Postitused: 864
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
18
Kui unistad lääneka mugavustest, siis lihtsam lääne põka osta, kui sellega jebida. Pole needki samas veojõuklassis enam teab, kui kallid. Osade maksumusest pole mõtet üldse rääkida, läänekal vahetad korra ja lased jälle 20tuhat töötundi. Russiga jebid enne kevadet ja enne sügistöid uuesti, kui üldse tööle saad nagu ette nähtud, tänaseid varuosade kvaliteete arvestades.
Postitused: 341
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
See jõu-positsiooni regulaator töötab väga hästi.Endal peab väheke aju olema.
Nr.4 on kuidas öelda,äkilisuse regulaator.
Postitused: 10,897
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
Tagasilla külge ei lähe midagi. Kogu krempel küll kinnitub sinna.
Üks hoob läheb silindri "koma" külge ehk tõstehoovale. Kumb, ei mäleta peast.
Teine hoob läheb ülemise tõmmista liikuva kronsteini tapile. Kahe hoova keskel oleva liikuva kangiga siis ühendad regulaatori pöördkolvi kas jõu- või asendireguleerimisele.
4 on kiirusregulaator, mis ühes äärmuses üldse ei takista ja teises takistab märkimisväärselt õli voolu. Keskasend on mõistlik alustuseks.
Hoobade pikkused on olulised! Need saab raamatust, kuid neid võib tekkida vajadus korrigeerida, olenevalt süsteemi ülesseadest.
Süsteemi toimimiseks peab oelma ülemise tõmmitsa traktoripoolne kinnitus kolme avaga kobaga, mille all on lehtvedru. See "mõttetu õrn junn" visatakse tavaliselt minema...
Postitused: 10,897
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
Jah, asendireguleerimise korral piisab ainult koma külge minevast vardast.
Kui ümberlülitushoob on keskmises asendis, siis pöördsiibrit ei liigutata ja juhtkangi liigutamise mõju on ettearvamatu.
Postitused: 341
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
Ei ole ettearvamatu vaid liigutades taha,tõstab ja ettepoole langeb ujuvalt.Vähe värskematel täiesti ette lükates alla surumine.
Postitused: 341
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
Kui see väike lülitushoob pole kummagi vardaga ühenduses siis vedru hoiab teda ühelpool ääres ja ei saa niisama ringi uidata.
Vanematel tüüpidel (need millel on regulaatori küljes 4+1toru) esineb sellist pulli kui kabiinis olev hoob lükata neutraalist väheke töö asendisse ja siis
kasutada jagajal väljavõtte sektsiooni kangi siis hakkab tõstma ka haakerauda.
Kolhoosis oli juhuseid et eeskujulik masinist sitaveol tahtis tõsta laotaja luugi ülesse aga samal ajal tõstis haakeraud kandaani kõveraks.
Nii need regulaatorid minema loobitigi kuna "ei tööta ja lõhuvad kardaane"