20-10-2010, 09:49 AM
20-10-2010, 11:07 AM
Tervitus.
Loodetavasti sel korral jõuvankril Gaz-21 "Volga" 1969. Numbrisoov oleks 8. Seltsimehi autos 2, ööbimisi samuti 2. Setumaa teed on ka mõneti tuttavad ja meelepärased. Sõiduklass ilmselt turist.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin
Loodetavasti sel korral jõuvankril Gaz-21 "Volga" 1969. Numbrisoov oleks 8. Seltsimehi autos 2, ööbimisi samuti 2. Setumaa teed on ka mõneti tuttavad ja meelepärased. Sõiduklass ilmselt turist.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin
20-10-2010, 17:01 PM
(14-10-2010, 22:42 PM)NÕUKA3 Kirjutas: [ -> ]Sooviks ka ikka osaleda
kes: Nõuka3
auto: VAZ2103 - 1978
klass: turism
osavõtjaid: 2
ööbijaid: 2
numbrisoov: 27
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1932639
Sooviks osaleda küll aga seekord tuleks veits raskema aparaadiga ja jätaks lada koju lund koguma
Vahetaks ka tiiminime aga numbri jätaks sama.
Kes: VolGaz (Kaimar Sildam)
Auto: Volga GAZ 24 1979.a.
Klass: Turist
Osalejaid: 3
Ööbijaid: 3
Numbrisoov: 27
Pildi panen ka
20-10-2010, 17:26 PM
(19-10-2010, 22:18 PM)koterman Kirjutas: [ -> ]Kunagi Kevin Costner, mängides üht korralikku pätti, sõitis sellise pilli moodi noort lennukikandjat meenutavas maanteedelaevas. Lasi ühel kooliealisel jütsil veel katusel kihutada, vestles kaunite daamidega .... jne... a nagu justkui-lootustandvate-pättide puhul ikka lõppes kõik kõva paugutamise ja verega.
Siit ka küsimus - kas katusel sõitu ka saab proovida ja kuidas jääb paugutamisega (talveralli) finaalikaadrite ajal? ikkagi juubel!
no ühe kõva paugu võin välja lubada küll peaasi, et see lubadus meelst ära ei lähe.. küll aga katusel sõitmine jääb laenatud autu puhul väljapoole minu otsustusterritooriumi.
21-10-2010, 20:41 PM
1. Veiko Vilu
2. Moskvich 412 1974a.
3. Äkki põrutaks TURIST-i ?
4. Arutuid kihutajaid 2
5. Ei ööbi
Pilti ei lase minu arvuti millegipärast panna. Autole tuleb facelift, midagi tuunima ei hakka kui mootor enne laiali ei lähe. Tervet asja ei tohi tuunida. Normaalne tulemus pidi tuuningul olema 50% kütusekulu tõusu ja 17% võimsuse kadu.
http://villu157.planet.ee/unic/rally2010..._9764.html
2. Moskvich 412 1974a.
3. Äkki põrutaks TURIST-i ?
4. Arutuid kihutajaid 2
5. Ei ööbi
Pilti ei lase minu arvuti millegipärast panna. Autole tuleb facelift, midagi tuunima ei hakka kui mootor enne laiali ei lähe. Tervet asja ei tohi tuunida. Normaalne tulemus pidi tuuningul olema 50% kütusekulu tõusu ja 17% võimsuse kadu.
http://villu157.planet.ee/unic/rally2010..._9764.html
22-10-2010, 22:52 PM
Nimi: Raigo Võrno
Auto: UAZ 3303 vl 1990
Klass: Turist
Võistlusnumber - kui saaks, siis 86
Sõitjaid: 2
Ööbijaid: 2
Auto: UAZ 3303 vl 1990
Klass: Turist
Võistlusnumber - kui saaks, siis 86
Sõitjaid: 2
Ööbijaid: 2
23-10-2010, 00:02 AM
Kes: Ratbert
Millega: GAZ 69 aastast 1954
Klass: turist
Masinas: 3
Ööbib: 3
Numbrisoov: 69
Ennemuiste Nuias(?) ümber ehitatud, ennistatud 2010.
