Postitused: 77
Teemad: 9
Liitus: May 2004
Maine:
0
65% diislit 35% bensiini ja TDI Passat aastast 2006 põletas kõik ilusti ära. ca 500 grammi sai ka kahetaktilise õli lisaks.
Käivitamisel oli sooja mootoriga raskuseid. ja kütusekulu oli 30% kõrgem.
Pärast "solgipõletamist" sai uue kütusefiltri ja nüüd 5000 km läbi sõidetud ja ei tee küll sellist nägu et midagi äda oli.
Kusjuures kui benssu tankisin, siis oli auto nii taibukas küll, et ise välja suri ja peaaegu puhta bensiiniga sõita ei tahtnud. Mootor lõhkuma ei hakanud.
Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
(01-11-2011, 00:30 AM)Arvos Kirjutas: .... Mitte midagi ei juhtu kui diislile bensiini tankida. Jääb lihtsalt seisma, muud midagi...
Meie tuttuus John Deer ei jäänud seisma midagi, ehkki paagis oli peaaegu puhas bensiin, töötas mitu tundi (ca 4) aga pärast seismajätmist kuumast peast enam käima ei läinud. Peale kütuse vahetamist kõik OK.
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Oleks võimalus saada soodsalt bensiini-diisli segu umbes 60 liitrit. Kogemata tangiti diisel autosse täispaak bensiini ehk siis segu koosneb umbes 10 liitrist diislist ja 50 liitrist bensiinist.
Huvitav, kas mul õnnestuks see kompott VW Golf 2-he 1.3 pritsega mootoris ilma suuremate tõrgedeta läbi ajada?
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(03-05-2014, 12:17 PM)Mato Kirjutas: Oleks võimalus saada soodsalt bensiini-diisli segu umbes 60 liitrit. Kogemata tangiti diisel autosse täispaak bensiini ehk siis segu koosneb umbes 10 liitrist diislist ja 50 liitrist bensiinist.
Huvitav, kas mul õnnestuks see kompott VW Golf 2-he 1.3 pritsega mootoris ilma suuremate tõrgedeta läbi ajada?
Vabalt, võib ainult tossata natuke. Alati võid ju bensiini juurde panna.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Mul peaks praegu paagis vast 25l puhast bensiini olema ja kui arvestada, et Golfi paak on 55l, siis sinna 30 liitrit segu peale valades jääb diisli osakaal tõesti väike. Ülejäänud saaks samamoodi läbi ajada, 30l segu+25l tanklast puhast peale.
Aga ma jõudsin siin vahepeal juba lisaks lugeda, et diisel ei taha ikka mitte üldse bensiini mootoris põleda. Peksab rõngaste vahelt alla karterisse ja kui põlebki, siis rikub katalüsaatori. Huvitav, kui suur oht oleks katist ilma jääda?
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Puhas diisel kindlasti mitte, kuid lahja segu põleb edukalt.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
tuttav sai mõne aja eest uuevõitu ondasse sarnase segu sisse. oli mures ja kukkus helistama. esindusest öeldi, et käivitada ei või ja kohe treiler ja töökotta. paak maha ja läbipesu ja ...
no patt on lollile tema raha alles jätta.
mina soovitasin muretult edasi sõita ja nii ta tegigi ja sõidab siiani.
ja kui päris vanamoodsast tehnikast rääkida, siis kroonus oli mingi aeg nii palju lund, et benzovoz ei saanud zapravka juurde kuidagi ja seetõttu oli bensuga kitsas käes. zil-iga sai siis bensu pealt käima pandud ja kone soojaks lastud ja siis kraan teisele paagile keeratud, kus diisel sees oli ja sõitis täitsa edukalt. koormat väga vedada ei jõudnud, a tühjalt polnd problat. väljasuretamise eel sai ka mõni hetk bensul käia lastud, et ikka sädemest süttiv vedelik karpasse jõuaks.
sellega ma muidugi ei taha sinu pritsegolfi vanamoodsaks nimetada, aga niipalju asjalik kone on see küll, et seukse tilga diislit sööb ilma köhimata ää.
Postitused: 614
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Mina kasutan sõbra käest saadud "kokteili" tule süütatamiseks garaažiahjus.Doseerida tuleb ettevaatlikult.Talvega kulus umbes 10l.