13-02-2012, 18:47 PM
Plii määrib ikka klapisäärt ja on müüa pliiasendajat vanade mootorite jaoks.
(13-02-2012, 18:47 PM)ahtos Kirjutas: Plii määrib ikka klapisäärt ...
(13-02-2012, 23:29 PM)2715 Kirjutas: Ärge paanitsege nii hirmsasti selle vastupidavuse pärast.
Sel ajal tehti asjad kahekordse varuga ja kui tõsta surveastet näiteks 8 peale ei juhtu küll midagi erilist peale võimsuse tõusu.
Vaadake selle mootori kepsu tööpinda ja näiteks mõne kaasaegse tsiklimootori kepsu tööpinda ja põhjendage miks ei kesta 2x suurema pinnaga kepsulaager poole väiksemate koormuste all ja kuumeneb ja nii edasi.
Vahepeal on ka õlid paranenud pisut nagu.
10-20% lisa on seal igatahes olemas töökindlalt mitte piiri peal kuna on ikkagi surveõlitus sel mootoril.
Muidugi õlifiltri võiks asendada mõne tänapäevasega et see õli puhas püsiks.
(14-02-2012, 16:49 PM)Gravity Kirjutas: Kas siis mootor on nii halvasti projekteeritud,et 8sase surveastme juures hakkab juba 98 jooma?
Sa võid panna ka 3x suurema laagri aga kui pesa ja võll on suure lõtkuga siis ikkagi lõppeb seal kogu pidu väga vara.
---------
Võib olla olen ise lihtsalt kriitline igasuguse modifitseerimise koha pealt
(14-02-2012, 23:14 PM)sõidan saaniga Kirjutas: noo kuulge, kui sõita piibe maanteed pidi Tallinnast Tartu on vähemalt kaks tanklat kus täna on 80 oktaanarvuga kütus müügil.Endiselt - paluks täpsemaid kui –"Teel Tallinnast Tartusse"– koordinaate (tankla nimi ja asukoht, palun).
ja võrumaal oli ka üks kust aasta tagasi veel sai.
Ilmselt on neid veel, aga need kolm mis tihedamalt silme eest läbi käivad
võibolla eksin nii palju, et üks tankla jääb hoopis Tartu- Rakvere vahelisse lõiku.
(14-02-2012, 20:12 PM)2715 Kirjutas:(14-02-2012, 16:49 PM)Gravity Kirjutas: Kas siis mootor on nii halvasti projekteeritud,et 8sase surveastme juures hakkab juba 98 jooma?
Sa võid panna ka 3x suurema laagri aga kui pesa ja võll on suure lõtkuga siis ikkagi lõppeb seal kogu pidu väga vara.
---------
Võib olla olen ise lihtsalt kriitline igasuguse modifitseerimise koha pealt
Ega seda ei teagi kas 8 on maksimaalne või mitte aga ma lähtusin loogikast, et kuna on püstklappidega mootor ja alumine pool ehk silinder on malm, ning põlemiskanber pole just ideaalse kujuga võiks 8 olla täiesti ohutu piir.
Kui on asjatundlik omanik ja tunneb ära detoneerimise võiks ka 10 soovitada kuna paljud Gaz-51 mootorid sõidavad krossi surveastmega 10-11.Tahtes veel parandada seda mootorit oleks tark teha uus kollektor et küttesegu üle ei kuumeneks.Samuti on sel mootoril nukkvõlli kraadid selleks head, kuid klapitõus ainult 8mm ja ma olen nõus esitama väljakutse, et ma saan sellest mootorist 4hj asemel kätte 8 ja see mootor kestab seda.
Loomulikult on sel mootoril keps ilma saaleta ja kui lased juba lõtku sisse siis ega teda kauaks pole jah kui pöördeid ka tõsta veel.
Aga mida manuaal ütleb selle kohta?
Igal õlivahetusel eemaldada karteri luuk ja puhastada õlifilter ja asendada element uuega.
Samuti kontrollida kepsulaagri lõtku ja vajaduse korral eemaldada sealt vahelehti.
Arvestame ka olusid, kuhu see mootor on projekteeritud.Pandi siis karterisse seda mis kätte sattus ja ka paaki valati seda mis olema juhtus ning kes unustas õhuavad kinni ja kes ei võtnud vaevaks kunagi silindrite ja kaane ribisid puhastada ja venelaste üldine tehnikatundmine on nagu on.
Neisse oludesse ei olnud mõeldav teha suurema liitrivõimsusega mootorit ja seega ta selline on mitte et oleks tehtud inseneritöö nüüd eriti halvasti.
(14-02-2012, 23:21 PM)metsakohin Kirjutas: Kui müüaksegi 80-st, pole seal plii ega muu määriva lisandi haisugi juures. Praegust olukorda ei tea, aga suvel oli tõesti väikestes tanklates selline kütus olemas, Gaz-idele ja Zil-idele.