4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Kui kütus tagasi vajub võiks kaaluda kuulklapi paigaldamist?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

   
Esmaspäeva õhtuse seisuga on kobeda hiluxi sihtotstarbelise korjanduse seis 5263EUR ehk 87%. Natuke veel ja saab nurgas ootava laetud aku peale keerata ja alustada taastusraviga.

   


Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Pole päris asjassepuutuv küsimus üldse ja kui ei meeldi, siis kustutage ära...aga teie kui ilmselt eesti kõige rohkem odavaid soronte näinud garaaz - kas nad on kõik alt mädad või on kallimast otsast võimalik leida veel tugevaid isendeid? Küsin, sest soront on kõige odavam kättesaadav auto, millel 3500 konksu lubatud võtta on. Järgmine variant on inglise huumor juba...
Vasta

Siin mingi vimka sees, kus sa seda 3500 kilo nägid? Meie koopa 103kw sorontidele lubatud 2800kg.
Vastuseks küsimusele - kallima otsa variandid võivad olla pealtnäha head aga juba piisavalt mädad, et mina isiklikult sinna üle kerghaagise külge ei paneks.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Me tegeleme küll eranditult näotõste-eelsete sorontidega, millel kapoti all 103kW ja konksuluba 2,8 tonnile. 3,5 võtab sappa 125kW soront.

Kuna rung on siiski sama, on meie kogemustest ehk siiski kasu.

Lühidalt vastates - on küll võimalik leida mittemäda masin. Isegi odavast otsast. 700€ eest soetatud soront "Kohila" raamikeevitust ei vaja.

Põhiline on see, et paljudes kuulutustes välja toodud müügiargument "Ostetud uuena Eestist" tähendab kahtekümmet soolamarinaadis veedetud aastat.
Otsi masin, mis on vähemalt oma esimese elukümnendi veetnud soolavabas heaoluriigis.

Kohe autot vaatama tormata pole mõtet. Kui müüja ei ole nõus pildistama tagatiibu lahtise tagauksega nii, et "uksepiida" sisekülg näha siis pole mõtet aega raisata. Samuti on esimeseks indikaatoriks tagaluuk ja selle kojamehe ümbrus.
(Ukrainarontide kontekstis meid plekirooste muidugi ei häiri).

Raami roostetamise tüüpkohad on ka siin teemas põhjalikult kajastatud (ja keevitatud). On olnud, et pealtnäha viisakal raamil on pehmed kohad astmelaudade/küljeraudade kronsade all.
Vasta

(10 tundi tagasi)Telc Kirjutas:  Me tegeleme küll eranditult näotõste-eelsete sorontidega, millel kapoti all 103kW ja konksuluba 2,8 tonnile. 3,5 võtab sappa 125kW soront.

Lisa: 125kw Sorentodel on osade kasutajate/remontijate hinnangul mootor õrnem ja neid olen ka päris palju nii kaanetihendi kui ka vända veaga müügis näinud. Seega taas mõttekoht, kas tasub 3,5 tonniga koormata.

Üks maasturispetsialist selgitas nende katelde kottiminekut järgmiselt:
õigeaegselt vahetamata pihustiseibid -> ummistuv õlivõttur -> kaput!

Ehk siis kui ostaks mingis meeltesegaduses selle masina endale, vahetaks profülaktiliselt need seibid, katkuks karteri alt ja puhastaks/vahetaks õlivõtturi.

Lihtsalt tähelepanekuna: 3,5t sarnases hinnaklassis veavad veel osad Mersu ML-id, Grand Cherokeed, 3,3t võtab sappa Pajero... aga ega needki rauamädaniku vastu immuunsed pole.
Vasta

(Eile, 10:01 AM)isandpauk Kirjutas:  
(Eile, 09:09 AM)Mahno Kirjutas:  Kütus saab siis ka alla, kui torus imepisike auk on. Diisel sealt välja ei tule, aga õhk vaikselt sisse läheb. Või kui auk on kuskil paagi peal vms kohas, kus väike niiske täpp toru peal silma ei torka.

Toru on vahetatud uue vooliku vastu eest taha välja, terves pikkuses.

Ma ei tea, mis voolik seal on, aga lihtsalt hiljutine vahetu kogemus, kus sai autol pidurisüsteemi värskendatud. Kasutasin korraliku tootja osi (mis tänapäeval ei tähenda enam eriti midagi). 4-5 päevaga tekkis piduritesse piisavalt õhku, et enam liiklusesse minna ei soovinud. Otsitud sai kaua ja lõpuks tuli välja, et tutikad voolikud lekkisid õhku niimoodi sisse (ilmselt siis otste liidete vahelt), et välja ei lekkinud tilkagi vedelikku.
Vasta

Minu paha, tõesti vaatasin 125kw soronte, ilma et oleks näotõstele tähelepanu osanud pöörata. Nii vanemad, kui uuemad on tõesti vähem. Mootori õrnus tegelikult ei tee muret, sest koormata on kavas lokaalse transpordina ja väikestel kiirustel. Küll aga võiks raam ühes tükis seista.

Aga jah, 3,5t on võimalik alternatiiv veel ML, inglise huumori variatsioonid (land rover), osad patrolid, touareg, gc - aga ega nad kõik on vanad tänaseks. Poeuute autode lubatud haagised on üldse vastu maad läinud seoses hübriidluse levikuga - ja ilmselt pole käru vedamise numbrid midagi, mis põhiturgudel massostjaid üldse kuidagi kotiks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne