Näed, jälle mõni aeg möödas krt. Ja endiselt ei passi ma niisama- nüüdseks on autol V-bandidega universaalkatid all ning auto töötab, tegin siin kodutänavail pikima sõidu, mis see auto minu omanduses teinud on- lausa 2km
Eks Saabi roolist tulles on veidi harjumatu, sest vabalthingav käitub ju madalatel pööretel hoopis teisiti, aga kui pöördesse läks, oli päris hea, isegi üks lapsevankriga noor ema pööras pead, et näha, misasi see on ja seda siis isegi põhimõtteliselt originaalhäälega
Ainuke häda on, et tühikäigul sisselase undab või ma ei oskagi kirjeldada, mis hääl see täpselt on, aga gaasi andes kaob see ära, samuti on tühikäigul karterituulutust katsused tunda, et see hullult vibreerib või suriseb või teeb mingit sellist tsirkust. Homme saan uue karterituulutuse klapi ka kätte, vaatab, mis siis peale seda teeb.
Täna jändasin siis tagumise vasaku pidurisadulaga. Sellega oli selline kala, et sinna oli kunagi nippel pooleks murdunud ning parimat lootes puurisin selle välja ning lõikasin uue , jämedama keerme sisse, seda siis kunagi varem. Aga kuna ma polnud jupp aega autot liigutanud ja nüüd on piduripedaali saanud kasutada, selgus, et olin liiga sinisilmne ja nippel ikkagi lekkis, ehk siis käsa ikka nii sirge ei olnud kui lootsin. Ja kuna ma hetkel ei viitsi väga kaua oodata ning sadulate saadavus on ka nagu on, otsustasin teha ühe teise lükke.
Point siis selles, et selle pronksjunni jaoks lõikasin siis taas uue, järgmist mõõtu peenkeerme, selle tegin parasjagu lühemaks, et ta augu põhja kinni ei jää, sest plaan on see kinni panna keskmise tugevusega keermeliimiga ja lisaks krae alla vaskseib. Teoreetiliselt peaks ta nii pidama jääma.
Ja ütlen taas, et ma ei tee endiselt näituseautot, vähemalt esialgu, samamoodi ei kandideeri mustale numbrile, vaid eesmärk oleks sel suvel vähemalt mõned sõidud teha. Eks edaspidi vaatab, mis ma nende piduritega peale hakkan
Aga igatahes edeneb, igatahes!