Kirjutamises on nüüd väike vahe sisse jäänud. Peamiselt sellel põhjusel, et töövõitudest on meeldiv ette kanda aga kui midagi pekki läheb siis selle jätaks parema meelega enda teada. Samas kui keegi tulevikus peaks sarnase töö ette võtma siis ehk on ka teiste eksimused kasuks.
Esiteks selgus peale sildi maha võtmist, et mootor ei ole olnud mitte sinine vaid purpurpunane. Aga isegi selles väga varjatud kohas on värvi säilinud minimaalselt.
Hea on tõdeda, et sinise Belarusi värvi saime võrdlemisi täpselt tuvastatud. Siiski nii ta ei jää ja värvime üle. Saaremaa mootorite koguja teadis rääkida, et Pärnus toodetud kaluripaatide mootorid olevat mustad olnud aga edevamatel paatidel teist värvi. Seda ei oska kinnitada aga purpurpunast tooni olen vanadel mootoritel näinud küll.
Vahepeal on veel selgunud, et ksf Armexil R.Strycki paadimootoreid ei ole. Lisaks külastasin Pärnus olles Konse motelli ja Janno Hannust. Tema statsionaarmootorite kogu on küll muljet avaldav. Kokku ca 60 mootorit, millest 20 töötavad. Kahjuks on mootorid seal üldiselt suuremad ja sellist C-3 Strycki mudelit ei leidunud. Küll aga sain vestluse käigus märkimisväärselt targemaks.
Aga edasi minnes meie mootoriga siis kuna NiFe keevituselektroodid said otsa ja rahast hakkas kahju. Olen sellesse keevitusse juba 50.- € eest elektroode hakkama pannud. 2,5mm paksused 2,3€/tk. Ja see on kõige odavam, mis ma Eestist leidsin. Üldiselt on veel topelt või rohkem kallimad. Igatahes tellisin 50.- € eest kilo elektroode Aliexpressist ja nende tarneaeg tundub olevat nagu lubatud kuu aega. Nüüd on juba Eestisse jõudnud aga mitte veel minuni. Kui kohale jõuavad siis saab proovida, kas töötavad sama hästi või sain tünni.
Et aga aega mitte kasutult raisku lasta keerasin mootoril küljest ära liidesed. Esimesel tulid ilusti ja teisel ka kuni napsi keermestatud puks pooleks läks.
Sai kuumutatud ja üritatud välja keerata aga ebaõnnestunult
Puurisin siis õhukeseks ja sulatasin atsetüleenipitsiga välja
August paistis, et selle külgsein on katki. Tegu tundub olevat valudefektiga, mis ilmselt juba tehases on korrigeeritud põhjani ulatuva keermestatud puksiga. Teise mootori samal detailil on keeret 1cm siis sellel 4.
Kokkuvõttes võib öelda, et jupi maad targem oleks seda olnud üldse mitte välja keerama hakata. Aga nagu vanarahvas ütles, et omad vitsad peksavad ja nüüd saab lihtsalt rohkem tööd teha.