Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Kas esimest väntvõlli kuullaagrit saab vahetada eest poolt(esisild,esmine kaan ja hammasrattad maha),või tuleb mootor täielikult laiali võtta.Mootor on seest üsna must(nagu tavoti moodi),millega seda pesta(puhastada),momendil on plokikaan,kolb ja keps eemaldatud.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
No kui see mootor seest nii ropp on ja laager ka vaja vahetada ja nina on nagunii eest ära siis miks mitte võtta terve mootor maha, laiali ja pesta seest puhtaks näiteks Tehopesu, mootoripesu või misiganes vahendiga?
Pealegi kui üks laager läbi siis miks peaks teine veel hea olema?
Saaks tänapäevase õli sisse panna.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
tobukesed.
ühte laagrit eestpoolt vahetada on ju palju loogilisem, kui seda suurt ja keerulist mootorit lahtivõtta. See viimane ju lausa tuumateadus. Enamikul põhjuseks ka see, et ei jõuta enam rohkem kui 2l bocki üles tõsta - rääkimata siis sellest tonne kaaluvast dt20 ühepütalisest mootorist.
Kui see laager seal kutu, siis arvatavasti enamikul juhtudel on mõlemad laagrid kutud. Juhul kui ühe ära vahetad, siis teine hakkab uut laagrit väänama ja aasta pärast saad mõlemad laagrid uuesti vahetada.
Mootorrataste teemas tehti kunagi tõmmits väikse laagri jaoks.
Isiklikult aga arvan, et kui see laager on juba peetis, siis ta on mootoris ka kuuma saanud. See omakorda tähendab, et ta on väntvõlli külge kinni paisunud ja tahab tõsist jõudu näha, enne kui lahti tuleb - mis tähendab seda, et tõmmitsaga ja kuuma andes läheb päris pikalt enne kui kätte saad.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Laager on iseenesest terve katki on need plekiribad mis kuule paigal hoiavad.Traktor jäi seisma kuna kadus mootorilt surve (kolvirõngad).Muidu poleks teadnudki kui poleks karteripõhja alt ära võtnud.Kas plokil on eespool laagrit krae ees.