Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
NŠ punba saad tõesti teistpidi tööle panna, aga mitte kahtepidi
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Põhimõtteliselt oleks võimalik lahendada asi kahe kolmikkraaniga ja siis vastavad lülitid mis lülitavad kraani hoova liigutamisel pumba sisse.
Kõik see värk on vabalt saada hüdraulikaga kauplevates asutustes ja ei lähe maksma ulmelist summat.
Pumbaks on täitsa hea näiteks A-klassi mersu roolivõimu pump.
Annab ta kuskil 50 baari rõhku ja sellest on 4 korda enam kui küll saha pööramiseks.
Isegi kui leidub sobiv mõlemat pidi käiv kolbpump, siis seal peab samuti klapid vahele panema sest kui sahk kuhugi vastu läheb keerab õlisurve mootorit ringi ja ei hoia asendit
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Olen veel mõelnud, et ehk kasutatakse invaplatvormiga mikrobussidel selliseid väiksematsorti kahepoolse toimega hüdrojaamasid. Aga see vast väga rariteetne värk järelturult otsimiseks.
On täitsa pakkuda selline asi.Sellel aga ainult tõstmise funktsioon.Alla vajub oma raskusega ja ühteg lisa jagajat ei ole .Mõõtudelt üsna kompakne.
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Tänud info eest!
Invaplatvormide ajamid käisid ka peast läbi, aga see on tõesti rariteetne värk.
Olen siin mõõtnud ja kaalunud, kuid raske südamega jõudnud järeldusele, et väiketehnikale hüdraulikat paigalda olemasolevatest rekka tagaluugi jms jaamadest ehitades muudab kogu süsteemi liiga keeruliseks. Nt-x kasvõi seegi, et aku peab ikka pirakas olema. Suuremad a la starterimootorid, mis neid jaamu ringi ajavad küpsetavad pisikese 14-20 Ah aku ära. Ühepoolse toimega jaama pole mõtet paigaldada, samahästi saab vintsitrossiga sahka tõsta.
Tervitades, IP