Mitsubishi Space Runner 1.8 1998a.ei käivitu
#21

Ära ärritu.
Üldjuhul ei viitsi ei mina, ega üksi teine foorumlane mitu korda midagi kirjutada. Selle jaoks on inimesel lugemisoskus ja võiks ühe korraga aru saada.
Kui ei oska kontrollida seda, mida soovitatakse, siis küsi.
Usun, et 100% foorumi aktiivsest kasutajaskonnast oskab sulle ära seletada, kuidas kontrollida süüdet või rihmamärke.

Lihtsalt enamus ei viitsi mitu korda kirjutada, ja kui sa asjalike postitusi eirad (nagu näiteks minu viidatud süüde + rihm).
Ja siis sa võidki jääda viga otsima õhupuhastist või suspensiooni pihusti udusti alumisest tiftist.

Alustame viisakast suhtumisest ja aususest. Siis on ka abistajaid palju rohkem.

Immo koha pealt:
Immo on vargust takistav seade, mille rakendamisel kaotatkse ära mõni mootori töötamise jaoks oluline funktsioon.
Ma olen kohanud päris mitmeid erinevaid immosid: üldjuhul blokeeritakse ära kas: kütuse pealetulek, säde või starter.
Muidugi võib olla neid ka omavahel kombineeritud.

Seega: kui starter käib ringi, sellel ajal tuleb ka kütust peale, ning säde on, siis mina immo välistaks.

Soovitus:
Nüüd peaksid sa ära mõõtma kütusesurve - peaks olema 3,3 kuni 3,5 bari.
Kui sul vastav mõõdik puudub, kasuta minu eelpool kirjeldatud "p...etunnetust". Mina siiamaani sellega hakkama saanud.

Samuti peaks nüüd mõõtma ära kompressiooni silindrites.
Sellejaoks olemas spetsiaalne mõõdik - odavamad maksavad poes ca 20eur ja ajavad asja ära. Välja neid üldjuhul ilmselt keegi laenata ei taha, kuid vast keegi ikka tuleb mõõdab sul ära. Pole selle konkreetse mootori eripäradega kursis, kuid tavaliselt on küünaldele ligipääs üsna lihtne (no jätame välja näiteks vana BMW V12, kus 11 küünalt saab kätte 11 minutiga, ja viimase jaoks kulub 49 minutit Big Grin).

Jõudu tööle.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#22

Peab laskma kellelgi tõesti need asjad korda ajada.Auto asub minust kaugel ja ma käin seal korra 2 nädala jooksul.Seega ei ole mul autojuurde alati ligipääsuvõimalust.
Vasta
#23

Autoga on nüüdseks kõik OK.Viga oli Süütepoolis.
Vasta
#24

Kuidas vigase süütepooli diagnoosisid?

Teema alguses kirjutasid, et säde on olemas. Süütepoolil on üldiselt kaks varianti - töötab või ei tööta. Selliseid "vahepeal töötavaid" poole olen isiklikult näinud vaid ühte...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#25

Ei tea kuidas diagnoositi,sest oli remondis,kuid öeldi et viga oli süütepoolis ja maksma läks 150 Euri.Nüüd kõik korras peale selle,et starter teeb käivitamisel sellist viiu-viiu häält,enne remonti sellist häält ei teinud
Vasta
#26

Lihtsalt muud kui said ise remontides,starterist jagu pikalt käiates.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne