Täna vaatasin natuke ajas tagasi, täpselt 20 kuud tagasi sai see isend soetatud, ehk siis 5 okt. 2017. Neli kuud hiljem sai alustatud auto molekulideks lahti võtmisega ja kuu aega hiljem algasid keevitus tööd, mis kestsid 15 kuud, mõningate vaheaegadega. Täna siis saab täie kindlusega väita - auto on valmis maalritöödeks. Viimane kuu läks praktiliselt parema esinurga taastamisele. Nagu siin eelnevalt mitu korda mainitud oli isend sinna küllaltki arvestava paugu saanud. Plekksepp oli püsti hädas selle nurga ideaalseks saamisega. Aga lõpp hea, kõik hea. Uksed käivad hästi, jooned ja vahed on kõik ideaalselt paigas aga mida ei ole, see on pahteldaja/värvija. Selle auto pikkus/laius ehmatab ikka ära. Ksf-se Wagoneeriga sai isendit inspekteeritud, pidi olema nagu 4-5 Lada värvimine. Eks see annab ettekujutuse auto suurusest 2.05 X 6.30 meetrit. Mõni pilt ka eelmise kuu tegemistest, mida muidugi praktiliselt märgata pole. Reedel ajame isendi Tartu garaazist välja ja algab kodu sõit aga enne seda teeme õues pildiseerija ja eks midagi jõuab ka siia.
[
attachment=75985]
[
attachment=75986]
[
attachment=75987]
[
attachment=75988]
[
attachment=75989]
[
attachment=75990]
[
attachment=75991]
[
attachment=75992]
[
attachment=75993]
Täna siis jõudis ZIL koju.
[
attachment=76035]
[
attachment=76036]
[
attachment=76037]
[
attachment=76038]
Julgen arvata, et pool tööd tehtud. Et see asi nii kulukaks ja raskeks osutus, ei oleks ka kõige halvemas unenäos ette näha.
Mis saab edasi? Ei tea. Eks tuleb nüüd värvimisega vaadata. Midagi kindlat veel ei ole kokku lepitud aga küll saab.
Pärast Jaanipäeva sai ZIL sõidutatud Karksi Nuia, kus siis algasid pahteldus ja värvimistööd. Seal olemas uus suur värvikamber, nii, et ei peaks pool autot välja jääma.
Muidugi suur tänu kaasfoorumlasele Wagoneer, kes ka lubas mõistliku hinnaga auto ette võtta aga kahjuks on ta väga hõivatud, mis oleks sundinud mind tööde algusega sügiseni ootama. See eeldanuks töö valmimist juba uuel aastal, mis mind päris ei rahuldanud.
[
attachment=76410]
[
attachment=76411]
[
attachment=76412]
[
attachment=76413]
Isiklikult jätaks selliseks nagu viimasel pildil
Väga tubli töö!
Kuigi kaasfoorumlane Siimik jätaks auto metallikarva, siis endale sellist luksust
lubada ei saa ja asjaga tuleb edasi tegeleda. Kuu aega saab selle nädalaga täis ja vähemalt kuu läheb veel. Mõni pilt ka hetkeseisust.
[
attachment=76709]
[
attachment=76710]
[
attachment=76711]
[
attachment=76712]
No mitte ei saa aru, kuidas need tagurpidi saavad. Koputage pildile, siis ärkavad üles.
(04-07-2019, 19:46 PM)siimik Kirjutas: [ -> ]Isiklikult jätaks selliseks nagu viimasel pildil
Väga tubli töö!
Et siis nagu ZIL rat-rod? Maailmas unikaalne oleks see küll, aga vana Lihhatšov keeraks hauas teise külje, kui teada saaks
.
(18-07-2019, 18:15 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]No mitte ei saa aru, kuidas need tagurpidi saavad. Koputage pildile, siis ärkavad üles.
Näritud õunaga tehtud pildid? Need kirjutavad pildi pööramise parameetrid teise kohta ja iga tarkvara (foorumid, sisuhaldus) ei taipa sealt lugeda ja näitavad pilti omamoodi.
Tehase viimistluskvaliteet vist originaalsuse võtmes ei luba, a muidu oleks see asjandus igati apetiitne sellises "klaverilaki" viimistluses. Vanasti vist saadi tuhande kihi nitrovärvi ja väsimatu poleerimisega, tänapäevased materjalid tiba sõbralikumad.
Ma pole päris kindel, kas on sama, aga veider tulekaitse paistab:
(26-07-2019, 12:32 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Ma pole päris kindel, kas on sama, aga veider tulekaitse paistab:
Paistab, et Tallinnas tehtud pilt, kui mälu ei peta, siis sm Vaino vahib ka vastu. Kuskil oli kirjas, et spetsiaalselt sm. Gorbatsovi jaoks toodi Tallinna kaks ZIL 41047-t. Suurem vahe ongi esi ja tagatuledes, mida kahjuks pole näha. Muus osas olid kõik Zillid alates 115/4104 kuni 41047-ni kõik identsed.
Taatidel kõigil samad mantlid, positsiooni erinevus tuleb mütsidest.....
(26-07-2019, 15:14 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Paistab, et Tallinnas tehtud pilt, ...
Ilma et see nüüd antud teemale oluliselt juurde annaks, aga koht peaks olema
see
Delfi kaardi ajalooliste vaadete kihist leitud.
Mitu kihti värvi on plaanitud?
(27-07-2019, 14:57 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Mitu kihti värvi on plaanitud?
5+ vähemalt, selgub töö käigus.
Värvitööd on viimases staadiumis. Esmaspäeval kutsuti autole järgi, siis teen ka pilte. Mõned pisividinad vajavad veel korrastamist, aga üldiselt peaks kõik enam-vähem kokkupanekuks valmis olema. Ah jaa kroomdetailidega pole saanud veel tegeleda ja mootorile pole veel ekraniseeritud süüdet ka peale pandud. Mõni pilt ka tsingitud mootori detailidest ja õhupuhasti saab ka uue kuue.
[
attachment=77224]
[
attachment=77225]
Järgmisel pildil veel üks suuremaid probleeme. Katkine esimene parem suunatule korpus. Automaailmast seda vist saada ei õnnestu.
[
attachment=77226]
[
attachment=77227]
[
attachment=77228]
ma millegi pärast olen kahtlaseks teemaks pidanud igasugu asjade liivapritsimist kus midagi liigub. mootorid, diffrid, rummud, käigukastid jne. liivapritsides läheb liiv igale poole kuhu sa seda ei taha, isegi kui on korralikult kinni kaetud. Samas vb eksin.