Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
03-09-2008, 19:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2008, 19:41 PM ja muutjaks oli
Killer666.)
Kasutasin otsingut ja ei leid miskit siit foorumist , ega mujaltki..
Kas keegi lahke inimene jagab seda asja ja ehk seleteb kuidas see systeem siis toimib? Peal siis vist 90nendate mazda diislitel...
Vaatasin lihtsalt suvalist 626d , 2.0 D 55kw .. Suht koht vähe ? v8i mis? turbokal eeldaks 2he liitri kohta, et miske 60-70kw oleks , et siis m6ttetu vidin jh?
Pole midagi targemat teha
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
see on lihtsalt mazda väljend tavalise kompressor mootori kohta ehk tegemist ei ole mitte turbo vaid kompressor diisiliga
Postitused: 308
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
4
tegelikult on seal Comprexis vist mõlemad kokku ehitatud (nii turbo, kui ka rihmaga kompressor mõlemad) ?
Postitused: 2,222
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Mozillaga probleeme pole, küll aga ei pruugi kõikidelt Eestis kasutusel olevatelt IP-aadressidelt mainitud lehele ligi pääseda.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(03-09-2008, 19:40 PM)Killer666 Kirjutas: 2.0 D 55kw .. Suht koht vähe ?... m6ttetu vidin jh?
Comprex isn't worth sh*t though. RF-CX produced 75hp and 127ft lbs out of 1998cc, a truly piss poor performance. They also have very low RPM range.
Hetkel s6idan ise sellisega=)
Ma ei tea , kas 8 viimast kuud vabalthingavate katlamjadega kulgemist on mu mineku tunnetust peedistanud , aga minu arust läheb see masin oma 55kw kohat ikka vääääga hästi edasi. Mingi 90 pealt möödas6ittu teha on nagu nalja teha.
Mida arvata sellest: 172 N·m (127 lb·ft) @ 2000 rpm , kas see on vähe v6i palju?
Janyyd siis viimane kysimus :Kas ylespoole 2000 rpm läheb j6udu vähemaks v6i jääb samaks?
Pole midagi targemat teha