mis uunikumi veljega tegu? -
ardo555 - 06-04-2014
sooviks abi tuvastada velje järgi auto mark.
5polti auguga. mingeid märke lähemalt vaatusel ei avastanud
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
Aspelund - 06-04-2014
Ford-A, Gaz-A. 45 mm suurtükk
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
ardo555 - 06-04-2014
ford A oma see ei ole võrdlesin.polti auke 5 aga erinevates kohtades
![[Pilt: FordA_30b_varbuse05.jpg]](http://eag.vanatehnika.ee/a-am/FordA_30b_varbuse05.jpg)
gaz A sama lugu
![[Pilt: is_gaz-a%20(02).jpg]](http://walkarounds.airforce.ru/auto/rus/gaz-a/is_gaz-a%20(02).jpg)
45 mm suurtükk oma ka ei ole. kuna teisepool on trummelpidur
leitsin netist pilti aga teksti mis auto see on seal ei olnud suht taoline on see
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
indreksirk - 07-04-2014
Keevitatud kodarad viitavad Fordile. Või GAZ. Mis puutub sellesse, kas rattamutrid on ilukilbi all või kõrval, siis erinevatel aastakäikudel oligi erinev stiil. Ma ei tea, kas allolev leht pretendeerib absoluutsele tõele, kuid Fordi kodarrattad muutusidki läbi aastate.
http://www.hotrodders.com/forum/early-ford-wire-wheel-tech-90834.html
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
MeelisV - 07-04-2014
meil vedelevad metsa all sellised vigurid mis pidid olema `36 a. Ford Eifeli omad. igaljuhul tundub et läbimõõdud on erinevad ehk kodarate pikkused on erinevad võrreldes esimese pildiga siin teemas kuid samas muu olemus on väga sarnane.
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
dad - 07-04-2014
Ford V8 vanem mudel.
Dad.
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
ardo555 - 20-04-2014
see jah juba mingi teise margi omad.ma huvi pärast mõõtsin polti augu ära on 5x130vist ja kesk auk oli 90 kanti
aga sain teada et see peaks olema Dkw cabrio velg
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
kass - 20-04-2014
(20-04-2014, 18:36 PM)ardo555 Kirjutas: see jah juba mingi teise margi omad.ma huvi pärast mõõtsin polti augu ära on 5x130vist ja kesk auk oli 90 kanti
aga sain teada et see peaks olema Dkw cabrio velg
Ah et peaks olema DKW Kabrioleti velg! Aga miks ta siis ei ole, kas Sa seda ka kusagilt teada saaksid?
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
ardo555 - 27-04-2014
nii palju kui mulle on laekunud infot siis on tegu DKW F7 Front-Luxus
saaks teada velje polti valemid ja piduri rummu teameetri siis saab selgeks kah kas on ikka dkw oma.ning mult on küsitud hinda juba. palju on väärt dkw velg?
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
dad - 27-04-2014
(27-04-2014, 11:59 AM)ardo555 Kirjutas: nii palju kui mulle on laekunud infot siis on tegu DKW F7 Front-Luxus
saaks teada velje polti valemid ja piduri rummu teameetri siis saab selgeks kah kas on ikka dkw oma.ning mult on küsitud hinda juba. palju on väärt dkw velg?
No kui sa nii väidad, et DKW ja kohe eff seitse siis jäägu nii ... eks hind on ka sinna moljooni kanti .... üliharuldane ju ... eriti kui sellised "tõukaveel" eff V alla panna ...
Dad.
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
Habu - 27-04-2014
Hinna arvutamise retsept on lihtne.
PANE NÜÜD TÄHELE
1.Kaalud ratta ära.
2.Vaatad metallikokkuostu hinna ja korrutad kahega.
Ja ongi müügi summa käes.
2x parem hind kui muidu suudad saada.
Neid "ebays maksab kümme milli" mehi on nähtud küll.
Sellised vennikesed müüvad pool aastat oma sodi kuskil kohalikus foorumis utoopilise hinnaga, siis solvuvad ja viskavad asjad vanarauda.
Tahad teada ka "ebay miljonite" retsepti?
Vähemalt kaks keelt peale meie emakeele + 10 aastat tööd ja kauplemist+ isiklik kollektsioon mis on piisavalt arvestatav et tekiks ka teistel kogujatel sinu vastu huvi ja et teised näevad et tunned oma ala.
Ja arvestatava kollektsiooni tekkimiseks on vaja jällegi kümneid aastaid.
Ma arvan et õpipoisi ja meistri vahele jääb umbes 20 aastat.
Selle ukse võti mis avab sinu tee pudru mägede ja piima jõgede juurde on teiste kogujate käes ja see avaneb väga väga aeglaselt.
Ma loodan et sa said aru, ainult raha pärast pole võimalik seda teha, sa matad kordades rohkem alla kui tagasi saad.
Oleneb alast, lõpuks on sul kümneid kordi nii palju raha seal kollektsioonis kui keskmise eestlase maja ja auto maksavad.
Sul kas on see haigus või pole, raha tambivad haiged mehed omavahel, vahet pole kus riigis nad elavad.
Lihtsam on saada viis korda järjest lotovõit kui selles mängus täitsa rohelisel mehel arvestatavaid summasid teenida.
Vot selline lugu, kuigi samas kui ma vaatan siin oma kümmet postitust millest enamus on tuvastamise teemas siis tekib küsimus, kumb meist siin rohelisem on ja kes siin keda õpetada tohib....
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
kass - 27-04-2014
Kodumaa ei tunne oma kangelasi, iseenesest ei ole selles midagi imelikku. Aga loe korra ksf! IndrekSirgi teemat
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44538
mõtle natuke, siis loe tema postitust selles teemas ja tee oma järeldused, DKW teemadel fantaseerimise lõpetamiseks pole vaja ei "polti valemit" ega "rummu teameetrit" teada.
Palju maksab - see on eraldi ja keerulisem küsimus, aga ega Sa eriti petta ei saa, kui ka kellelegi tasuta annad, muidugi v.a. kui see keegi selle pärast näiteks 50.- ga kellelegi, kellel seda tegelikult vaja, maha müüb. Ega meil siin Eestis eriti neile turgu ei ole, Ameerikas on neid niigi, nii et uuri Euroopa turgu, kui tahad "õiglast hinda" teada.
RE: mis uunikumi veljega tegu? -
indreksirk - 04-05-2014
Saan kindlalt kinnitada, et tegemist ei ole DKW veljega. Juba mudel DKW F5 läks 1936 aastal üle sellisele kodarrattale nagu on näha ksf! kassi viidatud teemas punasel autol. Varasemad DKW F5 ja ka F4 mudelid kasutasid tõepoolest sarnase välimusega väikese ilukilbiga kodarrattaid - nagu on näha ka 1935 aasta mudeli pildil. Kõik enne II MS valmistatud DKW põhimudelid kasutasid 4 poldi kinnitust.
Indrek