Küsimus siis selline, et kas ma pean kontakti vahed panema 0,4mm siis kui kolb on ÜSS-is või 4mm all pool ÜSS-ist, keegi rääkis, et kontaktid peavad avanema 4mm enne kui kolb jõuab ÜSS-i. Olen üle poole võrri teemadest läbi lugenud, aga sellele pole veel vastust leidnud. Mootoriks on mul Д 6.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
kontaktivahed pannakse paika maksimumi järgi- 0,4 mm on maksimumvahe. Maksimaalselt lahti on kontaktid siis, kui tõukur (hmmm, noh see julla, mis kontakte lahti lükkab) on nuki "harjal"
Postitused: 177
Teemad: 25
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
07-08-2006, 15:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2006, 15:40 PM ja muutjaks oli
teitur.)
Süütehetk on d6 mootoritel 3,5 mm enne Ü.S.S
Postitused: 14
Teemad: 3
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
ja kontaktivahe peab olema 0.2mm
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
D8 mootoril on süütehetk 3,2...3,7 mm enne Ü.S.S. ja kontaktivahe 0,3...0,5 mm. Täpseks hetke seadmiseks on vaja indikaator-kella ,pirni ,patareid ja lehtkaliibreid. Täpsema töö kirjelduse leiate mõnest A.PALU raamatust.
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Seda "õnnemängu" ongi vaja millegagi kontrollida ja seda saab teha indikaator-kella ,pirni ja kaliibritega. Saadud tulemuse põhjal saame teada kuhu poole on vaja kontaktide alusplaati liigutada ,et saada täpne ajastus ja kontaktivahe. Selline meetod võib algajate jaoks tõesti keeruline olla. Täpne süüte ajastus annab mootorile maximaalse võimsuse ,mis on võrri puhul väga oluline ,kuna võimsus niigi väike.