MTZ 52 generaator
#21

Igastahes, võtsin aku voolu tagant ära, siis tester displeil särasid nullid reas.Arvan et varem mõõtsin akust tulevat voolu. Muidu generaator läheb kuumaks ka, et kätt peale ei pane.
Venekeel pole just minu tugev külg, et kirjakeelest ma eriti midagi aru ei saa

Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga
Vasta
#22

Teema algataja ilmselt soovib juhtmete korrektset ühendamise skeemi mitte nii väga generaatori ehitust.
Vasta
#23

Viimasel ajal olen nii palju targemaks saanud, panin teise geneka, ja endiselt ei lae, tegemist siis kolme poldilise varjandiga. mootori poolel olevad kaks juhet jätsin lahti, vaatasin et need jooksevad ka mingisugusesse kopsikusse mis asub mootori ja esiklaasi juures. Ees ninas asuva kopsiku tegin ka lahti, see noolega näidatud asjadust vaatasin, kui aku peale siis seal on sädelus kontaktide vahel, kui seda pealmist plaati liigutada
[Pilt: sunt.JPG]

Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga
Vasta
#24

Kui geneka peal B ja šaa kokku ühendad, kas siis tekib B peal pinge? Kui palju?

Pingeregulaator elab roolivõimendi sambal ja on oma olemuselt riknev toode.Sad
Vasta
#25

Ega muhvigi aru küll ei saa valitsevast olukorrast. Juba lause
Tsitaat:mootori poolel olevad kaks juhet jätsin lahti, vaatasin et need jooksevad ka mingisugusesse kopsikusse mis asub mootori ja esiklaasi juures.
on täiesti informatsioonilage. Kas juhtmed on siis lahti, mootor töötab ja laadimist ei ole? Kui juhtmed ei ole küljeski, mis laadimist siis loota on! Kuhu siis juhtmed ikkagi lähevad? Ega keegi aru ikka ei saa, kui detaile nimetada lulla, kopsik, mingi asi, hu*na.
Skeem jutu all on asjalik, just nii peakski olema. Ka ikka on ka? Täpselt tähiste järgi.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne