27-06-2021, 00:54 AM
Pärast mitut aastat seismist sai Roheline Mosse taas liikuma pandud. Viimati jäigi seisma sellesama viimastes postitustes kirjeldatud pidurite jama pärast ja viimastel suvedel ei ole aega tegeleda niikuinii olnud. Plaan auto käima panna tekkis juba eelmine aasta kui Vanasõidukite Suursõit välja kuulutati aga õnneks/kahjuks lükati seda aasta võrra edasi. Kui seeaasta registeerimine läbi läks pidi liigutama hakkama. Mosse pidurite remondile mõtlemine hakkas okserefleki tekitama, seetõttu sai ette võetud käik Linnuvabriku Garaaži, kus pidurid mõne tunniga ära remonditi ja ka muud vajalikud asjad üle vaadati ja õhtuks jõudsin ülevaatusega Mossega koju.
Kuna uste alaääred olid roostesed ja kapott oli kunagi värvitud mingi väga tuhmi värviga mida poleerida ei olnud võimalik sai ka väiksed värviparandused tehtud
Toon küll ideaalselt klappima ei saanud aga üldmulje on tunduvalt parem. Kõigi nende sättimistega sai muidugi piisavalt hilja alustatud et oma matkakäru jaoks kärukonksu sain alles eelviimasel õhtul enne Suursõidu starti autole külge. Kuna vaja oleks olnud Tartust paar pakki ära tuua sai veel õhtul 10 ajal proovisõidule starditud Tartu suunas. Mosse jõudis käru väga hästi vedada, käru jooksis väga hästi järgi, ei olnud aru saadagi et midagi haakes oleks olnud. Kõik läks hästi kuni üks hetk risti keset Riia tänavat jäid pidurid peale. Põhjagaasiga sidurit libistades sain bussipeatusesse ära venida. Korraks tekkis hämming küll et mis nüüd juhtuda sai aga mootori seisma jättes hakkas auto veerema ja oli selge et viga on vaakumvõimendis. Ühendasin vaakumi lahti ja sain koju ära sõita.
Viimane õhtu enne Suursõidule startimist kulus vaakumvõimendi vahetusele ja sain pidurid ilusti tööle.
Suursõit läks hästi ja ilma vahejuhtumiteta, auto toimis kuumaga ilmaga käru vedades hästi, ülekuumenemisega probleeme ei olnud. Üks pilt Pille Russi poolt:
Suursõit jäi viimase päeva hommikul poolelei kuna oodatust veidi varem tuli üks teine sõit ette võtta:
Nüüd tuleb esisilla reguleeringud üle vaadata kuna esisillal on uued rehvid u. 1500 km-ga slikkideks muutunud.
Kuna uste alaääred olid roostesed ja kapott oli kunagi värvitud mingi väga tuhmi värviga mida poleerida ei olnud võimalik sai ka väiksed värviparandused tehtud
Toon küll ideaalselt klappima ei saanud aga üldmulje on tunduvalt parem. Kõigi nende sättimistega sai muidugi piisavalt hilja alustatud et oma matkakäru jaoks kärukonksu sain alles eelviimasel õhtul enne Suursõidu starti autole külge. Kuna vaja oleks olnud Tartust paar pakki ära tuua sai veel õhtul 10 ajal proovisõidule starditud Tartu suunas. Mosse jõudis käru väga hästi vedada, käru jooksis väga hästi järgi, ei olnud aru saadagi et midagi haakes oleks olnud. Kõik läks hästi kuni üks hetk risti keset Riia tänavat jäid pidurid peale. Põhjagaasiga sidurit libistades sain bussipeatusesse ära venida. Korraks tekkis hämming küll et mis nüüd juhtuda sai aga mootori seisma jättes hakkas auto veerema ja oli selge et viga on vaakumvõimendis. Ühendasin vaakumi lahti ja sain koju ära sõita.
Viimane õhtu enne Suursõidule startimist kulus vaakumvõimendi vahetusele ja sain pidurid ilusti tööle.
Suursõit läks hästi ja ilma vahejuhtumiteta, auto toimis kuumaga ilmaga käru vedades hästi, ülekuumenemisega probleeme ei olnud. Üks pilt Pille Russi poolt:
Suursõit jäi viimase päeva hommikul poolelei kuna oodatust veidi varem tuli üks teine sõit ette võtta:
Nüüd tuleb esisilla reguleeringud üle vaadata kuna esisillal on uued rehvid u. 1500 km-ga slikkideks muutunud.