Ei tunne jullat ära
#1
Question 

Sain sõberiga kokku. Too küsis infot antud jubina kohta. Olevat autojuppide seas olnud. Kasutamata, pronksist kestaga. Sees on vedruga plastist või kõvast kummist klapp ja vedru. Vedru selleks, et klappi sulgeda. Süsteem toimiks nii, et ühe auguga küljest saaks mateeria siseneda ja nelja auguga küljest väljuda. Kruvikeerajaga sorkides arvaks, et mateeria peaks klapi avamiseks omama survet ca 1,5 atm.Korpuse läbimõõt 33mm, krae 4,15mm.
Justkui oleks kuskil sellst asja kohanud, aga ei suuda meenutada kus. Ideid, spekulatsioone, meenutusi kellegilt? Aitäh!
   
   
   

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#2

(13-02-2025, 22:29 PM)Wiki432 Kirjutas:  Sain sõberiga kokku. Too küsis infot antud jubina kohta. Olevat autojuppide seas olnud. Kasutamata, pronksist kestaga. Sees on vedruga plastist või kõvast kummist klapp ja vedru. Vedru selleks, et klappi sulgeda. Süsteem toimiks nii, et ühe auguga küljest saaks mateeria siseneda ja nelja auguga küljest väljuda. Kruvikeerajaga sorkides arvaks, et mateeria peaks klapi avamiseks omama survet ca 1,5 atm.Korpuse läbimõõt 33mm, krae 4,15mm.
Justkui oleks kuskil sellst asja kohanud, aga ei suuda meenutada kus. Ideid, spekulatsioone, meenutusi kellegilt? Aitäh!

Termostaat.vist?
Vasta
#3

Mõtlesin ise ka hetkeks niiviisi. Aga pigem on asi ikka nii, et mehaaniliselt vedruga suletav klapp, siia laseb, sinna mitte.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#4

Mulle tundub justkui reduktsiooni klapp või lihtsamalt, õli ülerõhu klapp. 
Külmkäivitusel kui õli alles paks, laseb vajadusel õli läbi otsekanali filtrist mööda, et filter ellu jääks.
Tänapäeval on enamasti selline nublakas juba filtris sees.
Vasta
#5

Täiesti nõus selle mõttega. Painama jääb see, et kuskohas ta peaks olema, selles mõttes, et millise masina või agregaadi küljes? Ja mis see asi nii tuttav tundub? Aga võib-olla ainult tundub...

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#6

Paagist kütuse etteande elektrilise pumba küljes???

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

Võimalik. Aga kahtaseks teeb seda nüanss, et kõik ülejäänud vidinad kastis olid nõukogude aegsed. Valdavald Vaz'i omad.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#8

(14-02-2025, 20:38 PM)Wiki432 Kirjutas:   Ja mis see asi nii tuttav tundub? Aga võib-olla ainult tundub...

G pildiotsijale on see asi ka väga tuttav, vastuseks on paraku ainult plekist ühekordsed õlifiltrid. Küllap sealt ka see tuttav tundumine tulebki.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#9

Lihtsalt huvi pärast küsisin ChatGPT käest. Vastus:

Tsitaat: Tundub, et tegemist on tagasilöögiklapiga!

Kõige tõenäolisemad kasutuskohad Žiguli juures:
1️⃣ Kütusesüsteemi tagasilöögiklapp – takistab bensiini tagasivoolu karburaatorisse või kütusepumba suunas.
2️⃣ Õlirõhu tagasilöögiklapp – aitab säilitada õlirõhku ja takistab õli tagasivoolu süsteemis.
3️⃣ Vaakumsüsteemi klapp – näiteks pidurivõimendi vaakumtorustikus, et hoida vaakumit ja takistada õhu tagasivoolu.

Kas sellel esemel on peal mingeid markeeringuid või numbreid? See aitaks täpsemalt tuvastada!

Kui see on leitud Žiguli varuosade hulgast, siis kõige tõenäolisemalt kuulub see kütuse- või õlisüsteemi. Kui tahad täpsemalt kindlaks teha, siis vaata, mis diameetriga on avad—kas need klapivad kütusetorude või õlitorudega?

Kas see oli kastis koos rohkem mootori- või kütusesüsteemi osadega? See võiks anda lõpliku vihje! ??

See pole loomulikult lõplik vastus ja varieerub olenevalt, mida/kuidas küsida ja mis lisaandmeid anda. Nt sarnane jutt tuleb, nüüd aga juba ülerõhu kohta, kui juhtida tähelepanu õlifiltrile, kui see on ummistunud. Jne. Huviline suhtleb soovi korral ise edasi.

Üldiselt on jutupaunik päris hästi suhtlema saadud, ka eesti keeles. Iseasi, kui adekvaatsed vastused tal tehnika vallas on.
Vasta
#10

Ülaltoodu on hea näide kui kasutu on see AI tegelikult.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#11

Kui otsida google kaudu

RH2644 Bentley siis toob välja sarnaseid asju mis on siis ülerõhu ehk auru klapid radika peale kui ma õigesti aru sain.

Mille oma see ko kreetne on ei teagi.
Vasta
#12

(8 tundi tagasi)Aare72 Kirjutas:  Lihtsalt huvi pärast küsisin ChatGPT käest. Vastus:

ChatGPT kirjutab asjalikku juttu. Kahjuks täiesti kasutult raisatud sõnad. Nagu näiteks mõni poliitik oska ajada pika jutu paljude tähtsate sõnadega, aga tegelikult midagi asjalikku ja informatiivset teada sellest jutust ei saa. Üritus ise oli sellegipoolest huvitav...
(4 tundi tagasi)MeelisV Kirjutas:  Kui otsida google kaudu
RH2644 Bentley siis toob välja sarnaseid asju mis on siis ülerõhu ehk auru klapid radika peale kui ma õigesti aru sain.

Huvitav mõte. Radiaatori korgi sisuks võiks tõesti sobida. Sobrades oma mälestuses salvestatud nõukogude masinate radiaatorikorkide pildivalikus, ei leidunud seal vastavat ühtivust.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#13

Teatav sarnasus.
Kood 3302-1311070
[Pilt: 1209105387_krishka-bachka-rozshiryuvalnogo.jpg]
Vasta
#14

(1 tund tagasi)Wiki432 Kirjutas:  mälestuses salvestatud nõukogude masinate radiaatorikorkide pildivalikus, ei leidunud seal vastavat ühtivust.

Ilmselt sobrad vale ajastut. Mingi Russo-Balt ehk kui peab kindlasti vene juurtega olema?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

Ksf! Raivo antud vihe on seni kõige parem. Yandex otsing ütles, et 2108 vanem(või mingi)versioon on samasuguse klapiga. Homme lasen kõigil tuttavatel oma 08, 09 paisupaagi korgid maha keerata.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Kadjakas, 1 külali(st)ne