2009 oli:
2010 on:
Millega: GAZ 69 aastast 1954
Klass: turist
Masinas: 3
Ööbib: 3
Numbrisoov: 69
Ennemuiste Nuias(?) ümber ehitatud, ennistatud 2010.
2009 oli:
2010 on:
23-10-2010, 10:40 AM
Paluks korraldustoimkonnalt ka "lennuluba"
Team: Under Control Rally Team
Osaleb: Margus "Carrec" Künnap ja üks tegelane veel kõrvalistmel,
ehk siis 2, kui õieti arvutasin.
Jõuvanker: Moskvich AZLK 412 (FIA Homologatsioon 1970-1975)
Number: 13 nagu on juba aastatega tavaks saanud
Klass: Kähkusõidu klass, ehk siis sport (seekord)
Ööbijad: Ööbima esialgsete plaanide järgi ei jää, (võib muutuda)
Team: Under Control Rally Team
Osaleb: Margus "Carrec" Künnap ja üks tegelane veel kõrvalistmel,
ehk siis 2, kui õieti arvutasin.
Jõuvanker: Moskvich AZLK 412 (FIA Homologatsioon 1970-1975)
Number: 13 nagu on juba aastatega tavaks saanud
Klass: Kähkusõidu klass, ehk siis sport (seekord)
Ööbijad: Ööbima esialgsete plaanide järgi ei jää, (võib muutuda)
23-10-2010, 23:37 PM
Tere
Iga päevaga läheb minu masina hääl ja käitumine järjest kahtlasemaks.Tundub nagu midagi hakkaks kuskilt ära tulema või otsa saama. Suuremat ravi pole ka aega teha,masin kogu aeg liikumises.
Aga paneks ka nime kirja
Nimi: Indrek Elmi
Auto: AUDI COUPE 1981
Klass: Turist või sport (Pange sinna kuhu mahub. Pea asi, et osaleda saab.)
Sõitjaid: 2-3
Ööbijaid: 2-3
Numbriks sooviks 92 nagu ikka.
[attachment=34538]
Iga päevaga läheb minu masina hääl ja käitumine järjest kahtlasemaks.Tundub nagu midagi hakkaks kuskilt ära tulema või otsa saama. Suuremat ravi pole ka aega teha,masin kogu aeg liikumises.
Aga paneks ka nime kirja
Nimi: Indrek Elmi
Auto: AUDI COUPE 1981
Klass: Turist või sport (Pange sinna kuhu mahub. Pea asi, et osaleda saab.)
Sõitjaid: 2-3
Ööbijaid: 2-3
Numbriks sooviks 92 nagu ikka.
[attachment=34538]
24-10-2010, 13:46 PM
Rallivarustus.
Ei tea kas sellised seadmed ralliklassis lubatud on? või peab olema meh.trossiga käitatav?
http://www.donbarrow.co.uk/retrotrip_ret...eters.html
teaks, kas hakkab vaeva nägema.
Või keegi teab midagi muud soovitada?
Ei tea kas sellised seadmed ralliklassis lubatud on? või peab olema meh.trossiga käitatav?
http://www.donbarrow.co.uk/retrotrip_ret...eters.html
teaks, kas hakkab vaeva nägema.
Või keegi teab midagi muud soovitada?
24-10-2010, 14:42 PM
Üldine komme on see, et täiselektroonilised tripmeetrid on keelatud. Ehk need, kes vahemaid loevad autoelektroonikast otse ja ka GPS'id. Impulsse loevad tripmeetrid, mis on ka digitaalse tablooga, on lubatud. Odavaim selline on Eestis Terratrip1 Racingexperdist hinnaga 2210 eek + vidinad. Jalgratta spido on veel odavam ja neid on rahvarallurid palju kasutanud!
Muidugi on need Retrotripid veel ägedamad ja oluliselt odavamad kui Haldad. Või Brantzid, 70'te lõpu ja 80'te alguse masinatele õigemad, kui numbriketastega vanakesed. Midagi sarnast on plaan ka omaenda rallioopelisse panna. Iseendal on palju coolim tunne sõita.
Ja ka vana kaarti mittenäitav GPS ei ole "väga saatanast", saad vahemaad ja kiiruse kätte aga õiget feelingut pole.
Muidugi on need Retrotripid veel ägedamad ja oluliselt odavamad kui Haldad. Või Brantzid, 70'te lõpu ja 80'te alguse masinatele õigemad, kui numbriketastega vanakesed. Midagi sarnast on plaan ka omaenda rallioopelisse panna. Iseendal on palju coolim tunne sõita.
Ja ka vana kaarti mittenäitav GPS ei ole "väga saatanast", saad vahemaad ja kiiruse kätte aga õiget feelingut pole.
24-10-2010, 15:25 PM
Nimi: Ervin Karu
Auto: VAZ 2103 1975a.
Klass: Turist
Sõitjaid: 4
Ööbijaid: 4
Number: Võimalusel 75, kui ei, siis korraldaja vabal valikul.
Auto: VAZ 2103 1975a.
Klass: Turist
Sõitjaid: 4
Ööbijaid: 4
Number: Võimalusel 75, kui ei, siis korraldaja vabal valikul.
24-10-2010, 18:32 PM
(24-10-2010, 14:42 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Ja ka vana kaarti mittenäitav GPS ei ole "väga saatanast", saad vahemaad ja kiiruse kätte aga õiget feelingut pole.Ka see viimane lause tähendas, et spordis võib ka GPS-i põhilisi seadmeid kasutata või on need selles klassis ikka OUT?
24-10-2010, 19:00 PM
Nimi: Jaanus "zorten22" Pähn
Auto: VW Passat CL 1.6 1984
Klass: Otseloomulikult turist
Võistlusnumber: Kõik sobivad
Sõitjaid: 2
Ööbijaid: 0
Auto: VW Passat CL 1.6 1984
Klass: Otseloomulikult turist
Võistlusnumber: Kõik sobivad
Sõitjaid: 2
Ööbijaid: 0
24-10-2010, 20:04 PM
(24-10-2010, 18:32 PM)ruut Kirjutas: [ -> ]Võistlusjuhend alles koostamisel ja ka lubatud varustuse nimekiri kuid ainult numbrilisi andmeid edastav GPS jääb esimene kord lubatuks. Paljudel on aga alles eTrex vms mõnus vanakooli kõps? Mõnedel on randmepealsed spordi kell-kõpsud, äkki kellelgi ka ratta-kompuuter aga kui peaks neid ostma, on ju targem juba õige asi soetada. "Kollase klassiku" saab tõesti vaid 1300 tugriku eest aga kõik muu on juba oluliselt kallim.(24-10-2010, 14:42 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Ja ka vana kaarti mittenäitav GPS ei ole "väga saatanast", saad vahemaad ja kiiruse kätte aga õiget feelingut pole.Ka see viimane lause tähendas, et spordis võib ka GPS-i põhilisi seadmeid kasutata või on need selles klassis ikka OUT?
Keelatud saavad olema kõik kaarti kuvada suutvad graafilise ekraaniga seadmed k.a. uued GPS-seadet sisaldavad ja e-kaarte lugevad nuti-TELEFONID! Igatsugused apple, no-kia, htc, samsung jms tehnika. Kuidas kontrollida, eks see paistab. Esiteks ei ole ju ka see võiduajamine nüüd niiväga "mõisa peale" ehk eeldada tuleb härrasmehelikku ausust ja iseendal pole ka huvitav. Tavaline paberkaart on kaardilugejale piisav, kui suudad ennast "joonepeal hoida" ette ütlemaks kurve ja mahapöördeid.
24-10-2010, 20:50 PM
ei saa mina aru kuidas on võimaoik saada eelist kaarti kuvava GPS'iga, kui sul vaja ju legendi järgis sõita. Kas sii Tom-tom'i Tripmeter lisavidin kah keelatud, mis näitab vaid sama asja nagu korralik trippmeeter???
24-10-2010, 22:00 PM
(24-10-2010, 20:50 PM)Aibast Kirjutas: [ -> ]ei saa mina aru kuidas on võimaoik saada eelist kaarti kuvava GPS'iga, kui sul vaja ju legendi järgis sõita. Kas sii Tom-tom'i Tripmeter lisavidin kah keelatud, mis näitab vaid sama asja nagu korralik trippmeeter???See eelis tuleb välja, kui tuleb tempokalt sõita aga veel rohkem pimedas! Sul on ees legendiraamat ristmike jooniste ja meetritega. Kaardilugeja peab seda jälgima, ette vaatama, juhti juhendama ja ka paberkaardilt näpuga järge ajama. Mõlemal käed tööd täis.
Tänase kaardiplotteriga võid peaaegu et tuledeta sõita, kaardid ja seadmed on juba nii täpsed. Isegi kõige pisemad olematud teekesed on peal, kui legend on korraldajalt täpne, ei saa mõtlemise kohta tekkidagi. Elektroonika visualiseerib juhile kõik ette, hoia ainult peal.
24-10-2010, 22:06 PM
Muhuklubist veel üks kirja
Silver Eenma
Vaz 21011 1980
nr, suva
klassiks SPORT
autos 2
ööbib 2
Silver Eenma
Vaz 21011 1980
nr, suva
klassiks SPORT
autos 2
ööbib 2
25-10-2010, 07:34 AM
kui GPS sul "visualiseerib" ette trajektori siis võib sama öelda ka legendi kohta, et kõik vajalikud teed peal ja kurvid ristmikud ette antud, mis veelgi hullem oh õudust ka teepikkused on ette antud, see mida GPS EI ANNA. Minu arust ei anna GPS mitte mingisugust eelist, ainus mis ta antud formaadis teha saab on lugeda läbitud teekonna pikkust. Vahemaid pead lugema ju sama moodi, kurve järgima samuti. Kui sul GPS juhuslikult on näiteks näitamas kaarti, mida ta arvatavasti ei ole, siis vastavalt vahemaale näed sa ju ka oma silmadega maastikul samu kurve. Lõpuks otsustad ju ikka oma silmadega nähtava järgi kus ja millal ära keerata. Tähesõit sai sedalaadi asjaga sõidetud, ausalt, kaardist polnud seal grammigi kasu, ainus mis tegi, andis 100m täpsusega läbitud teekonda. Globaalne Positsioneerimis Süsteem pole mingi ime asi, mis sul peseb pesu, koorib kartuleid ja mõne mehe puhul ka sugutab naist... Sõitmise ja navigeerimise tööd peavad ikka inimesed ära tegema.
Näiteks sedalaadi viguri kasutamine peaks olema täitsa lubatud. Kui mul Tom Tom olemas on miks peaks lisa finantsi kulutama selleks, et osta sama tööd tegev mehhaaniline jubin.
Trippmaster tarkvara Tom Tomile
Näiteks sedalaadi viguri kasutamine peaks olema täitsa lubatud. Kui mul Tom Tom olemas on miks peaks lisa finantsi kulutama selleks, et osta sama tööd tegev mehhaaniline jubin.
Trippmaster tarkvara Tom Tomile
25-10-2010, 08:27 AM
(25-10-2010, 07:34 AM)Aibast Kirjutas: [ -> ]Kui sul GPS juhuslikult on näiteks näitamas kaarti, ..., siis vastavalt vahemaale näedsa ju ka oma silmadega maastikul samu kurve. Lõpuks otsustad ju ikka oma silmadega nähtava järgi kus ja millal ära keerataGPS näitab palju avaramat "pilti", kui legend. Näiteks kaardilugejal tekib kõhklus, et kas keerata nähtavast teeotsast, või mitte, kuigi tema arvutus näitab, et teeots on 100m kaugusel. GPS kaardiga näed sa ära, et 100m pärast enam pole mingit teeotsa ja teed selle baasil oma otsuse. Legendi järgi sõitja teeb 300m pärast kannaka ja sõidab tagasi.