- 2 ei käivitu
#21

Paar talve tagasi volvot käivitama ja 0. Akut mõõtes nagu ok, pinge oli. Täkud peale, ei midagi. 40kw diiselpuhur eest võrevahelt sisse puhuma, sest tekkis juba sportlik huvi. See lasi juba terve elamise soojaks, aga ei midagi. Tuligi võtta teine aku teise masina pealt ja käima ta läks. Ehk akut ära välista enne, kui pole töötavaga proovinud. Multimeetreidki minema pildunud päris mitu, yks hetk näitavad seda mida ise tahavad (need odavama otsa omad ehituskauplustest).

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#22

(12-01-2021, 16:16 PM)auk_ Kirjutas:  Mäletan aega, kui osteti tööjuurde KIA kaubik (1995) oli uhke ja ilus aga kui läks temp alla -10 siis see pann enam käima ei läinud ka uuest peast. Tänapäeva KIA kvaliteet tolleajaga ikka öö ja päev.

Ühes asutuses kus oli palju u. 2017-2018 a. Kia Ceed-e, päris suur osa neist esimeste külmadega ei käivitunud, kõigil oli mingi jama eelsüütega.
Vasta
#23

(14-01-2021, 11:47 AM)Mart32 Kirjutas:  Ühes asutuses kus oli palju u. 2017-2018 a. Kia Ceed-e, päris suur osa neist esimeste külmadega ei käivitunud, kõigil oli mingi jama eelsüütega.
Huvitav oleks teada, mida see eelsüüde siis tegi, et starter enam mootorit pöörata ei jaksanud?
Vasta
#24

Ei ole öeldud, et ei jaksanud keerata. "Ei käivitunud" võib tähendada ka intensiivset, kuid edutut kerimistWink
Vasta
#25

(14-01-2021, 12:44 PM)v6sa Kirjutas:  Ei ole öeldud, et ei jaksanud keerata. "Ei käivitunud" võib tähendada ka intensiivset, kuid edutut kerimistWink
Kui nüüd teema esimest posti vaadata, siis juttu on ikkagi justkui sellest, et starter ei jaksa keerata
Vasta
#26

Viitasid konkreetselt ksf! mart32 postitusele, kus ei ole kirjas mittekäivitumise põhjustWink
Vasta
#27

(14-01-2021, 13:36 PM)v6sa Kirjutas:  Viitasid konkreetselt ksf! mart32 postitusele, kus ei ole kirjas mittekäivitumise põhjustWink
viitasin pigem sellele, et mart32 postitus ei püsi teemas ja ei aita kuidagi teema algatajat probleemi lahendamisel
Vasta
#28

Kui näiteks +2 juures olnud auto käivitub, siis on teoreetiline võimalus, et käigukastis on vee-emulsioon ja veab turbiiniga kasti kaasa.
Vasta
#29

(12-01-2021, 17:48 PM)vant Kirjutas:  Mina soovitaks mõne pädeva auroremontija juurde pöörduda, kui ise matsu ei jaga. Mingite foorumite saripostitajate jutu järgi ei saa nagunii tõde kunagi teada Smile

(14-01-2021, 02:33 AM)indrek1000 Kirjutas:  Paar talve tagasi volvot käivitama ja 0. Akut mõõtes nagu ok, pinge oli. Täkud peale, ei midagi. 40kw diiselpuhur eest võrevahelt sisse puhuma, sest tekkis juba sportlik huvi. See lasi juba terve elamise soojaks, aga ei midagi. Tuligi võtta teine aku teise masina pealt ja käima ta läks. Ehk akut ära välista enne, kui pole töötavaga proovinud. Multimeetreidki minema pildunud päris mitu, yks hetk näitavad seda mida ise tahavad (need odavama otsa omad ehituskauplustest).
Ütleme nii, et aku on hea, ja teine nädal vana ja hoovil  veel mitu autot, mis iga päev sõidus. Ehk homme õnnestub starterini jõuda. Siis saab teemat edasi arendada.
Vasta
#30

Ega summuti kondentsi täis pole? Miinisega külmub ära ja ongi jama majas Rolleyes
Vasta
#31

(13-01-2021, 20:15 PM)pen.skar Kirjutas:  T16m oli suvel kaua seisnud, sai  aku peale pikendusjuhtmega täkust lisa üritatud. Jurakas käis, hea et silmi midagi ei tulnud.
Täpsustuseks ja hoiatuseks teistele küsin: mis selles ahelas laiali lendas?
Vasta
#32

Mu kadund äia bellarussil juhtus sama asi pigiakuga, alles jäi vaid aku põhi.
Valesti võis olla vaid see, et laadimiseks ei keeratud korke maha.
Käivitamise ajal lendas lõhki.
Vasta
#33

(16-01-2021, 06:41 AM)maisalup Kirjutas:  Ega summuti kondentsi täis pole? Miinisega külmub ära ja ongi jama majas Rolleyes
samal põhjusel on keilast puksiiriga linna esindusse veetud berlingo mis külmaga keeldus koostööst ja mitte üks mats isegi täkuga mitte.
Vasta
#34

Täna sai starter maha ja molekulideks. Harjad lõppenud ja ees laager lõtkuga.
Kui Tallinnas kellegi töötavat isendit, ehk saaks kaubale.

http://www.kavaparts.com/module/view.php?aid=3574
Vasta
#35

Ma ei ole kõiki pakkumisi viitsinud läbi lugeda, aga harjade teemat vist klubil laual ei olnud?
Vasta
#36

(17-01-2021, 01:00 AM)Peter Kirjutas:  Täna sai starter maha ja molekulideks. Harjad lõppenud ja ees laager lõtkuga.
Kui Tallinnas kellegi töötavat isendit, ehk saaks kaubale.

http://www.kavaparts.com/module/view.php?aid=3574
Lase Järvel korda teha või osta uus, ära riku oma närve nende vanadega.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#37

(16-01-2021, 10:21 AM)41Degree Kirjutas:  
(13-01-2021, 20:15 PM)pen.skar Kirjutas:  T16m oli suvel kaua seisnud, sai  aku peale pikendusjuhtmega täkust lisa üritatud. Jurakas käis, hea et silmi midagi ei tulnud.
Täpsustuseks ja hoiatuseks teistele küsin: mis selles ahelas laiali lendas?

Kuniks isand pen.skar ise täiendab, siis ma panustaks paukgaasile. Mind jälle huvitab, kas toimus väline või sisemine põlemine (ehk kas pauk käis aku kohal või aku sees).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne