02-10-2019, 21:39 PM
Mõned arengud ka kirja.
Eks need kogemused tulevad tasapisi ja kui pole kellegi teise vigadest õppida, siis tuleb seda oma vigadest teha. Nii ka summutitega juhtus. Sai neid omal ajal sirgestada üritatud küll nii küll naa, keevitades, universaaljoodisega kui ka pahtliga. Tulemus oli ikka sama, mingil hetkel tuli värv tükkidena maha. Pidasin seda materjalide erinevate soojuspaisumiste tagajärjeks. Ei raatsinud summutit toona lahti lõigata. Saatsin vanad ja originaalid tagasi liivapritsi ja paari päeva pärast oli näha sellist tulemust.
Nagu näha, oli asi hoopis selles, et keevitusega parandades olid tekkinud pinda poorid, mis summuti õlise sisu kenasti värvi alla keetis ja värvi lahti seljast ajas. Ehk oleks pidanud ikka summuti lahti lõikama, puhastama, sirgestama ja tagasi kokku keevitama. Õlise pleki keevitamine ei pruugi hästi õnnestuda.
Täna on olemas õnneks täiesti uued ja väga kenasti järgi tehtud Poola summutid, millega mina olen väga rahul, hästi tehtud. Krunt on seljas ja varsti läheb värvi alla.
Ukrainast sain kätte sellised naljakad ülevoolukanalite ribikatted, mis on originaalide järgi valatud, aga noh ilma järele aitamata külge ei julge neid masta-robustasid panna:
Ja kuna aastaid tagasi esimesel retrosõidul ilmnes kurb tõsisasi, et täis paagiga hakkas selle ülaosa vasakpoolse keevisliite vahelt kütust välja õrnalt immitsema, ilmselt tehase praagi tõttu, siis nüüd sain kätte ka POR-15 paagiparanduskeemia komplekti, mis sobib kuni 20L paagile ning mida üks USA tuttav soovitas kunagi ammu. Nüüd saab paagi seest roostest ja muust sodist korralikult puhtaks ja kütusekindla kihi sisse.
Eks need kogemused tulevad tasapisi ja kui pole kellegi teise vigadest õppida, siis tuleb seda oma vigadest teha. Nii ka summutitega juhtus. Sai neid omal ajal sirgestada üritatud küll nii küll naa, keevitades, universaaljoodisega kui ka pahtliga. Tulemus oli ikka sama, mingil hetkel tuli värv tükkidena maha. Pidasin seda materjalide erinevate soojuspaisumiste tagajärjeks. Ei raatsinud summutit toona lahti lõigata. Saatsin vanad ja originaalid tagasi liivapritsi ja paari päeva pärast oli näha sellist tulemust.
Nagu näha, oli asi hoopis selles, et keevitusega parandades olid tekkinud pinda poorid, mis summuti õlise sisu kenasti värvi alla keetis ja värvi lahti seljast ajas. Ehk oleks pidanud ikka summuti lahti lõikama, puhastama, sirgestama ja tagasi kokku keevitama. Õlise pleki keevitamine ei pruugi hästi õnnestuda.
Täna on olemas õnneks täiesti uued ja väga kenasti järgi tehtud Poola summutid, millega mina olen väga rahul, hästi tehtud. Krunt on seljas ja varsti läheb värvi alla.
Ukrainast sain kätte sellised naljakad ülevoolukanalite ribikatted, mis on originaalide järgi valatud, aga noh ilma järele aitamata külge ei julge neid masta-robustasid panna:
Ja kuna aastaid tagasi esimesel retrosõidul ilmnes kurb tõsisasi, et täis paagiga hakkas selle ülaosa vasakpoolse keevisliite vahelt kütust välja õrnalt immitsema, ilmselt tehase praagi tõttu, siis nüüd sain kätte ka POR-15 paagiparanduskeemia komplekti, mis sobib kuni 20L paagile ning mida üks USA tuttav soovitas kunagi ammu. Nüüd saab paagi seest roostest ja muust sodist korralikult puhtaks ja kütusekindla kihi sisse.