Postitused: 1,856
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Konkreetne värk noh.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Miks sa vedrud sisemise raami külge panid? vedru oleks pidaanud võimalikult ratta vastas olema.
Postitused: 183
Teemad: 4
Liitus: Apr 2004
Maine:
5
Aga amordid niimoodi keskele kokku panduna on üks subrjonoki suurematest vigadest, kõigub nagu litsihäll.
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Nende Zubriku amortide kasutuse teemal oli mõni aeg tagasi SUUR ARUTELU. Lõpuks sai selgeks, et sellises asendis amordid ei tööta.
Väljaspool asuvad vedrud meeldiksid sillatalale tõesti rohkem.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
25-08-2017, 10:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2017, 11:00 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
Alternatiivne projekt zubrikust näeks välja selline:
Amortidest saaks hantlid teha jne.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Aga ehk oli kogu selle järelhaagise ,,kipakus,, ja väike ette nähtud kandevõime taotluslik? Nõukogude inimesel ei olnud ju lubatud omada furgoon-ega kastiautot eraomanduses. Suure kandejõuga haagisega oleks ju saanud ettevõtlusega tegeleda, see aga ei olnud meeltmööda maailma parimas riigis elavate inimeste juhtorganitele.
Postitused: 1,334
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
47
Selle haagise kandevõime määrab ära tema "raami" ja "kasti" materjal. Mõlemad on silmale vaadata õhukesed ja õrnakesed. Sellelegi vaatamata on käru üsna kõvake. Kõige kehvem koht on tal poorte ülemine serv, mis vist kõigil on kõver. Parandatav kandilise toru serva keevitamisega.
Nõukogudemaal oli see käru mõeldud laiatarbeautodele ziguli ja moskvich, haagise kandevõime tuleb ilmselgelt nendele autodele lubatud haagise massidest. Muud vedukit tollal tavainimesel eriti olla ei saanud - sapakas oli veel lahjem vedur ja volga erakätes oli pigem erand. UAZ, raf jne polnud erakätesse müügiks mõeldud.