Postitused: 2,323
	Teemad: 22
	Liitus: Jan 2010
	
Maine: 
27
	 
	
		
		
		
		17-06-2012, 23:16 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2012, 08:18 AM ja muutjaks oli 
pen.skar.)
 
	
		Zalgirise 6П80 manuaali järgi on vaid kaks "silmaga" õlipaaki ja neis kaks plunzerpumpa. Veel üks klaas näitab töötamisel õli tulekut spindlilaagritele.  Kas pingi tänasel ja 2007 a seisukorral suur vahe sees? Ära Kuusakoski küll lase viia. Kogu siis freese tuleviku jaoks. Mul manuaalis nii üksikasjalikud joonised, et tee või uus pink. 
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,323
	Teemad: 22
	Liitus: Jan 2010
	
Maine: 
27
	 
	
		
		
		
		19-06-2012, 16:54 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2012, 17:00 PM ja muutjaks oli 
pen.skar.)
 
	
		Eksimisvõimalust ei ole, kõigist kolmest korgist sama õli sisse. Kavatsen kasutama hakata Valmetist või New Hollandist TH ajal väljalastud käigukasti-hüdroõli- vast hammasrattad kilisevad siis vähem. Mida see õlilisand emulsioonile ikka teeb- sa ju masstööd ei tee. Mul muide sama häda, et ajapikku jalga koguneb ka õli. Polegi välja uurinud kas on tihendid surnud või malmis ptüi-ptüi pragu. Manuaali välja ei taha anda. Neljast jäänud ilma: "Ремонт мототоциклов Ява", E-280 venekeelne remondi-hooldejuhend, aastakäik 1943a Luftwaffe ajakirja "die Adler", RS 09 venekeelne remondiraamat. Museas mu pingi number 1999 ja kõiki osasid polegi külapealt kätte saanud- tassiti jupikaupa majandi kadumisel laiali.