoole kiskuma. Hetkeseisuga on 120 jõuvankrit kokku see ülemine valulävi, nendest kuni 25 sportklassides. Seega hetkel veel "vaba" 40 kohta, nendest 7 sportlastele ja 33 turistidele. Kuid kõik võib veel muutuda, selleks sai ka teema ja kogu orgunn nii varajasele väljakuulutamise ajale toodud. Kuid mingit laulupidu ikkagi tegema ei hakka ja Saaremaa Rally stradinimekirja pikkuse üle löömist eesmärgiks ei sea (lööme üle hoopis finiðeeriate arvu ja lõdvalt).
Arusaadavalt on ka mingid bronnid nii turistidele kui sportlastele, mida ma ei ole hetkel veel märkinud. Reaalselt koos nendega on sportklass juba koos, ei pääse me kuhugi Vilukata (ehk usutavalt mõlema Viluta), Carrecita, Henkkita, üldiselt ootan ka Kuusalu Autobaasi sporttiimi, kus kaarte segab väravast võetud mehaanik (peaks koolipapana ju arvutada oskama?) ja barankat rullib vana sportlane/uuniklane, usun ka valge kastiMosse jne. Siis ongi suures piires täpselt see kaader koos, kelle jaoks saigi sportklass välja kuulutatud. Peaaegu et eelmise ralli lõpus oleks ise võinud oma peaga mõeldes selle nimekirja üles riputada Paar kahtlast "turisti" on veel aga üldjoontes on kõik kombes.
Pisut kergitaks ka varju, mis siis saab toimuma sportlastele (turismirada tuleb raudselt vähemate lisakatsetega): hetke plaan 6 korralikku kiiruslikku lisakatset + ~300 km regulaarsussõitu, mis ei tohiks ka just kõige aeglasem tulla, +~ 70-100 km ülesõitu. Keskmine 50 aga keerukate mahapööretega ja ootamatutega. Päris kindlasti tuleb see kord teha kogu üritusele ehk kõigile mingi ~100 km "mõttetuid" teid lõunaajal ülesõitu, Võrtsu laiune riba on suures piires vaja kiiresti ja sujuvalt läbida. Seal vahel on siis lõunapaus, tankimised etc. Turistidele saab küll sinna vahele KP'sid pikkida ja neid pisut eksitada paunakestega aga sportlastel pole ju sel mõtet. Pigem juhtub hoopis see, et hommikul lähevad sportlased esimestena rajale ja turistid elavad kiiruskatsel neile kaasa ning õhtul on sportlased viimased, kes kohale jõuavad. Ehk ideed on head aga kas me pisikese seltskonnaga suudame selle ka teostada... loodame
Arusaadavalt on ka mingid bronnid nii turistidele kui sportlastele, mida ma ei ole hetkel veel märkinud. Reaalselt koos nendega on sportklass juba koos, ei pääse me kuhugi Vilukata (ehk usutavalt mõlema Viluta), Carrecita, Henkkita, üldiselt ootan ka Kuusalu Autobaasi sporttiimi, kus kaarte segab väravast võetud mehaanik (peaks koolipapana ju arvutada oskama?) ja barankat rullib vana sportlane/uuniklane, usun ka valge kastiMosse jne. Siis ongi suures piires täpselt see kaader koos, kelle jaoks saigi sportklass välja kuulutatud. Peaaegu et eelmise ralli lõpus oleks ise võinud oma peaga mõeldes selle nimekirja üles riputada Paar kahtlast "turisti" on veel aga üldjoontes on kõik kombes.
Pisut kergitaks ka varju, mis siis saab toimuma sportlastele (turismirada tuleb raudselt vähemate lisakatsetega): hetke plaan 6 korralikku kiiruslikku lisakatset + ~300 km regulaarsussõitu, mis ei tohiks ka just kõige aeglasem tulla, +~ 70-100 km ülesõitu. Keskmine 50 aga keerukate mahapööretega ja ootamatutega. Päris kindlasti tuleb see kord teha kogu üritusele ehk kõigile mingi ~100 km "mõttetuid" teid lõunaajal ülesõitu, Võrtsu laiune riba on suures piires vaja kiiresti ja sujuvalt läbida. Seal vahel on siis lõunapaus, tankimised etc. Turistidele saab küll sinna vahele KP'sid pikkida ja neid pisut eksitada paunakestega aga sportlastel pole ju sel mõtet. Pigem juhtub hoopis see, et hommikul lähevad sportlased esimestena rajale ja turistid elavad kiiruskatsel neile kaasa ning õhtul on sportlased viimased, kes kohale jõuavad. Ehk ideed on head aga kas me pisikese seltskonnaga suudame selle ka teostada... loodame
13-10-2010, 11:51 AM
(13-10-2010, 11:22 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]... ei pääse me kuhugi Vilukata (ehk usutavalt mõlema Viluta), ...
Isiklikult teatan, et see aasta rallil ei osale!
13-10-2010, 15:07 PM
tere. võimalusel osaleks siis kah.
auto gaz 24-10 (1990)
turistid
neli nägu
keegi ära vahepeal ilmselt ei lähe
[attachment=34775]
auto gaz 24-10 (1990)
turistid
neli nägu
keegi ära vahepeal ilmselt ei lähe
[attachment=34775]
13-10-2010, 15:11 PM
(13-10-2010, 11:22 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]...
Päris kindlasti tuleb see kord teha kogu üritusele ehk kõigile mingi ~100 km "mõttetuid" teid lõunaajal ülesõitu, Võrtsu laiune riba on suures piires vaja kiiresti ja sujuvalt läbida. Seal vahel on siis lõunapaus, tankimised etc.
...
Ei-ei Priit, optimistlik jutt oli see, et lõunane "ülesõit" on meil taotuslik. Tiimid saavad enne lõunat lihtsamal lõigul naha maha jahutada, siis kõhu täis süüa ja siis veidi veel leiba lusse lasta, seda juba autos edasi sõites. Sest pikaks õhtuks tuleb ju energiat koguda vahepeal
13-10-2010, 20:51 PM
Kes: Maku
Millega: Saab 99GL 1984
Klass: Turistid
Palju masinas: 2
Mitu ööbib: 2
Number: 99
Millega: Saab 99GL 1984
Klass: Turistid
Palju masinas: 2
Mitu ööbib: 2
Number: 99