Postitused: 1,145
	Teemad: 268
	Liitus: Feb 2003
	
Maine: 
9
	 
	
	
		Aku miinusel ei ole tähtsust, kas juhtmed tulevad läbi süüteluku geneka 51 klemmile või läheb juhe akust otse genekale.
	
	
	
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 130
	Teemad: 137
	Liitus: Jan 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kuna sädet ma ikka veel kätte pole saanud siis otsustasin genka maha võtta. Kõik poldid ja kruvid tulid ilusti lahti, kuid üldine seis on üsna nukker. Nimelt vajavad vahetamist kontaktid, sest on küllaltki õhukeseks lihvitud ning ebatasased. Samuti vajavad vahetust geneka harjad ning ilmselt ka relee. Pean mainima, et küllaltki palju aega kulus mul aga puhastamiseks- ämblikud on ikka ühed usinad loomad.
Kui kellelgi on pakkuda korralikku töötavat generaatorit siis andke endast märku.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,301
	Teemad: 13
	Liitus: Sep 2003
	
Maine: 
12
	 
	
	
		Üleliigset genekat ei ole, aga kontakte on terve hunnik. Või noh, mingi 4-5 paari.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 700
	Teemad: 26
	Liitus: May 2004
	
Maine: 
10
	 
	
		
		
		
		13-09-2008, 10:12 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2008, 10:14 AM ja muutjaks oli 
uko.)
 
	
		Milleks uut genet,see näeb täiesti korralik välja.Proovi ikka enne käima saada.Relee kontaktid on hõbedast ja väga pehmed,ei tohiks neid väga viilida.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 565
	Teemad: 43
	Liitus: Dec 2005
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Üldiselt need vanad releed on suht jamad - joppab, kui leiad töötava ning see ka töötama jääb. Targem osta uus elektrooniline relee, mis sobib originaalgenekale
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 130
	Teemad: 137
	Liitus: Jan 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Täna, see tähendab terve pühapäeva sai garages pead murtud ning lõpuks sain sädeme kätte. Tunnistan päris ausalt, et üksi ma asjaga siiski ei tegelenud. Viga oli selles, et mõlemad süütepoolid olid läbi, kuigi seda varianti pidasin alles kõige viimaseks asjaks, mida uurida. Samuti vahetasin ära ka kontaktid ning panin külge uued küünlad. 
Nüüd saab vaikselt juba edasi liikuma hakata. Süüde vaja paika panna, karburaator ja bensiini paak puhastada, trossid külge ühendada jne. Ühesõnaga, selleks, et JAWAt käivitada läheb veel ikka rohekelt aega ja energiat.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 130
	Teemad: 137
	Liitus: Jan 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Jätkan monoloogi. Sidur on jälle võimeline oma tööülesandeid täitma ja seda väga edukalt. Kettad olid niivõrd kinni jäänud, et ainus võimalus oli neid vaikselt kruvikaga ja Mos2 lahti meelitada. Friktsioonikatted olid väga heas korras, kuid metallplaadid pidin käima  liivapaberiga üle. 
Järmisena on vaja vahetada ära esihargi simmerid. Sellest kujuneb ilmselt üks paras katsumus.