Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(29-10-2017, 23:36 PM)Veskioja Kirjutas: Tegelt ta ikkagi muudab kergelt tooni,st.et on kohe näha muutusi.Aint on tarvis ta üle katta,peale poole tunnist kuivamist,nö.märgmärjale näit.krundi või pahtliga vms.,muidu kuivab kole kõvaks,suht kehva pärast karestada.Ise kasutan,niiet kallan sutsuke mingi väiksesse topsi,mille kindlasti kohe ära kasutan ja siis tuleb ka pintsel pesta.Mudu ommen pole tolle pintsliga midagi teha...
See siis nagu fosforiithape (kui õige nimi oli selline) aga see ju tekitab sellise klaasistunud kihi peale mida on pärast si.. nühkida.Kui nüüd sellele panna peale pahtel,krunt,värv siis olukord järgmine... mingi aja pärast kui tekivad nt uued mullid samma kohta,kangutad lahti,selle sama klaasistunud kihi all toimub mädanemine täie hooga,sellised rooste muundurid pole mitte rooste killimiseks vaid katmiseks,et see kiiresti uuesti välja ei roni.Tehtud,nähtud,proovitud,mina jään buvanoli juurde,lased 24 h toimetada ja asi korras.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 338
Teemad: 4
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Nuu,olen suga tegelt nõus,seda kraami 1 karm vend niiiväga soovitas,et see on just see kõikse etem.Pm.olin ka mudu buvanoli usku,reeglina mida kauem kuivab,seda kvaliteetsem.,vahest sai det.isegi jäetud õue,et siis see niiskus veel rohkem paneks teda toimima.Noo kui vbl.veel prooviks mõelda selles suunas,et kui niikuinii,tuleb peale värvimist sise osad katta üle kerevahaga ja kui seda protseduuri ikka uuendada,noo ei tohiks justkui lähema 5-6 a.jooksul mingit elu seal vahel tekkida.Kui ka veel väljapoolt määrida vaha vms.maitea,pikemas ajas mis seal toimuma hakkab,pole ise ka kauem kui aasta sellega toimetanud.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
30-10-2017, 21:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2017, 21:57 PM ja muutjaks oli
Talupoeg taluja.)
Buvanolsiga on see hea asi,et mida rohkem peale määrid seda rohkem tuleb seda roostet maha. Käin aga nii paari-kolme tunni takka jälle pintsliga uuesti üle. Siis lasen pikemalt laagerdada,niisutan veega jne. Eks aega läheb aga järjest parem saab. Suur sõnnik tuleb ikka ennem terasharjade ja kaabitsatega maha ajada ja alles siis Buvanoliga kallale. Ei ole tahtnudki muud proovida. Kunagi uurisin aga summagi ei saa aru,mismoodi parem. Nojah.
T.
Postitused: 25
Teemad: 5
Liitus: May 2018
Maine:
0
19-08-2021, 08:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2021, 08:44 AM ja muutjaks oli
Tomzz.)
Tere,
kas kellegil on kogemust antud tootega nagu Hagmans Carosol Rostätare?
eestikeelseid kirjeid peal ei ole.
Ainuke asi 15min peab peal olema aga mis Huvitab hilisem töötlus, kas peab liigse maha saama või kuidas?
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Ise kasutan Dinitroli Converust epoxy 900-t. Roostesurm ja aluskrunt üheskoos. Kohe peale pealekandmist tõmbab roostekohad mustaks/siniseks. Kuivab ära ja siis saab juba muu pinnakatte(krunt värv pahtel) peale.
Saadaval küll aerosoolina ja hind ka selline karvasevõitu aga ise olen rahul.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 25
Teemad: 5
Liitus: May 2018
Maine:
0
Neid tean, need on muundurid ehk siis peatab edasi roostetamise.Kasutan Brunoxit aga pintsli versiooni selline hea geeli baasil kraam. See Hagman si toodang aga hape ja sööb rooste plekilt ära.
Postitused: 230
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Ise olen fosforhapet kasutanud. Buvanol jms roostemuundurid peaksid olema samuti fosforhappest tehtud.
Fosforhappega tõmbab metalli pina tumedaks, ja tekivad ka mingid kõvemad tükid mida on tegelikult raske ära saada. Aga rooste vastu aitab hästi, rooste kiht ei tohi olla paks.