Rihmaratas ei tule lahti.
#1

Tegu siis automaatkastiga audiga 2.8 128kw moto.
Probleem selles, et lõi ühe rullitku ja rihma puruks. Ja nüüd ongi probleem selles, et ei saa kuidagi väntvõlli rihmaratast kätte. Võtmega keerata ei saa, kuna automaat kast ja mootor käib lihtsalt ringi. Proovisin keerata suruõhupüstoliga, kuid tulemusteta. Mida veel proovida?

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#2

Võti+haamer: lööd võtme sabale lahtikeeramise suunas mõne terava hoobi ja peaks piisama...
Vasta
#3

Mönikord, köige suuremas hädas, olen pannud padruni pika sabaga selle poldi külge, saba teise otsa toetanud kuhugi auto raami vastu ja siis starterit andnud vöikse nöksu. Siiani on töödanud.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#4

(10-01-2010, 16:31 PM)Tambets Kirjutas:  ... Proovisin keerata suruõhupüstoliga, kuid tulemusteta. Mida veel proovida?
Suuremat suruõhupüstolit.
Olen käinud mõned korrad laenamas selliste probleemide puhul. Laenatud püstoli kõrval tundub oma püstol küll mänguasjana. Nagu laste veepüstol päris Magnumi kõrval. Smile
Vasta
#5

(10-01-2010, 16:47 PM)90Deville Kirjutas:  Mönikord, köige suuremas hädas, olen pannud padruni pika sabaga selle poldi külge, saba teise otsa toetanud kuhugi auto raami vastu ja siis starterit andnud vöikse nöksu. Siiani on töödanud.

Läheb kohe käiku. Vast aitab.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#6

Olin samas hädas.
Rihmarattal mingid avad sees.Sealt miskit läbi ja leida talle talle tugipunkt.Võtmele poolteist meetrit toru otsa ja nii ta tuli.
Mõtlen,et äkki lahendaks asja ka tugev pitskruvi.
Nõksa starteriga autumaadil on küsitav.Mul tarvitseb vaid hetkeks võtit keerata ja mootor tiksub.

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Vasta
#7

See peaks olema pikimootoriga Audi millel on kiilrihma ratas kinnitatud M7 (või oli see nüüd hoopiski M8...) sisekuuskantpoltidega. Järelikult selle eemaldamisega muret ei ole ja ratta sees auke ka ei esine(lp. Peterile vahemärkuseks). Ise võtaksin tal nina puhtaks(kui veel tehtud ei ole ) justkui hammasrihma vahetust teostades. Sellisel juhul pääseb rihmarattale otse ligi ja saab alumist, hammasrihma ratast kinni hoidvale poldipeale otse ,, pähe,, torni anda. Endal on mul selleks otstarbeks vanad roolilatid. Nõndaviisi põrutad keerme lahti. Olen ka gaasikeevitusega pidanud ehmatama aga loodetavasti õnnestub sellel Audil pelgalt külmalt ja vajadusel suruõhupüstoliga.
Koostades soovitan kiksipoldile väikese tilga keermeliimi panna. Olen vahetanud hammasrihmu mitmetel automaatkastiga sõidukitel aga just ühel ja ainukesel korral saatuse irooniana VAG grupi mootorit(moto on ÕS-is hoopis muu tähendusega) omaval autol õnnestus poldil lõtvuda (tegemist oli niisiis teadagi mis kastiga), kuigi olin ta korralikult pingutanud.
Vasta
#8

Kui kuidagi ei tule, siis starter maha ja hooratta hammastusest saab päris toekalt kinni hoida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne